3. leht 9-st

Postitatud: N Okt 20, 2005 10:05 pm
Postitas Cruizsub
to: Landy
MasterCraft Cruiser C/T ei leidnud pit-stop´i saidilt..kas oskad selle hinda ka öelda

Postitatud: N Okt 20, 2005 10:11 pm
Postitas Landy
Cruizsub kirjutas:to: Landy
MasterCraft Cruiser C/T ei leidnud pit-stop´i saidilt..kas oskad selle hinda ka öelda
Mina ka ei leidnud selle hinda. Tasub küsida nende müügimehelt.
Tellimine:
Andrus Laurimaa
5060402
andrus@pit-stop.ee
Pit-Stop

Rehvist pikemalt:
http://www.mastercrafttires.com/us/en/P ... =SUV+Tires

Sams võib vaadata ka:
http://www.mastercrafttires.com/us/en/P ... =SUV+Tires

Pilt

Postitatud: R Okt 21, 2005 11:14 am
Postitas isakene
jr-ga täiesti nõus, kui autot suuremalt jaolt igapäevasõiduks kasutada, siis valiksin kindlasti Falken LA/SL S112. Muidugi, kui maanteesõiduomadused on vajalikud vaid ühe lume/mudaaugu juurest teise juurde kulgemiseks, siis meeldis antud loetelust kõige enam Landy esimesena pakutud pilt.

Postitatud: R Okt 21, 2005 11:33 am
Postitas Cruizsub
no tegelt jah masin igapäevakasutuses ja pikemad otsad maanteel satuvad ka ette, kuid tahaks ikka metsas ka lume sees mütata...selleks vist rehv Falken LA/SL S112 eriti ei kõlba
see landy pakutud jep metsas müttamiseks hea ag kuidas selline muidu maantel ka on?

Postitatud: R Okt 21, 2005 6:48 pm
Postitas isakene
Oleneb, kui suure rehvi alla paned. 235-245 püsivad veel enam-vähem jäisel teel, aga näiteks 31'' Hakkapeliitta10, mis on umbes sama suure klotsiga, enne jää peal pidama ei saanudki, kui topeltports naaste sisse aetud... siis pidas küll :D Aga nii kui natukenegi lahtist lund oli ja jääd all ei olnud, siis ronis looma moodi:))

Postitatud: L Okt 22, 2005 7:38 pm
Postitas Cruizsub
...

Postitatud: L Okt 22, 2005 9:01 pm
Postitas Landy
Cruizsub kirjutas:pit-stopis pakuti sellist rehvi nagu Mastercraft Glasier Grip 235/75 R15
naelad ka sees juba (pildil naelu pole)
See on pesuehtne kassikaline M+S talverehv, ilms eriliste maastikusõidu lisaomadusteta. Teedel liikumiseks igati hea valik, metsas "toasussi" staatuses.

Ise ostsin täna ka uued jalavarjud Nivale. Alla lähevad Insa Turbo Sahara rehvid. 8) Pigem aastarigsetena.
Pilt

Postitatud: L Okt 22, 2005 9:07 pm
Postitas Stupiduser
Come on, leidsid alles talerehvi... :twisted:

Postitatud: L Okt 22, 2005 9:36 pm
Postitas Cruizsub
eeeh, nendega jääpeal ka püsid ve :P

Postitatud: L Okt 22, 2005 10:41 pm
Postitas tarmo
Landy kirjutas:Ise ostsin täna ka uued jalavarjud Nivale. Alla lähevad Insa Turbo Sahara rehvid. 8)
Kas sa mitte viimati ise ei öelnud, et ilma naastudeta on ikka talvel täitsa mõttetu? :roll:
Ma küll ise ei ole naastrehvi sõber, aga see mudaklots+suht jäik kummisegu (samasugune nagu meie sukil all) jääb vist tänavatel ja maanteel ikka väga libe...
Samas Ecoland Kia all oli minuarust täiesti adekvaatne ka libedaga (ilmselt suht sama segu nagu sinu rehvidel, ainult väiksem klots). Lamelle polnud sellelgi sees.

Postitatud: L Okt 22, 2005 11:22 pm
Postitas Landy
tarmo kirjutas:
Landy kirjutas:Ise ostsin täna ka uued jalavarjud Nivale. Alla lähevad Insa Turbo Sahara rehvid. 8)
Kas sa mitte viimati ise ei öelnud, et ilma naastudeta on ikka talvel täitsa mõttetu? :roll:
Ma küll ise ei ole naastrehvi sõber, aga see mudaklots+suht jäik kummisegu (samasugune nagu meie sukil all) jääb vist tänavatel ja maanteel ikka väga libe...
Tarmo, ma ei ole vahepaal naasta usust taganenud. :lol: Lihtsalt tekkis vajadus ja seejärel võimalus olemasolev mudarehv välja vahetada. Kui saan kolmada jooksu velgi ja mingi ime läbi ka sutsu raha, siis vast talaveks ka eraldi M+S naastrehv. Samas, kui tuleb sama heitliku ilmaga talv, kui eelmine siis oleks kõige mõtekam see sama sahara ära naelutada lasta. Möödunud talvel oligi nii, et pool talve, kui oli suls ja lund ootasin, siis sõtsin olemasolevad talverehvid nii siledaks, et lume tuleksul pidin mudarehvi alla keerama. :oops:

Postitatud: P Okt 23, 2005 9:53 am
Postitas al
tarmo kirjutas: Samas Ecoland Kia all oli minuarust täiesti adekvaatne ka libedaga (ilmselt suht sama segu nagu sinu rehvidel, ainult väiksem klots). Lamelle polnud sellelgi sees.
möhh, need ecolandid on ainult lumes head. jäisel ajal on 2,5 tonni, ebavõrdse jaotusega teljekoormusega jm halbade asjaolude kokkusattumisel ikka naastu või korralikku lamelli vaja. Mo eco-landyd on natuke lamelliks lõigatud, aga ebapiisavalt. võrreldes sõiduka lamelliga.
On ka muid põhjuseid, miks ENAM seda va Marixit ei soovita ...
Eelmise sügise teema samast asjast siin
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t ... sc&start=0

Postitatud: P Okt 23, 2005 10:20 am
Postitas tarmo
al kirjutas:möhh, need ecolandid on ainult lumes head. jäisel ajal on 2,5 tonni, ebavõrdse jaotusega teljekoormusega jm halbade asjaolude kokkusattumisel ikka naastu või korralikku lamelli vaja.
1,5 tonnist sportaget hoidis proti kohta väga hästi teel :wink: Olgu jää või lumi.
Ei ole ühtegi halba sõna öelda.

Postitatud: E Okt 24, 2005 7:03 pm
Postitas Cruizsub
kuidas Hankook z36 omadused ka on, kas kiidate või laidate?

Postitatud: R Okt 28, 2005 1:18 pm
Postitas Cruizsub
...