3. leht 3-st
Postitatud: E Jaan 19, 2009 3:24 pm
Postitas trc
e.p. kirjutas:Mersu trummelpidurite kohta käiv kiidulaul siinkohal küll asjatu ...
Kuskohas sa kiidulaulu nägid?
Väidan: Puhas trummel hoiab sind kallakul paremini kui ketas.
Väidan: Trumliga G pidurdusjõud on väga hästi balanseeritud. Ja ma ei räägi siinkohal üleüldisest pidurdusjõust, mis on kehvakene.
e.p. kirjutas:Teema mõte siiski selles ,et saada pidurdama metsas ka tagapidurid,esipiduritel pole midagi viga
Väidan: Esimesed kettad pidurdavad ka tagurdades ja ka metsas. Lisaks saab tagumiste ketaste/supportite üledimensioneerides juhitamatu masina ja kenad piruetid.
So far - näen argumentidena seisupiduri trosside kaotamist ning ketta isepuhastumisvõimet. Nagu mainit - vaid metsa mõeldud masinal - mõtleks, igapäeva masinal mitte.
PS. Viskasin pilgu kiirelt peale Movit'i (
www.movit.de) upgrade'le, 270CDI'le ja G55AMG'le. Kõigil asub tagumie support eespool silda… (kella 11's).
Lisaks. On plaan veel sel aastal endal stock esikettad vahetada vähe paremate vastu, mida toodab LAV's asuv Powerbrake (
www.powerbrake.co.za). Bolt on. Need kes vahetanud, kiidavad. Kui on huvilisi - andke PM'ga märku.
Postitatud: E Jaan 19, 2009 7:02 pm
Postitas Rax888
Minu masinal oli see reguleeritav surveregulaator juba ammu minema visatud, arvatavasti ei töötanud (roostetas kinni). Nii siis, oli minu auto juba siis pidurdamisel ettearvamatu. Küsimus, kas selle regulaatori võib panna üks kõik mis auto oma, või on sel pistmist ka auto kaaluga. Ja kuidas see siis nüüd uuesti välja reguleeritakse? Ketaste installimise mõte on minu puhul, saada vähemalt toimivad pidurid. Klotside puhul peale remonti mingi aeg pidasid ja siis edasi olid ainult ballastiks.
Postitatud: E Jaan 19, 2009 7:06 pm
Postitas Rax888
Mida arvate, kui teha kardaanile käsipiduriks lintpidur. Paljudel traktoritel on selline lahendus, ja peavad palju suuremat rattamürakat kinni.
Postitatud: E Jaan 19, 2009 8:21 pm
Postitas erik
Rax888 kirjutas:Mida arvate, kui teha kartaanile käsipiduriks lintpidur. Paljudel traktoritel on selline lahendus, ja peavad palju suuremat rattamürakat kinni.
Kui palju ta kinni peab, sõltub ikka silla ülekandearvust. Mida sa mõtled lintpiduri all? Kergem oleks sinna teha ketaspidur, juhul kui mahub muidugi vahekasti ja raami vahele veel mingit pidurit ehitama...
Postitatud: E Jaan 19, 2009 10:08 pm
Postitas Rax888
Ketas ei taha hästi ära mahtuda, sest sealt samast kõrvalt läheb kohe PTO-st tagumisele vintsile kardaan.
Postitatud: E Jaan 19, 2009 10:22 pm
Postitas fagott
Isiklikult kasutaks küll eespool toodud liinilukku või siis pistaks sinna vahele ühe siduri peasilindri.Viimasel juhul siis boonuseks,et käsipiduri kangi saab alles jätta,ülevaatajasobilikum.
Postitatud: K Jaan 21, 2009 10:25 am
Postitas e.p.
Salamisi lootsin,et ehk valgustavad ja annavad juhtnööre Pinn ja Vaiko ka kuna nad omale ketaspidurid installinud juba ja selle tee läbi käinud
