Klaperjaht 2009. 28.-30.08.2009
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
-
- Rookie
- Postitusi: 14
- Liitunud: R Sept 14, 2007 5:43 pm
- Kontakt:
Hea võistleja !
Kes Sa tahad juba neljapäeval laagrisse asuda, siinkohal sooviksin viisakalt sellele soovile eitavalt vastata. Kui Sa tõesti teisiti ei saa, siis pead arvestama , et Sind pannakse lihtsalt tööle.
Selgituseks võiks tuua paralleeli autoteenindusest, kus klient vaatab ja torgib vahele kuidas tema autot remonditakse, nii on ka meil suhteliselt raske ja ebamugav tegeleda võistluse alade ja trasside ettevalmistusega , kui keegi on kusagil ees või aina igasugu küsimusi küsib.
Mis puutub mehhaanikute kaasamisse tiimi liikmena, siis sel aastal koosneb võistkond nendest liikmetest, kelle andmed on saadetud EALi ankeediga ära. Kes soovib kaasata tiimi liikmeks mehhaanikut, kes ei istu võistluse ajal autos, peab maksma iga mehhaaniku pealt 100,00 EEK ja talle väljastatakse võistkonna liikme sümboolika. Samas muutub ta meeskonna liikmeks , kelle eest vastutab tiimi juht/liider/piloot.
Aga uskuge mind, ajalugu on näidanud, et mehhaanikuid hooldusalas on väga vähe ja seda võimalust ei kasuta just väga paljud.
Korraldaja jaoks taandubki tegelikult kõik vastutuse tasandile, seepärast peab olema mehhaaniku andmed fikseeritud ning ainult võistleja sümboolikaga inimesed pääsevad teatud raja osadesse, kuhu teistel pole asja.
Vaiko
Kes Sa tahad juba neljapäeval laagrisse asuda, siinkohal sooviksin viisakalt sellele soovile eitavalt vastata. Kui Sa tõesti teisiti ei saa, siis pead arvestama , et Sind pannakse lihtsalt tööle.
Selgituseks võiks tuua paralleeli autoteenindusest, kus klient vaatab ja torgib vahele kuidas tema autot remonditakse, nii on ka meil suhteliselt raske ja ebamugav tegeleda võistluse alade ja trasside ettevalmistusega , kui keegi on kusagil ees või aina igasugu küsimusi küsib.
Mis puutub mehhaanikute kaasamisse tiimi liikmena, siis sel aastal koosneb võistkond nendest liikmetest, kelle andmed on saadetud EALi ankeediga ära. Kes soovib kaasata tiimi liikmeks mehhaanikut, kes ei istu võistluse ajal autos, peab maksma iga mehhaaniku pealt 100,00 EEK ja talle väljastatakse võistkonna liikme sümboolika. Samas muutub ta meeskonna liikmeks , kelle eest vastutab tiimi juht/liider/piloot.
Aga uskuge mind, ajalugu on näidanud, et mehhaanikuid hooldusalas on väga vähe ja seda võimalust ei kasuta just väga paljud.
Korraldaja jaoks taandubki tegelikult kõik vastutuse tasandile, seepärast peab olema mehhaaniku andmed fikseeritud ning ainult võistleja sümboolikaga inimesed pääsevad teatud raja osadesse, kuhu teistel pole asja.
Vaiko
nakatunud 80-ndatel, krooniline alates 1998 "Saku Safari"; piloot parimas eas, tiim "Tegijad"
http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=6614
PS:Eelmine aasta saabusid paljud võistkonnad juba neljap. õhtu kohale ja ei näinud nagu keegi sellest probleemi.
PS:Eelmine aasta saabusid paljud võistkonnad juba neljap. õhtu kohale ja ei näinud nagu keegi sellest probleemi.
Nõue kehtib ainult:Neuser kirjutas:Kas selle õnnetusjuhtumi kindlustuse katab EAL i võistleja kaart või tuleb see teha veel eraldi? Kas kehtib ka õnnetusjuhtumi kindlustus kus ei ole motosporti eraldi välja toodud?
5.1.3 Võistlusklassid Enduro; ATV; ATV-Junior
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee