3. leht 3-st
Postitatud: R Jaan 15, 2010 5:22 pm
Postitas mait73
Tere tere,samuti ei saa kurta,külmast peast läheb hästi käima,aa ja nüüd peale pumba remonti ka soojast peast

Muide paar postitust tagasi oli kirjas, et kõigil patrolitel kaks akut,vaidleks vastu,minu 99.a 2,8 td-lil üks aku

Postitatud: R Jaan 15, 2010 8:35 pm
Postitas Paul
Jeebidijee kirjutas:Mul seisis Terrano putukas 3 kuud ja ramp läx parts käima , endal sinine küte sees. Niiet Nissan on ikka hea pill.
Kütuse värv nüüd küll käivitumist ei mõjuta ja see pole ka teema, millega avalikult foorumis kiidelda

Postitatud: R Jaan 22, 2010 7:58 am
Postitas Jysk
Vahendaks ühte küsimust.
Nimelt mul vennal Patrol 3,0 Di, ei taha hästi sõita praeguste ilmadega.
Käivitub ilusti alguses, aga pärast mõnda aega töötamist sureb ära ja siis täpselt selline tunne, et nagu ei saaks kütust kätte.
Kütuse filter sai vahetatud, võtsime isegi paagi maha ja kallasime sodist tühjaks. Pärast paagi puhastust sõitis , käivitus hästi, aga kui seisis jälle külmas sama jama algusest peale.
Eelsüüte küünaldes nagu viga olla ei saa, sest algul läheb ilusti käima. Küttesüsteemis paagist filtrini nagu ka olla ei saa sest see kõik puhastatud.
Oskab keegi öelda mida veel võiks kontrollida, enne kui kuhugi pöörduda?
Postitatud: R Jaan 22, 2010 8:18 am
Postitas Movistar
Paul kirjutas:Jeebidijee kirjutas:Mul seisis Terrano putukas 3 kuud ja ramp läx parts käima , endal sinine küte sees. Niiet Nissan on ikka hea pill.
Kütuse värv nüüd küll käivitumist ei mõjuta ja see pole ka teema, millega avalikult foorumis kiidelda

Kusjuures mõjutab.Sinine on mõeldud max. -18 kraadi. Seda ütles üks tuttav tanklategelane ja on ka koduste vahenditega testitud.
Postitatud: R Jaan 22, 2010 8:56 am
Postitas fagott
Movistaril õigus, kuna põllutöid sellise külmaga ei tehta ja töömasinaid ei soovitaks kellelgi üle -25C kasutada, kuna kahjum võib olla kasumist oluliselt suurem
Minuteada ka sinist kütust üle -20C Eestis ei müüda.
Postitatud: R Jaan 22, 2010 9:24 am
Postitas honkomees
Movistar kirjutas:....Sinine on mõeldud max. -18 kraadi. Seda ütles üks tuttav tanklategelane...
kusjuures mulle väideti Statoili tanklast et ka suvine diiselküte on kuni -18 ja pakuti isegi papreid kaeda, millest ma küll loobusin...
Postitatud: R Jaan 22, 2010 12:49 pm
Postitas Allar
Movistar kirjutas:Paul kirjutas:Jeebidijee kirjutas:Mul seisis Terrano putukas 3 kuud ja ramp läx parts käima , endal sinine küte sees. Niiet Nissan on ikka hea pill.
Kütuse värv nüüd küll käivitumist ei mõjuta ja see pole ka teema, millega avalikult foorumis kiidelda

Kusjuures mõjutab.Sinine on mõeldud max. -18 kraadi. Seda ütles üks tuttav tanklategelane ja on ka koduste vahenditega testitud.
No ma ei tea, kuidas seda testiti aga eile õnnestus kaeda olerexsi sinist ED ja no nagu saebensiin ilus voolav ja jne.
Postitatud: R Jaan 22, 2010 12:58 pm
Postitas Allar
fagott kirjutas:Movistaril õigus, kuna põllutöid sellise külmaga ei tehta ja töömasinaid ei soovitaks kellelgi üle -25C kasutada, kuna kahjum võib olla kasumist oluliselt suurem
Minuteada ka sinist kütust üle -20C Eestis ei müüda.

Ega põllutööd ei piirne ainult suvega, kõik põllumajandus ettevõtted töötavad talvel samamoodi kui suvelgi, suvel ollakse põllul talvel veetakse karjale silo ja muud asja mis eluspüsimiseks vajalik ja kui -25 juures enam masinaid käivitada ei tohi siis on oodata ettevõtte lõppu.
Metsamasinad töötavad samamoodi sinisega, pole kuulnud näinud,et mõni harver või forvarder valge küttega töötaks.
Postitatud: P Jaan 24, 2010 10:41 am
Postitas Gennadi
Nonii kaasmaalased, eile spetsiaalselt sai auto õue aetud, kui lubas hästi külma ilma. Auto seisis terve öö õues ja hommikul 8.20 sai käima pandud, läks nn poolest pöördest, aga üks pütt alguses mõned sekundid puterdas puterdas, varem pole sellist asja täheldanud.
Autoks Nissan Patrol 2.8 aastaks 99, auto termomeeter näitas -22, akna taga aga -28. Mingeid kütuselisandeid ei kasuta ja pump ei ole remonditud (veel).
Postitatud: P Jaan 24, 2010 11:04 am
Postitas patrol61
täna hommikul -26 ja sai masin käima pandud, nii kui keerasin kohe läks, kuid käis umbes 30sek ja jäi seisma, siis pumpasin kapoti alt, ja keerasin läks jälle käima, kuid seekord ma natuke aega aitasin pumbates kaasa siis jäi käima.
Postitatud: P Jaan 24, 2010 1:07 pm
Postitas raulex
Liikvel palju kütust ,kuhu on suvist sisse jäänud(või tahtlikult segatud).
Praeguste ilmadega ei põhjusta see täielikku ummistumist,
vaid tõsiseid häireid mootori töös.Kui masin tööle õnnestub jätta siis
mootori soojusega hoiab filtri niipalju soojana,et kütus suudab sealt läbi
voolata.Mõnest teisest tanklast kütust ostes pole mingeid probleeme.
Oma masinal oli esimese suure külmaga(-22 C) filter umbes,samas täna(-28 C)
toimis korralikult.Paagis on nüüd täielikult uus kütus.
Kahjuks ei oska öelda ühtegi tanklat,
mille peale 100% kindel võiks olla.
Postitatud: P Jaan 24, 2010 2:50 pm
Postitas Lauzy
Ise töötan harvesteriga, kasutame ikka sinistkütet, ning pole veel siiani mingit probleemi esinenud, tuleb lasta tuua lihtsalt tuntud tarnijal kes ka vastutab kraadieest mida ta garanteerib. Praegu tuuakse meile -25 ja toimib väga hästi, ei ole hägu ega midagi
