3. leht 5-st

Postitatud: E Jaan 25, 2010 6:31 pm
Postitas jannuhellu
pakun et miski pole võimatu.homme kaen perra...Aga kui ma siin endamisi mõtlen siis loogiliselt võttes kui kraani lahti tegin ja kapotialuse õli pauguga täis lõi siis peaks ju olemas olema õlirõhk?

Postitatud: E Jaan 25, 2010 6:35 pm
Postitas ottocar
Kas andur/andurid õhtul või juhtmed tagurpidi. Arvan siiski, et viga juhtmetes. edu

Postitatud: E Jaan 25, 2010 10:42 pm
Postitas honkomees
Krt, kas sel 469-l ka õlirõhu tuli on? Mu 452-l oli ilma tuleta, ainult seierile andur ja neid andureid sai ikka tihti vahetatud. Mitu korda ajasid tee pääl s..ta püksi.

Postitatud: E Jaan 25, 2010 11:39 pm
Postitas hans
jannuhellu kirjutas:ülo ärist ostsin.vana ütles et ziguli õli om häää küll sinna
mina soovitan küll kasutada mingit paremat õli kui ziguli oma.see läheb soojast peast vedelaks nagu k..si ja ei ole määrde omadustelt parim.oma bussil oli ka alguses selline õli sees,külma mootoriga oli surve ok,aga sooja mootoriga alla 1.sai pandud lääne mineraal sisse ja nüüd on ka sooja mootoriga õlisurve tühikäigul 2juures ja nati pealegi.

Postitatud: K Jaan 27, 2010 5:46 pm
Postitas jannuhellu
proovin raisale 15w40 õli siis

Postitatud: K Jaan 27, 2010 6:19 pm
Postitas GC
Õli viga see nüüd kindlasti pole, et rõhku pole, olgu või "zigulli" õli.
Ei mäleta kus, aga kuskil peab olema reduktsioonklapp, mis avaneb kui õlirõhk peaks mingil põhjusel liiga kõrgeks minema... see võib mingil põhjusel irvakil olla. Ega mujale see rõhk eriti kaduda ei saa kui on saalede poolest ok mootor.

Postitatud: K Jaan 27, 2010 6:52 pm
Postitas ottocar
GC kirjutas:Õli viga see nüüd kindlasti pole, et rõhku pole, olgu või "zigulli" õli.
Ei mäleta kus, aga kuskil peab olema reduktsioonklapp, mis avaneb kui õlirõhk peaks mingil põhjusel liiga kõrgeks minema... see võib mingil põhjusel irvakil olla. Ega mujale see rõhk eriti kaduda ei saa kui on saalede poolest ok mootor.
UAZ´i mootoril asub reduktsioonklapp õlipumba sees

Postitatud: K Jaan 27, 2010 8:20 pm
Postitas jannuhellu
õli viga tõesti pole ei ole seda survet ei zigulli õliga ega ka shelli 15w40ga
vahetasin juba pumpa,võtsin vana mootori pealt pumba ja panin uuele mootorile ikka mitte sittagi kasu pole. ma ei saa aru milles asi.mõistus jumala otsas.

Postitatud: K Jaan 27, 2010 9:15 pm
Postitas honkomees
aga andurit ikka kontrollisid, see kõikse tõenäolisem asi? Mehhaaniline otsa ja siis asi selge, neid vene elektrilisi andureid sai omal ajal kolm tükki järjest ära vahetatud enne kui näitama hakkas.

Postitatud: K Jaan 27, 2010 9:25 pm
Postitas GC
Kunagi vanal ajal oli esivanemal uaz kastikas, mis töötas täitsa ok, aga ka tühikäigul sooja mootoriga oli õlirõhk olematu.
Tõenäoliselt on õli leke nukkvõlli saalede vahelt, neid eriti rem. käigus ei vahetatud ja need ei tee häält ka, kuigi lõtk sees.
Muidugi võib veel igasuguseid ime põhjuseid olla, mis vene tehnikaga ikka kaasas käivad.
Aga ära heida meelt, hakka otsast arutama. Alustuseks tutvu selle mootori õlitusskeemiga, mille saad siit samast foorumist.

Postitatud: K Jaan 27, 2010 9:26 pm
Postitas jannuhellu
Aga õlituli läheb ka põlema kui mootor soojaks läheb. Kui.mootor külm on siis on tuli kustunud...eks ma homme siis ostan uued andurid.vana peal töötasid nad küll,krt neil siis viga hakkas nii äkki ....

mootoril muidu uued saaled,nukkvõll,väntvõll kolvid,rõngad,veepump,ÕLIPUMP (mille nüüd maha kakkusin ja vana vastu vahetasin) ...midagi oli veel aga ma ka neid kõiki juppe meelde ei jätnud mis ette loeti kui mootori ostsin.

Postitatud: K Jaan 27, 2010 9:45 pm
Postitas GC
Katsu nüüd rahulikult asjade üle järele mõelda, enne kui tormad uusi juppe ostma... kui andurid vana mootori pealt ja seal oli rõhk olemas, siis pole ju andurite viga!? Pigem otsi tõesti võimalus mehhaanilise manomeetri ühendamiseks, saad teada palju see rõhk siis tegelikult on.

Postitatud: N Jaan 28, 2010 12:56 pm
Postitas jannuhellu
mehaaniline õlirõhu andur küljes ja rõhk 0,4..ja seda kõrgetel pööretel..ei mõista.....

Postitatud: N Jaan 28, 2010 1:05 pm
Postitas seenior2
Kuna sa katsetasid ka oma vana õlipumbaga,siis viga ei ole õlipmbas ega ka redukts.klapis. Vii mootor tagasi ja nõua kulud müüjalt ! pole sinu mure otsida vigu mootoris,mida sa pole ise remontinud - see ikka tegija asi! :evil: Võib olla,et plokkis on viga,mida polegi võimalik kõrvaldada,ei hakka rohkemat seletama.

Postitatud: N Jaan 28, 2010 7:00 pm
Postitas R969
Enne muude meeleheitlike otsuste tegemist võiks klapikambrikaane maha võtta ja korra käima panna.Näiteks on võimalik nookuritelje otsast punni lahtitulek.Veel meenub õliradika klapi kinnijäämine ja detailide puudumine.
Üldiselt nukkvõllilaagreid keegi eriti ei vahetanud ja sinna surve kadumine
võimalik.Oli ju neid vaja peale sissepressimist pika erihõõritsaga läbi ajada
ja sellega võis ka laagri õlikanali kohalt ära liigutada ja plokis ringi tõmmata.
Nukkvõllilaagreid sobitasid paljud tegijad võllikaelte treimisega ja kui seal
mõõtmisel eksitud, siis mõni kael loksub ja laseb õli välja.
Veel on võimalik, et nukahammasratta õlitoru on panemata.
Ühesõnaga tundmatu tegija remonditud mootori ost on riskantne äri.