3. leht 3-st

Postitatud: P Mär 14, 2010 5:01 pm
Postitas C2mmiQ
Okei olen lugenud siit häid ja halbu külgi, aga välja kujuneb kaks asja, NIVA on hea maastiku auto ja kerge parandada, aga si*t mugavuse ja kvaliteedi poolest. Mind eriti see teine pool ei huvita ja NIVA on juba välja valitud.

Postitatud: P Mär 14, 2010 9:05 pm
Postitas Landy
C2mmiQ kirjutas:Okei olen lugenud siit häid ja halbu külgi, aga välja kujuneb kaks asja, NIVA on hea maastiku auto ja kerge parandada, aga si*t mugavuse ja kvaliteedi poolest. Mind eriti see teine pool ei huvita ja NIVA on juba välja valitud.
Kui ma kunagi miljonääriks saan, siis ostan kindlasti endale veelkord Niva ning palkan personaalse mehhaaniku koos vajaliku liikuva töökoja ja varuosabaasiga, et (muretuilt) sõita saaks.

Postitatud: E Mär 15, 2010 11:11 am
Postitas totu
Landy kirjutas:
C2mmiQ kirjutas:Okei olen lugenud siit häid ja halbu külgi, aga välja kujuneb kaks asja, NIVA on hea maastiku auto ja kerge parandada, aga si*t mugavuse ja kvaliteedi poolest. Mind eriti see teine pool ei huvita ja NIVA on juba välja valitud.
Kui ma kunagi miljonääriks saan, siis ostan kindlasti endale veelkord Niva ning palkan personaalse mehhaaniku koos vajaliku liikuva töökoja ja varuosabaasiga, et (muretuilt) sõita saaks.
...ja ära unusta töökotta ka mugavustega ootesalongi tellimast, külm ja märg on metsaservas oodata, kuniks auto jälle sõiduvalmis.

Postitatud: E Mär 15, 2010 3:06 pm
Postitas C2mmiQ
Landy kirjutas: Kui ma kunagi miljonääriks saan, siis ostan kindlasti endale veelkord Niva ning palkan personaalse mehhaaniku koos vajaliku liikuva töökoja ja varuosabaasiga, et (muretuilt) sõita saaks.
No jah ega ma temaga esialgu kuskile ronima ei hakka, lihtsalt väike sõit mööda põlluääri :D.

Postitatud: L Mär 20, 2010 6:22 pm
Postitas zero
Nivaga oli alati põnev metsas käia- iga kord jäi metsa...vahest läks põlema sõidupealt ja rattad kiilusid kinni maanteesõidul jne.jne. :twisted: Aga kahju ka polnud sellest, iga jupp maksab umbes 15kr. mootor oli natuke rohkem...

Postitatud: P Mär 28, 2010 10:42 pm
Postitas walkman
Aga näiteks UAZ-iga oli küll omal ajal tore TR1-te sõita. No meil oli teda küll veidi parendatud, näiteks oli tal roolivõim ja uuema tüübi mootor, aga ikkagi UAZ mis UAZ. Jutt käib muidugi nendest aegadest, kui TR1 klassis veel autod originaalid olid ning vints vaid abivahendina autoninale paigaldatud oli. Täna ju enam TR1-s enam sõita(orienteeurda ei saa), rääkimata veel selle üritamisest vene päritolu aparaatidega.

Postitatud: E Mär 29, 2010 12:08 am
Postitas tai
Täna ju enam TR1-s enam sõita(orienteeurda ei saa), rääkimata veel selle üritamisest vene päritolu aparaatidega.
tulemussporti teha ei saa sõita aga küll.

Postitatud: E Mär 29, 2010 1:00 am
Postitas walkman
Tänud täpsustuse eest, tõepooelst pidasin silmas tulemussporti. Tulemussporti ei saa ka teha näiteks G mersuga TR1-s, sest originaalklassis on lubatud ju näiteks ka lukkudeta masinatele ARB-e installida jne jne. Originaal peaks olema ikka originaal. Aga see on juba muu teema.