3. leht 5-st

Postitatud: P Mai 17, 2009 11:57 pm
Postitas hint
Laagri pesal mingeid tugevaid kriime küll ei olnud. ja see laagri stopper rõngas oli uue laagriga kaasas ja kui ma seda peale pressisin siis ta läks tihedalt võlli peale. Laagri kinnituse all mõtlesid seda stopper rõngast?

Postitatud: E Mai 18, 2009 9:47 pm
Postitas hint
kahjuks ma ei mäleta enam mis see firma oli b varuosa igatahes 1000 kr tükk üks kallim variant oli ka mingi 1600. Aga teisel pool on sama laager ja see peab õli

Postitatud: K Mai 20, 2009 12:30 pm
Postitas hint
Pole rohkem ideesid kellegil?

Postitatud: K Mai 20, 2009 9:08 pm
Postitas hint
ma arvan et telg tuli ennem välja sellepärast et mul ei olnud stopper rõngal punkti ette lastud(stopper rõngast ei pannud kuumana peale vaid pressi all) ja siis sõitsin tartust viljandisse umbes bensu filtriga ja siis terve tee mõnusasti loksutas. Siis loksutaski telje väljapoole ja laager hakkas õli läbi laskma.

Postitatud: R Mai 22, 2009 12:35 pm
Postitas hint
tihendil vedru peal ilusti. Ma arvan et laagri pesa pole piisavalt tihe. Käsitsi tõmmates tuli telg välja. ja sisse läks kah peaaegu täitsa lõpuni ilma haamri abita lõpu koputasin sisse. panin silikoni ümber laagri äkki aitab(pole veel sõitnud) Ja kui see ka ei aita siis proovin veel laagri liimiga panna ja kui see ka ei aita siis ei tea mis teen

Postitatud: P Mai 24, 2009 10:56 pm
Postitas hint
igatahes hermeetik üksinda ei toimind. Nüüd proovin veel laagriliimi hermeetiku ära ja vahetan simmeri vedru väiksema vastu äkki on abi.
Mõtlesin veel seda et kui ma kunagi ammu neid laagreid vahetama hakkasin siis alguses sai kõvasti kuvaldaga taotud kuidagi pool viltu et telge kätte saada, äkki telg läks kuidagi kõveraks ja sellepärast laseb läbi?

Postitatud: E Mai 25, 2009 9:46 pm
Postitas hint
kui ma laagrit vahetasin siis ma vaatasin küll seda et kuskil simmeri juures kriime ei oleks. Täiesti sile pind!

Postitatud: P Mai 31, 2009 10:27 pm
Postitas hint
laagriliim silikon ja väiksem simmeri vedru aitasid mind ainul kolm päeva.
Mina ei oska enam midagi teha. Äkki annab keegi nõu et kas osta lammarist uus telg koos laagriga või uus sild.

Postitatud: E Juun 01, 2009 6:43 pm
Postitas Aidakas
Karta on, et pead hakkama uut sillatala jahtima. Kui ikka laagri ja pesa vahelt tuleb, siis tähendab et pesa liiga lofka. Väheusutav, et oleks võimalik pesa täis keevitada ja uuesti mõõtu treida, vaevalt et siinsed pingid seda võimaldavad.

Postitatud: E Juun 01, 2009 9:04 pm
Postitas hint
Vana laagri lõikasin relakaga maha. Väike soon tuli sisse teljele aga see ei jäänud simmeri juurde. Umbes laagri keskele. Äkki kuidagi sealt tuleb läbi.
Või siis tõesti laagri pesa natuke suurem kui vaja.
Milleks remondist videot vaja on. Laagri vahetus pole ju ma ei tea kui keeruline töö. Arutasin töökaaslastega (autoremondi lukksepad) ennem kui laagrit vahetama hakkasin. Nemad oleks täpselt sama moodi teinud.

Postitatud: E Juun 01, 2009 9:42 pm
Postitas hint
Seda relaka jälge kahjuks pildistada ei saa kuna laager ees. Silmaga nähtavaid vigastusi rohkem pole. laagri pind sile aga laagri pesa pind rooste jälgedega väljapool et nagu pool pesa pinda läigib ja siis välimine pool roostene aga sile (käega ega küünega konarusi tunda ei ole) katsun homme pildid teha siis selgemini aru saada

Postitatud: E Juun 29, 2009 9:55 pm
Postitas hint
Sai siis nüüd jälle lahti võetud veovõllil ikka korralikud kahjustused suuremad kui ma mäletasin. teab keegi kas seda laagri pinda(veovõllil) saab taastada?
Veel jama selles et laagriliim liimis laagri nii kinni et stopper rõngas ja laager jäid silla korpusesse kinni. Kuidas lahti saada?

Postitatud: E Juun 29, 2009 10:52 pm
Postitas Aidakas
Kui õieti mäletad siis laagriliim läks sooja andes vedelaks, võin ka eksida, kuna omal pole peale liimimist vajadust lahti võtta. Seegi mis meeles rohkem stiilis "naised saunas rääkisid :roll: " ja vist sinise, mitte rohelise liimi kohta. Helista töö ajal, saan meil mehhatroonikute käest täpsustada.
No aga et stopperit maha võtta, pead nagunii sooja andma, ära siis metalli kohe punaseks aja proovi vahepeal stopperit keerata. Üle kuumutades jälle põletab liimi ära, kuidas ta sellele reageerib, kahjuks ei tea.
Võlli taastamine üldiselt keevitus/treimis tööd, a kui liiga palju keevitamist vajab, võib rabedaks minna. Kahe otsaga asi.

Postitatud: T Juun 30, 2009 10:03 am
Postitas hint
stopper rõngas jäi koos laagriga sillatala sisse tuli võllipealt maha kui võlli välja sikutasin. Kui kuumaga laagrit kätte saada proovin siis on uut laagrit kindlasti vaja. See jälle tuhat kr. tk. pluss siis veel võlli taastamine maksab midagi kui seda üldse teha saab ja kui rabedaks ka veel võib minna siis tasub vist uut silda otsida kui muidugi keegi parempoolset veotelge ei müü.

Postitatud: T Juun 30, 2009 7:12 pm
Postitas Aidakas
Sul tuli sedapidi :shock: . Siis annad sukale (silla tala ots) sooja ja sealt siis hea tõmmitsaga meelitad, pinge peal soendades kohe näha kui liigatab. Sooja ikka ringe tehes, mitte ühte kohta kuumutades.
Kui võimalik pista võlli pilt, et vigastust näha ja kriba juurde haige koha pikkus/sügavus. Siis võimalik vaadata, kas vajad uut, või kõlbab taastada.
Elus igatsugu hulle tempe tehtud, saab selle sillaga ehk ka asjad korda.