3. leht 11-st

Postitatud: T Dets 02, 2008 10:36 pm
Postitas Raitz
Landy kirjutas: Ei tea mis autot see D90 meekond ka võis kasutada, kui võistlustelt kõrgei dkohti noppis :roll:
äkki G mersut? no mitte ei oska pakkuda ....

Postitatud: T Dets 02, 2008 10:45 pm
Postitas tai
...

Postitatud: T Dets 02, 2008 10:49 pm
Postitas Jarel
Nalja kui palju,anna aga takka.Teema algul võrreldi avariis mersut ja ländroverit.Edasi tuli jutu anatoomiast ehk kolju ehitusest ja siis võrreldi ländroverit avariis sierra,nissaniga.Viimased ongi ehk landroverile liiga nõrgad vastased.Pakun välja duell ländrover versus g mersu.Kunagi kolhoosi ajal ei suutnud t40 ja mtz82 juhid ära vaielda kummal on kõvem traktor.Selleks ,et teineteisel nägu mitte lömmi lüüa pandi masinad haakeraudapidi kokku ja tuld.Ei mäleta kumb võitis,aga pärast remontisid sõbralikult koos masinaid.Mersu eeliseks on see,et tal veavad vajadusel jäigalt kõik neli ratast,mida ei saa aga öelda ländroveri kohta.Kui mitte toppida sildadesse lukke ja kõvemaid püsikaid.See tähendaks juba auto modimist(ehk topingu kasutamist).Oleks päris huvitav jõukatsumine kui võtta niivõrd ,kuivõrd võrdses seades masinad ja panna põllu peal köit tõmbama.Kuna ise ländroverit ei taha ja mersu jaoks pole raha siis vaataks pealt ja targutaks.

Postitatud: T Dets 02, 2008 10:51 pm
Postitas Rein
Ei usu, et G-mersud oleks vastupidavuse etalonid. On mitmelgi tuttaval G-d. Igatahes on Roverit kodustes tingimustes väga odavalt võimalik sõidukorras hoida, mida ei saa mersu kohta öelda. See ei kehti 80 ndatel toodetud G de kohta :wink:

Postitatud: T Dets 02, 2008 10:57 pm
Postitas tt
no kui fleim siis fleim :twisted:
juba siit läbikäinud pildid, kuidas sild oma raskuse all kõveraks läeb ;)
kohe näha et kõvad sillad :D

http://trc.gt.ee/4x4/1.jpg
Pilt
http://trc.gt.ee/4x4/2.jpg
Pilt
http://trc.gt.ee/4x4/3.jpg
Pilt
http://trc.gt.ee/4x4/4.jpg
Pilt
http://trc.gt.ee/4x4/5.jpg
Pilt
http://trc.gt.ee/4x4/6.jpg
Pilt

Postitatud: T Dets 02, 2008 10:59 pm
Postitas Rein
Järsku oli kuulikindel putka peal. :roll:

Postitatud: T Dets 02, 2008 11:00 pm
Postitas tai
...

Postitatud: T Dets 02, 2008 11:06 pm
Postitas Rein
Mossel küll sild sellise hüppe peale kõveraks ei läinud :? Maandus veel kännu otsa ka.

Postitatud: T Dets 02, 2008 11:09 pm
Postitas Servicemobil
Kui raakida modifitseerimata autodest, on minu jaoks on argument Defender vs G, see et defekal ei ole seda nõmedat nn "bratvaa" immitsat. Olid ajad kus G roolist normaalse ümara peakujuga tegelast naljalt ei leidnud. Võibolla on ajad nüüdseks muutunud, aga maine on säilinud. Defekal seevastu aga just selline laheda rannu, seiklus ja tooauto maine. Umbes sarnane lugu bemmide mainega, kus koiki bemmimehi peetakse rullnokkadeks vms, kuigi audimehed on viimasel ajal kovasti vaeva nainud tiitli endalesaamiseks ja bemmi ostmise peale voib vast varsti motlemagi hakata.
Olles tööasjus küllaltki tihedalt sunnitud läbima soomlastega, on nemad seletanud oma autovalikuid sellega, et kuigi nad saaksid endale lubada ükskõik millist autot, on mersu välistatud, kuna siis ei maksa kliendid enam ühtegi esitatud arvet, põhjendusega, et näe vanal laheb niigi hästi. Turvalisem on valida toyota :)

Postitatud: T Dets 02, 2008 11:16 pm
Postitas Una
....

Postitatud: T Dets 02, 2008 11:17 pm
Postitas tt
CÄÄRFIILD kirjutas: No LR Disco võiks peale sellist hüpekat luuaga nurkka kokku pühkida :lol: .
poetad ehk mõne illustreeriva pildilingi 8)
CÄÄRFIILD kirjutas: Pildi järgi otsutades ei olnud tegemist MB G B6 kuulikndla isendiga, pigem 2,4 tonni G 400 või G 500
see on siin fleim, siin kõvatatakse, mitte ei otsita vabandusi :twisted:

Inseneeril õuepeal kuulikindel defekas ja künkaid ka kust lendu minna ...

Postitatud: T Dets 02, 2008 11:21 pm
Postitas tt
CÄÄRFIILD kirjutas: No LR Disco võiks peale sellist hüpekat luuaga nurkka kokku pühkida :lol: .
prügikühvli jagu pudi siit kokku isegi saaks

Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: T Dets 02, 2008 11:34 pm
Postitas 007
..... nii jutu jätkuks, sitt on mõnusalt ventikasse lennanud :lol: seltsimehi kunstiteadlasi olen nõus tundide kaupa lugema.

Postitatud: T Dets 02, 2008 11:44 pm
Postitas Una
...

Postitatud: T Dets 02, 2008 11:46 pm
Postitas Landy
Raitz kirjutas:
Landy kirjutas: Ei tea mis autot see D90 meekond ka võis kasutada, kui võistlustelt kõrgei dkohti noppis :roll:
äkki G mersut? no mitte ei oska pakkuda ....
Mitst G-mersut me meeskonda tutvutaval lehel näeme?
http://www.offroadclub.ee/?menuID=31