frontera tõste

Moderaatorid: Landy, Moderators

ats
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 199
Liitunud: K Mär 05, 2003 8:47 am
Asukoht: Valga, Tartu

Postitus Postitas ats »

Sealt lehelt võid üht-teist leida http://www.4x4club.ru kui vanekeel suus.

ATS
Kasutaja avatar
ivanvillis
Fitting 38"
Postitusi: 201
Liitunud: P Nov 07, 2004 7:50 pm
Asukoht: Tartumaa Nõo vald

Postitus Postitas ivanvillis »

novott... vene keelega on küll nats raskusi
grynno
Mudder
Postitusi: 50
Liitunud: T Jaan 13, 2004 1:25 pm
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas grynno »

Et kuidas siis Frontera tõstmine sujunud on?

Torsooni kohta nii palju, et kui nüüd masinat alt poolt vaddata siis nn. torsoonipukkidel (koht kuhu torsoonid kinnituvad) on reguleer poldid. sealt saab mindis ulatuses peale keerata, juhul muidugi kui torsoon ise ju "surnud" pole.
Lihtsam tõste oleks siis nii, et mõõdad ära esisilla (õõtsa alumise punkti) kauguse raamist. Siis keerad torsooni nii palu peale kui saab. Mõõdad uuesti ära. Saad teada kui palju torsoon masinat tõstab. Ja siis katse-eksitus meetodil tuletad-aretad uued tagumised vedru kiiged. Kannatab täiesti ise teha, ei pea ränka raha ameerika onudele maksma. Ja siis muidugi võiks mingi 31" rehvid ka lisaks installeerida. Ja põhimõtteliselt ongi saavutatud mingi 5 sendine tõste lhtsalt ja odavalt.
Muidugi ameerika maalt võimalik tellida ka igatsugu lift kit'e aga nende hinnaskaala ei ole eriti sõbralik ja ilmselt muutub masin ka päris juhitamatuks pärast nende installeerimist.
Parandage mind kui ma eksin....
Edu!
Idee on aga...
Kasutaja avatar
ivanvillis
Fitting 38"
Postitusi: 201
Liitunud: P Nov 07, 2004 7:50 pm
Asukoht: Tartumaa Nõo vald

Postitus Postitas ivanvillis »

vot selle frontera tõstega on nüüd küll ajalugu minu jaoks...
pole enam ammu nii viletsat autot :P
Kasutaja avatar
flix
Off Roader Wannabe
Postitusi: 24
Liitunud: K Mär 28, 2007 10:40 pm

Postitus Postitas flix »

ivanvillis>Kas ,siis Frontera sellepärast kohe halb peab olema,et sina oma marki vahetasid?Mõnel meist ikkagi olemas see masin ja rahul sellega... siiani:D
Kasutaja avatar
priitprg
Fitting 38"
Postitusi: 288
Liitunud: T Nov 27, 2007 8:18 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas priitprg »

Ma algul plaanisin ka vedrulehe kiikesid pikemaks teha aga uurisin ja puurisin auto põhja all ning tegin taga tõste nii;

http://nagi.ee/photos/priitprg/10029741/

ja eest keerasin lihtsalt peale.
jorss
Off Roader Wannabe
Postitusi: 30
Liitunud: E Mär 30, 2009 11:32 am
Asukoht: VILJANDIMAA

Postitus Postitas jorss »

Mul ka selline mõte olnud lühikest fonterat tõsta, kuid kartsin et jääb liig jäigaks ja see sillale kinnitus oli ka küsimus. Ehk kasutaja "priitprg" valgustab, kas muutus palju jäigemaks? Spiraalvedru sillale kinnitusest ei saa pildilt ka päris hästi aru. Ja mille vedru see on? Mina plaanisin sobitada golf-3-e tagavedru. Arvan et see sobib läbimõõdult täpselt ümber ülemise kummipadja. Esiotsa tõstmisest veel küsimus, kui suur minimaalne vahe peab jääma silla piiraja vahele? Või on kavalam midagi aretada ülemise zarniiri ja õõtsa vahele? :?:
Kasutaja avatar
priitprg
Fitting 38"
Postitusi: 288
Liitunud: T Nov 27, 2007 8:18 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas priitprg »

jorss kirjutas:Mul ka selline mõte olnud lühikest fonterat tõsta, kuid kartsin et jääb liig jäigaks ja see sillale kinnitus oli ka küsimus. Ehk kasutaja "priitprg" valgustab, kas muutus palju jäigemaks? Spiraalvedru sillale kinnitusest ei saa pildilt ka päris hästi aru. Ja mille vedru see on? Mina plaanisin sobitada golf-3-e tagavedru. Arvan et see sobib läbimõõdult täpselt ümber ülemise kummipadja. Esiotsa tõstmisest veel küsimus, kui suur minimaalne vahe peab jääma silla piiraja vahele? Või on kavalam midagi aretada ülemise zarniiri ja õõtsa vahele? :?:

