frontera tõste
Moderaatorid: Landy, Moderators
- ivanvillis
- Fitting 38"
- Postitusi: 201
- Liitunud: P Nov 07, 2004 7:50 pm
- Asukoht: Tartumaa Nõo vald
Et kuidas siis Frontera tõstmine sujunud on?
Torsooni kohta nii palju, et kui nüüd masinat alt poolt vaddata siis nn. torsoonipukkidel (koht kuhu torsoonid kinnituvad) on reguleer poldid. sealt saab mindis ulatuses peale keerata, juhul muidugi kui torsoon ise ju "surnud" pole.
Lihtsam tõste oleks siis nii, et mõõdad ära esisilla (õõtsa alumise punkti) kauguse raamist. Siis keerad torsooni nii palu peale kui saab. Mõõdad uuesti ära. Saad teada kui palju torsoon masinat tõstab. Ja siis katse-eksitus meetodil tuletad-aretad uued tagumised vedru kiiged. Kannatab täiesti ise teha, ei pea ränka raha ameerika onudele maksma. Ja siis muidugi võiks mingi 31" rehvid ka lisaks installeerida. Ja põhimõtteliselt ongi saavutatud mingi 5 sendine tõste lhtsalt ja odavalt.
Muidugi ameerika maalt võimalik tellida ka igatsugu lift kit'e aga nende hinnaskaala ei ole eriti sõbralik ja ilmselt muutub masin ka päris juhitamatuks pärast nende installeerimist.
Parandage mind kui ma eksin....
Edu!
Torsooni kohta nii palju, et kui nüüd masinat alt poolt vaddata siis nn. torsoonipukkidel (koht kuhu torsoonid kinnituvad) on reguleer poldid. sealt saab mindis ulatuses peale keerata, juhul muidugi kui torsoon ise ju "surnud" pole.
Lihtsam tõste oleks siis nii, et mõõdad ära esisilla (õõtsa alumise punkti) kauguse raamist. Siis keerad torsooni nii palu peale kui saab. Mõõdad uuesti ära. Saad teada kui palju torsoon masinat tõstab. Ja siis katse-eksitus meetodil tuletad-aretad uued tagumised vedru kiiged. Kannatab täiesti ise teha, ei pea ränka raha ameerika onudele maksma. Ja siis muidugi võiks mingi 31" rehvid ka lisaks installeerida. Ja põhimõtteliselt ongi saavutatud mingi 5 sendine tõste lhtsalt ja odavalt.
Muidugi ameerika maalt võimalik tellida ka igatsugu lift kit'e aga nende hinnaskaala ei ole eriti sõbralik ja ilmselt muutub masin ka päris juhitamatuks pärast nende installeerimist.
Parandage mind kui ma eksin....
Edu!
Idee on aga...
- ivanvillis
- Fitting 38"
- Postitusi: 201
- Liitunud: P Nov 07, 2004 7:50 pm
- Asukoht: Tartumaa Nõo vald
vot selle frontera tõstega on nüüd küll ajalugu minu jaoks...
pole enam ammu nii viletsat autot
pole enam ammu nii viletsat autot

Märt
vooro.vooro@mail.ee
vooro.vooro@mail.ee
Ma algul plaanisin ka vedrulehe kiikesid pikemaks teha aga uurisin ja puurisin auto põhja all ning tegin taga tõste nii;
http://nagi.ee/photos/priitprg/10029741/
ja eest keerasin lihtsalt peale.
http://nagi.ee/photos/priitprg/10029741/
ja eest keerasin lihtsalt peale.
Mul ka selline mõte olnud lühikest fonterat tõsta, kuid kartsin et jääb liig jäigaks ja see sillale kinnitus oli ka küsimus. Ehk kasutaja "priitprg" valgustab, kas muutus palju jäigemaks? Spiraalvedru sillale kinnitusest ei saa pildilt ka päris hästi aru. Ja mille vedru see on? Mina plaanisin sobitada golf-3-e tagavedru. Arvan et see sobib läbimõõdult täpselt ümber ülemise kummipadja. Esiotsa tõstmisest veel küsimus, kui suur minimaalne vahe peab jääma silla piiraja vahele? Või on kavalam midagi aretada ülemise zarniiri ja õõtsa vahele? 

