3. leht 3-st

Postitatud: P Okt 21, 2007 9:03 pm
Postitas Beast
Küsiksin siin paar lolli küsimuse: mis aasta patrolil juba selline sild on, millele tehase poolt lukke saada on või juba originaalis küljes on. Mis see originaal lukk maksab üldse?

Postitatud: K Okt 24, 2007 1:55 am
Postitas FlammablE
Kes mõlemat katsetanud, siis kumb mõttekam kinni keevitada- kas tagumine või esimene differ? Ees kinni keevitatud huubid, niiet esisilda nii välja ei saa. Tegu lühikese kastikaga samast ajastust. Enda mõte liigub hetkel selles suunas, et tagumise keevitamine mõjutab vähem maanteesõitu ja samas peaks kergele tagaosale pidamist juurde andma. Endal praktilist kogemust pole kempi diffriga esisillas, aga loogiliselt peaks suht lootusetuks kujunema manööverdamine ja teedel liikumine. Kas praktikas asi ka sama pidi?

Postitatud: K Okt 24, 2007 2:11 am
Postitas chiniqua
Ei ole katsetanud, aga suhteliselt loogiline on, et kuigi hästi ei möju see esidiffri kinnikeevitamine ei sillale ega manööverdamisvöimele. keeramine saab sel juhul suhteliselt teisejärguline olema otse söitmise järel;) . Möistlik ikka tagumine keevitada, kui sinna suunda juba vaatad. Sellisel juhul oled vähemalt vöimeline keerama kuskile suunas, kuigi tänaval rehvid kangesti kuluvad taga. Aga jah esisilda kinni keevitada ei maksa (eriti kui sul hubidest lahti ei saa lasta) .. pooltelgedele ei pruugi köige armsam olla.

Postitatud: K Okt 24, 2007 9:16 pm
Postitas jr
Oli eest lukku keevitatud sillaga Patrol minul. Ise keevitasin. Polnud hullu midagi. Pöörderaadius natuke vähenes, aga võimendi käis 33" rehviga vabalt sillast üle keeramisel. Iseenesest kraapsas hästi, kuna lukus esisillaga on mingigi juhitavus olemas, kuna saad vedavaid rattaid suunata.

Postitatud: K Okt 24, 2007 9:36 pm
Postitas MahviaDeTyrk
FlammablE kirjutas: Ees kinni keevitatud huubid, niiet esisilda nii välja ei saa.
No mis sa neist hubidest siis niiviisi kinni keevitasid ?
Pane sinna sellised hubid mida on võimalik lahti keerata ja keevita esimene kinni.

Postitatud: N Okt 25, 2007 12:32 am
Postitas FlammablE
Tegelikult tegi seda juba eelmine omanik. Eks mõtlen veidi ja tõenäoliselt hangin uued manuaalsed hubid hoopis. Enne ei hakka millegi keevitamisega oma elu raskeks tegema.

Postitatud: K Jaan 28, 2009 8:42 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Ei hakanud uut teemat tegema

H233B difri LSD kettad
tellimise kood + paksus
38433-C6004 - 1.4 mm
38433-C6002 - 1.5 mm
38433-C6003 - 1.6 mm

Postitatud: N Jaan 29, 2009 2:06 pm
Postitas hnz
Kas keegi LSD silda lammutanud on 160 patrolil? Sellel tagakaant pole ja peab eestpoolt lähenema ning kardaani ka maha ilmselt võtma? Tõenäoliselt lsd-d korda enam pole mõtet teha ja tahaks kinni keevitada, sest tänaval ei sõidagi praktiliselt. Kui ropp töö selle keevitamisega kaasneb?

Postitatud: N Jaan 29, 2009 3:55 pm
Postitas Movistar
hnz kirjutas:Kas keegi LSD silda lammutanud on 160 patrolil? Sellel tagakaant pole ja peab eestpoolt lähenema ning kardaani ka maha ilmselt võtma? Tõenäoliselt lsd-d korda enam pole mõtet teha ja tahaks kinni keevitada, sest tänaval ei sõidagi praktiliselt. Kui ropp töö selle keevitamisega kaasneb?
Kardaani pead eemaldama.Veovõllid sillast välja võtma jne..
Kui ise hakkama ei saa siis võin valmis teha kui huvi on.Mul vedeleb ka üks kokku keevitatud differ mille saaks ringi vahetada.

Postitatud: N Jaan 29, 2009 5:54 pm
Postitas hnz
Mis selle vahetuse hind oleks?

Postitatud: R Jaan 30, 2009 1:36 am
Postitas Movistar
hnz kirjutas:Mis selle vahetuse hind oleks?
Helista 5586865 ja lepime kokku.