Jäikuse poolest kannatab täitsa sõita, pole hullu midagi. Silla külge keevitasin koos lisa tugevndusega jäigalt kinni. Vedru valisin lammutusest mõõdi järgi. Esiotsas jätsin piiraja vahele umbes 1cm vahe kuna muidu pidavat hakkama pooltelgedele halvasti mõjuma ja piiraja tegin poole õhemaks. Sarniiri asendit ei muutnud aga kui keegi väidab, et sellest mingit kasu on siis teeks seda ka. Esiotsa tõstmisel panevad piiri poolteljed, kui saaks esidifrit madalamale lasta siis.....
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

priitprg kirjutas:Ma algul plaanisin ka vedrulehe kiikesid pikemaks teha aga uurisin ja puurisin auto põhja all ning tegin taga tõste nii;

http://nagi.ee/photos/priitprg/10029741/

ja eest keerasin lihtsalt peale.
Mille poolest see punane spray värv hea on? :puke:
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4436
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

priitprg kirjutas:Ma algul plaanisin ka vedrulehe kiikesid pikemaks teha aga uurisin ja puurisin auto põhja all ning tegin taga tõste nii;

http://nagi.ee/photos/priitprg/10029741/

ja eest keerasin lihtsalt peale.
See meenutab kuidagi kantossi lappimist plaastriga.
jorss
Off Roader Wannabe
Postitusi: 30
Liitunud: E Mär 30, 2009 11:32 am
Asukoht: VILJANDIMAA

Postitus Postitas jorss »

Movistar kirjutas:
See meenutab kuidagi kantossi lappimist plaastriga.

Kas siis selline lahendus ei kõlba? Autot kasutan jahil käimiseks ja päris mülgastesse ei roni. Tehase seades kipub põhi ikka maad kriipima, eriti bensupaagi kaitse, rõõbastes ja lumega. Kui siis veel ratta ringi tõmbab, ongi põhjapeal sees, eriti lumega. Mis sellisel tõstel halba on peale selle et on lihtne ja odav? 8)
Kasutaja avatar
priitprg
Fitting 38"
Postitusi: 288
Liitunud: T Nov 27, 2007 8:18 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas priitprg »

erik kirjutas:
priitprg kirjutas:Ma algul plaanisin ka vedrulehe kiikesid pikemaks teha aga uurisin ja puurisin auto põhja all ning tegin taga tõste nii;

http://nagi.ee/photos/priitprg/10029741/

ja eest keerasin lihtsalt peale.
Mille poolest see punane spray värv hea on? :puke:
Punane spray oli esimene kätte juhtuv kruntvärv millega tõmbasin profülaktika mõttes keevitused üle ja sattusin nats hoogu värvimisega.Ei tohiks nagu midagi halba olla selles ja kui auto 4 rattaga maapeal on siis pole seda punast nähagi.
Ja kantossi lapimise kohta ma ei oska kohe midagi kosta....
Kasutaja avatar
Aidakas
Fitting 38"
Postitusi: 231
Liitunud: K Jaan 02, 2008 11:00 pm
Asukoht: Pikavere.

Postitus Postitas Aidakas »

grynno kirjutas: Ja siis muidugi võiks mingi 31" rehvid ka lisaks installeerida.
... :shock: Fronteral on originaal rehvi mõõt 31" 10.5" :roll: mida seal enam tõsta on.
Pilt
Pilt

Siin siis näha 33" 12.5" GY Wrangler MT.
Töötas ilusti, ainult kuna proovitavad rattad olid patrulli alt võetud (velje offset 2cm välja, võrreldes omadega) käisid esimesed keerates vastu porilapakat.
Sildasi tõst ei ole, vast ehk tagumised vedrud peaks välja vahetama (tunduvad väsinud olema).
:evil: Proovist jäi mälestuseks puujuurika kraaps uksele (vähe lingist madalamal).
Kes juhtumisi tahab pilte kasutada, palun, ei keela, viisakas (mitte kohustuslik) oleks sellest ka privas teada anda.
Kasutaja avatar
priitprg
Fitting 38"
Postitusi: 288
Liitunud: T Nov 27, 2007 8:18 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas priitprg »

Mul ka suve poole suurema rehvi plaan aga pole veel suuruses otsusele jõudnud. Hetkel all 265/75R15.
jorss
Off Roader Wannabe
Postitusi: 30
Liitunud: E Mär 30, 2009 11:32 am
Asukoht: VILJANDIMAA

Postitus Postitas jorss »

Sai siis oma Fronterat ka veidi tõstetud. Raami ja silla vahele panin golf-2 tagavedrud, mis lõikasin ühe keeru võrra lühemaks. Vedru alumine ots toetub (golfi tagaamordi) vedrutaldrikule, mille keevitasin vedrukammitsate peale. Ülemine jämedam ots on ümber raamil oleva kummipadja. Eest keerasin torsoone veidi peale. Mina olen rahul, kuidas vastu peab- eks paistab. Tegin mõned pildid http://album.ee/album/485137/50168033 .
Vasta

Mine “Opel”