jorss kirjutas:Mul ka selline mõte olnud lühikest fonterat tõsta, kuid kartsin et jääb liig jäigaks ja see sillale kinnitus oli ka küsimus. Ehk kasutaja "priitprg" valgustab, kas muutus palju jäigemaks? Spiraalvedru sillale kinnitusest ei saa pildilt ka päris hästi aru. Ja mille vedru see on? Mina plaanisin sobitada golf-3-e tagavedru. Arvan et see sobib läbimõõdult täpselt ümber ülemise kummipadja. Esiotsa tõstmisest veel küsimus, kui suur minimaalne vahe peab jääma silla piiraja vahele? Või on kavalam midagi aretada ülemise zarniiri ja õõtsa vahele?
Jäikuse poolest kannatab täitsa sõita, pole hullu midagi. Silla külge keevitasin koos lisa tugevndusega jäigalt kinni. Vedru valisin lammutusest mõõdi järgi. Esiotsas jätsin piiraja vahele umbes 1cm vahe kuna muidu pidavat hakkama pooltelgedele halvasti mõjuma ja piiraja tegin poole õhemaks. Sarniiri asendit ei muutnud aga kui keegi väidab, et sellest mingit kasu on siis teeks seda ka. Esiotsa tõstmisel panevad piiri poolteljed, kui saaks esidifrit madalamale lasta siis.....
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Mille poolest see punane spray värv hea on?priitprg kirjutas:Ma algul plaanisin ka vedrulehe kiikesid pikemaks teha aga uurisin ja puurisin auto põhja all ning tegin taga tõste nii;
http://nagi.ee/photos/priitprg/10029741/
ja eest keerasin lihtsalt peale.

Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
See meenutab kuidagi kantossi lappimist plaastriga.priitprg kirjutas:Ma algul plaanisin ka vedrulehe kiikesid pikemaks teha aga uurisin ja puurisin auto põhja all ning tegin taga tõste nii;
http://nagi.ee/photos/priitprg/10029741/
ja eest keerasin lihtsalt peale.
Movistar kirjutas:
See meenutab kuidagi kantossi lappimist plaastriga.
Kas siis selline lahendus ei kõlba? Autot kasutan jahil käimiseks ja päris mülgastesse ei roni. Tehase seades kipub põhi ikka maad kriipima, eriti bensupaagi kaitse, rõõbastes ja lumega. Kui siis veel ratta ringi tõmbab, ongi põhjapeal sees, eriti lumega. Mis sellisel tõstel halba on peale selle et on lihtne ja odav?
See meenutab kuidagi kantossi lappimist plaastriga.
Kas siis selline lahendus ei kõlba? Autot kasutan jahil käimiseks ja päris mülgastesse ei roni. Tehase seades kipub põhi ikka maad kriipima, eriti bensupaagi kaitse, rõõbastes ja lumega. Kui siis veel ratta ringi tõmbab, ongi põhjapeal sees, eriti lumega. Mis sellisel tõstel halba on peale selle et on lihtne ja odav?

Punane spray oli esimene kätte juhtuv kruntvärv millega tõmbasin profülaktika mõttes keevitused üle ja sattusin nats hoogu värvimisega.Ei tohiks nagu midagi halba olla selles ja kui auto 4 rattaga maapeal on siis pole seda punast nähagi.erik kirjutas:Mille poolest see punane spray värv hea on?priitprg kirjutas:Ma algul plaanisin ka vedrulehe kiikesid pikemaks teha aga uurisin ja puurisin auto põhja all ning tegin taga tõste nii;
http://nagi.ee/photos/priitprg/10029741/
ja eest keerasin lihtsalt peale.
Ja kantossi lapimise kohta ma ei oska kohe midagi kosta....
...grynno kirjutas: Ja siis muidugi võiks mingi 31" rehvid ka lisaks installeerida.




Siin siis näha 33" 12.5" GY Wrangler MT.
Töötas ilusti, ainult kuna proovitavad rattad olid patrulli alt võetud (velje offset 2cm välja, võrreldes omadega) käisid esimesed keerates vastu porilapakat.
Sildasi tõst ei ole, vast ehk tagumised vedrud peaks välja vahetama (tunduvad väsinud olema).

Kes juhtumisi tahab pilte kasutada, palun, ei keela, viisakas (mitte kohustuslik) oleks sellest ka privas teada anda.
Mul ka suve poole suurema rehvi plaan aga pole veel suuruses otsusele jõudnud. Hetkel all 265/75R15.
Sai siis oma Fronterat ka veidi tõstetud. Raami ja silla vahele panin golf-2 tagavedrud, mis lõikasin ühe keeru võrra lühemaks. Vedru alumine ots toetub (golfi tagaamordi) vedrutaldrikule, mille keevitasin vedrukammitsate peale. Ülemine jämedam ots on ümber raamil oleva kummipadja. Eest keerasin torsoone veidi peale. Mina olen rahul, kuidas vastu peab- eks paistab. Tegin mõned pildid http://album.ee/album/485137/50168033 .