
no nii poisid, mis te kiusate inimest. Kes on fronterat sõitmas näinud, või ise roolis olnud et toda masinat nii maha teete. Pean vist jälle 33"12.5" MT alla panema ja maastikule mingit mõttetut tõestamist minema tegema, või mis?
Inimene tegi oma valiku, aluseks võttes mis iganes soovi. Räägiks parem +/- lahti.
enne mainitud kütusekogus (10L/100km) suht reaalne talvel ja üldiselt neliveoga sõites, muidu too mootor nii näljane ei tohiks olla. aeglusti igati olemas ja seda kasutades pane juba tunni järgi, ise pole hoolinud.
Talvel lumega (põlvist vööni hanged) kinni jäämise ohtu ei ole, kui muidugi head rehvid ja sõiduoskus.
Viieukseline lastega perele just paras, Sport varjant mitte. see 3 uksega ja tiba lühem (nimetus Sport ei lisa miskit sportlikku)
B versjoon tagant sõltumatu silla ja spiraal vedrudega, mis muudab sõitmise vähe mugavamaks. Esisillas ikka torsoonid (olen kuulanud tõsiste mudakollide komme ja jõudnud järeldusele, et nende jaoks torsooni ainus miinus, vähe annab tõsta, mis muide tavakasutajale üldse oluline ei ole), millede lagunemisest meie teedel pole veel kuulnud.
Kõik lisad tehase poolt olemas, vaata mõne teise margi masinat, kõik tuleb eraldi juurde osta (vahest ka ehitada). Ainuke asi mis tollel hallil tundus puuduvat oli tagavara ratta kinnitus raam.
Ebameeldiv saab olema esmane sõidukogemus, kusjuures iga vähegi kõrgema maasturiga, inimesel kellel eelnevalt miski madal ja sportlikult jäiga vedrustusega sõidukas olnud, veidi aitab rehvirõhuga mängimine. Aga jah kurvides kipuvad maasturid (ja muud sedalaadsed) vähe rohkem kõikuma.
Rehvid 31"10.5" 15/16 (255/75/15) lähevad juba kallimasse hinnaklassi ja räägitagu mida iganes tahes, suveks suve-, talveks talverehv (+nael)
Eraldi tähelepanu selle aasta masinale polegi eriti pöörata, vanadel kippusid kere ja raami buksid, tagasillad ja bentsukatel plokikaaned minema, tollel vaata kas nelivedu, aeglusti, lukud ja turbo töötavad, muid muresid ei tohiks olla. Iseenesest mõistetav, et vahetad kohe kõik rihmad/mahlad samuti ka sildades käigukastis (aeglusti oli vist automaadi puhul ka samas korpuses) ja pärast jälgid et õigeaekselt hooldusesse jõuaksid. Ja ostes muidugi koos müüaga suvalisse ülevaatus punkti kontrollima, et miskit suuremat jama ostuga kaasavaraks ei tuleks.
Ja veelkord; kinnas neile kes fronterat maha teevad, ent kellel ometi otsene kogemus puudub.
Kes on näinud mind sõitmas teavad mis räägin, auto suudab maastikul üllatada (a nagu alati

, isu kasvades kasvavad ka vajadused ja AT ikka mudasse ei kära) ja ka linnas/maanteel käitub igati viisakalt.
http://fotoalbum.ee/photos/Aidakas/sets/595131
http://fotoalbum.ee/photos/Aidakas/sets/754835
Kes juhtumisi tahab pilte kasutada, palun, ei keela, viisakas (mitte kohustuslik) oleks sellest ka privas teada anda.