3. leht 3-st
Postitatud: P Nov 29, 2009 7:59 pm
Postitas PARUN
Ka täna päeval mõtlesin, et on ikka krt hull, küsib oma luazi eest 36000.-
võibolla on sellel kullast põhi, hõbe küljeplekid ja pronks katus või

Sellelt ilusalt suurelt arvult tuleks 3 eest ära võtta, siis võiks juba vaatama hakata.
Postitatud: P Nov 29, 2009 8:10 pm
Postitas Movistar
PARUN kirjutas:Ka täna päeval mõtlesin, et on ikka krt hull, küsib oma luazi eest 36000.-
võibolla on sellel kullast põhi, hõbe küljeplekid ja pronks katus või

Sellelt ilusalt suurelt arvult tuleks 3 eest ära võtta, siis võiks juba vaatama hakata.
Eks need luazi omanikud ongi rohkem koputada saanud.
Postitatud: P Nov 29, 2009 10:09 pm
Postitas landmb
Movistar kirjutas:PARUN kirjutas:Ka täna päeval mõtlesin, et on ikka krt hull, küsib oma luazi eest 36000.-
võibolla on sellel kullast põhi, hõbe küljeplekid ja pronks katus või

Sellelt ilusalt suurelt arvult tuleks 3 eest ära võtta, siis võiks juba vaatama hakata.
Eks need luazi omanikud ongi rohkem koputada saanud.
Taastage üks uunikum ära, ehk seejärel saate hindadest aru.
Postitatud: P Nov 29, 2009 11:23 pm
Postitas Aidakas
91a ja uunikum
ee.... miskid 60´ndate jaaguarid olid siis vist lausa eelajaloolised, neid näppides ei oleks küll midagi taolist osanud arvata.
Postitatud: E Nov 30, 2009 12:01 am
Postitas Landy
Palun ärge kõvati lööge, kuid mulle imponeerib enim see 36KEEK Asia. Suht uus (1995), näeb kobe välja, AT-rehv alla, ning ilmslt sobivad vajadusel ka JEEP ja Mazda jupid. Tulevikus võimalik kasutada toorikuna kas Vaba või TR3 auto ehitamiseks.
Postitatud: E Nov 30, 2009 1:08 am
Postitas seff
Landy kirjutas:Palun ärge kõvati lööge, kuid mulle imponeerib enim see 36KEEK Asia. Suht uus (1995), näeb kobe välja, AT-rehv alla, ning ilmslt sobivad vajadusel ka JEEP ja Mazda jupid. Tulevikus võimalik kasutada toorikuna kas Vaba või TR3 auto ehitamiseks.
eiei nüüd saad küll pendla

kuidas see nyyd siis uaz vs luaz teemasse haakub
Postitatud: E Nov 30, 2009 1:49 am
Postitas PARUN
seff kirjutas:Landy kirjutas:Palun ärge kõvati lööge, kuid mulle imponeerib enim see 36KEEK Asia. Suht uus (1995), näeb kobe välja, AT-rehv alla, ning ilmslt sobivad vajadusel ka JEEP ja Mazda jupid. Tulevikus võimalik kasutada toorikuna kas Vaba või TR3 auto ehitamiseks.
eiei nüüd saad küll pendla

kuidas see nyyd siis uaz vs luaz teemasse haakub
Käib lihtsalt teema edasi arendus, vene tehnika mõtted noormehel peast läinud, nüüd aitame koos valida midagi muud, millega sõita ka kõlbab.

Postitatud: E Nov 30, 2009 2:09 am
Postitas seff
PARUN kirjutas:seff kirjutas:Landy kirjutas:Palun ärge kõvati lööge, kuid mulle imponeerib enim see 36KEEK Asia. Suht uus (1995), näeb kobe välja, AT-rehv alla, ning ilmslt sobivad vajadusel ka JEEP ja Mazda jupid. Tulevikus võimalik kasutada toorikuna kas Vaba või TR3 auto ehitamiseks.
eiei nüüd saad küll pendla

kuidas see nyyd siis uaz vs luaz teemasse haakub
Käib lihtsalt teema edasi arendus, vene tehnika mõtted noormehel peast läinud, nüüd aitame koos valida midagi muud, millega sõita ka kõlbab.

milleks on siis Asia

Postitatud: E Nov 30, 2009 9:51 am
Postitas pilgrems
Oled sa kunagi seda kasutanud, kuradi asialik putukas on hoolimata sellest
meite maal suht tundmatu.
Postitatud: E Nov 30, 2009 11:46 am
Postitas PARUN
pilgrems kirjutas:Oled sa kunagi seda kasutanud, kuradi asialik putukas on hoolimata sellest
meite maal suht tundmatu.
Ei ei, kui seda mõtled et Asia kohta midagi paha ütlen siis ei, mõte ikka sealsuunas et mitte vene tehnikat inimene soetaks nii hirmkalli raha eest.
Postitatud: E Nov 30, 2009 12:13 pm
Postitas Landy
pilgrems kirjutas:Oled sa kunagi seda kasutanud, kuradi asialik putukas on hoolimata sellest
meite maal suht tundmatu.
Eks sellise tundmatu pukuga ole omad plussid ja miinused.
Miinusteks kindlasti kahtlane varauosade saadavus (kui on vaja juppe KIA esindusest mis Mazda/Jeep pealt ei sobi) ning kasin tehniline kirjandus ja know-how.
Plussiks veidi vabamad käed ümberehitusteks ilma, et võimu- või muud organid midagi kahtlustada osaks.

(Sogases vees hea kala püüda!)
Kahjuks ise sõitnud pole, kuigi kange kihk proovida on küll.
Nii nagu tuntud briti 4x4 weebileht tõdeb: "Võimekas auto, mida turul pakutakse hinnaga mis on alla tema võimete ja vastupidvause suhet ning seda tulenevalat tundmatust nimest meie turul."
Postitatud: E Nov 30, 2009 12:43 pm
Postitas Ints
Selle Luazi hind on tõusnud juba 45500.- peale!

Postitatud: E Nov 30, 2009 3:43 pm
Postitas ktmxcx
Postitatud: E Nov 30, 2009 4:36 pm
Postitas Myrka00
Lihtsalt kommentaariks. Korralike Luaz-e on vähe ja eriti millel dokumendid oleks. Kuid siiski üle pole ka mõtet maksta. 20000.- eest peaks leidama veel küll. Endal siis ka Luaz juba 2 aastat, pole veel ükski metsas käik lõppenud, et pärast ei oleks midagi remontinud. Ja muidugi kõige olulisem on seal juures, et mootor jääb ikka metsas rügamiseks jube lahjaks. Nii et soovitan osta ka mingi lääne masin, sest omal nüüd BJ40 ja vahe ikka vga suur.
Postitatud: T Dets 01, 2009 11:39 am
Postitas ricardo
Ei mäleta, et mind keegi koputanud oleks.

Aga vene tehnika hinda raske määrata, sest müügis vaid üksikud autod ja hinna määrab omanik mitte turg(võtke jeebid auto24-st ja vaadake mitu lehte saate ja seal tõesti määrab hinna ostja) ja ostja otsustada on kas talle sobib hind või on tema jaoks kallis. Aga jah metsa müttama ei läheks vaid ikka võtaks lääne tehnika. PS sellist raha Luazi eesti ei raatsi ise maksta.