3. leht 4-st

Postitatud: E Okt 06, 2008 11:39 am
Postitas fagott
[/quote]

Kas keegi teab , kuidas on soome keeles massilüliti? :roll:[/quote]

Päävirtakytkin,niimoodi nad ise räägivad...

edeneb

Postitatud: E Okt 06, 2008 7:35 pm
Postitas atdoom
Nii... mina jäin siis selle juurde, et paigutasin solenoidid mootori ruumi:)
originaal kaablid jäid 10cm lühikeseks..., et siis panin pikemad.

tulen nüüd selle massilüliti juurde tagasi...
mis firma tootevalikust võiks otsida sellist massilülitit (lülitusmagnetiga), mis võiks paikneda seal samas kapoti all (aku kõrval) ja tavaline lüliti lülitaks teda salongist!? ...vabandan oma küündimatust nimetada ajsu õigete nimedega :oops:

Postitatud: E Okt 06, 2008 7:54 pm
Postitas totu
Nt. samasugune solenoid, saab vajadusel varusolenoidina kasutada. Kui muidugi mähis liiga kuumaks ei lähe. See vaid üks arvamus.

Re: edeneb

Postitatud: E Okt 06, 2008 9:12 pm
Postitas Landy
atdoom kirjutas: tulen nüüd selle massilüliti juurde tagasi...
mis firma tootevalikust võiks otsida sellist massilülitit (lülitusmagnetiga), mis võiks paikneda seal samas kapoti all (aku kõrval) ja tavaline lüliti lülitaks teda salongist!? ...vabandan oma küündimatust nimetada ajsu õigete nimedega :oops:
Võta ühendust kasutajaga Elucas- saad ses küsimuses abi.

Re: edeneb

Postitatud: T Okt 07, 2008 9:47 am
Postitas tanel
atdoom kirjutas:mis firma tootevalikust võiks otsida sellist massilülitit (lülitusmagnetiga), mis võiks paikneda seal samas kapoti all (aku kõrval) ja tavaline lüliti lülitaks teda salongist!? ...vabandan oma küündimatust nimetada ajsu õigete nimedega :oops:
Miks sa nii keeruliseks ajad asja?
Ise tõin Motoralist omale täismanuaalse ja siiani pole midagi juhtunud. Ampreid peale kirjutatud polnud, aga loomkatsed on usaldust sisendanud, et toimib küll, ka pikema kangutamisega.

Re: edeneb

Postitatud: T Okt 07, 2008 10:30 am
Postitas Raitz
atdoom kirjutas: mis firma tootevalikust võiks otsida sellist massilülitit (lülitusmagnetiga), mis võiks paikneda seal samas kapoti all (aku kõrval) ja tavaline lüliti lülitaks teda salongist!? ...vabandan oma küündimatust nimetada ajsu õigete nimedega :oops:
Äkki aitab hädast välja veoauto ZIL?
Tervalijakombain DON1500?

Kindlasti leiab n liidu aegseid kuuli, pommi ja offroad kindlaid masslüliteid veelgi.

Re: edeneb

Postitatud: T Okt 07, 2008 12:10 pm
Postitas Madis
Raitz kirjutas:
atdoom kirjutas: mis firma tootevalikust võiks otsida sellist massilülitit (lülitusmagnetiga), mis võiks paikneda seal samas kapoti all (aku kõrval) ja tavaline lüliti lülitaks teda salongist!? ...vabandan oma küündimatust nimetada ajsu õigete nimedega :oops:
Äkki aitab hädast välja veoauto ZIL?
Tervalijakombain DON1500?

Kindlasti leiab n liidu aegseid kuuli, pommi ja offroad kindlaid masslüliteid veelgi.
Põles mul selline maha sõjaväes Urali peal - poole autoga :roll:

Re: edeneb

Postitatud: T Okt 07, 2008 12:18 pm
Postitas atdoom
tanel kirjutas: Miks sa nii keeruliseks ajad asja?
kaks põhjust:
1. ei taha + jämedat kaablit salongi ja tagasi vedada.
2. mul pole salongis mõistliku kohta nii massiivse lüliti jaoks.

jätan selle massilüliti teema hetkel katki... tegelen sellega paari kuu pärast edasi, kui eestis tagasi olen:)

Re: edeneb

Postitatud: T Okt 07, 2008 1:25 pm
Postitas margus61
atdoom kirjutas:
tanel kirjutas: Miks sa nii keeruliseks ajad asja?
... ei taha + jämedat kaablit salongi ja tagasi vedada...
Mul on G-l läbi tuleseina pandud. Kaablid kapoti all ja vänt toas kõrvalistuja jalge ees. Plaan veel pikendus teha 1/4" kardaanliigenditega, et juhikohalt ilma akrobaatikata lülitama ulatuks. Vintsi voolu taluva lülijaga aitas Mait.

Re: edeneb

Postitatud: T Okt 07, 2008 3:26 pm
Postitas tanel
atdoom kirjutas:kaks põhjust:
1. ei taha + jämedat kaablit salongi ja tagasi vedada.
2. mul pole salongis mõistliku kohta nii massiivse lüliti jaoks.
No variant on jah ka läbi tulemüüri tuua. Siis tuleks see auk ainult ilusti ära tihendada ilmselt, et vintsimehele vett jalgadele lendama ei hakkaks :) ja ilmselt on paslik ka mingi pritsmekaitse lülitile endale nuputada - ilmselt on see siis suht madalal ja talvine pidev survesoolapesu rataste alt ei ole ilmselt hea. Või no oleneb autost, kui palju loobib ja kui kaitstud mootoriruum on.

Ma ise läksin rednecki teed ja jätsin massika lihtsalt solenoidikarbi nurga alla mootoriruumi. Talupojamõistus ütles, et see paar sekundit ikka aega on, et autost välja kalpsata ja kapott lahti kakkuda, kui mingi jama tekib. Võib-olla olen ma loll...

http://gabriel.ircnet.ee/temp/vints/22_massilyliti.jpg - sedasi. Käega liigutatav selle poldi all ja õlivarras tegelikult ei sega toimimist. Praktika on näidanud, et ei lähe ta sealt ühe poldi alt ka kuskile, proovisin isegi mingit kronsteini sinna aretada, et esteetilisem oleks, loobusin aga, ei väärinud küünlaid.

Re: edeneb

Postitatud: T Okt 07, 2008 3:45 pm
Postitas Landy
tanel kirjutas: Ma ise läksin rednecki teed ja jätsin massika lihtsalt solenoidikarbi nurga alla mootoriruumi. Talupojamõistus ütles, et see paar sekundit ikka aega on, et autost välja kalpsata ja kapott lahti kakkuda, kui mingi jama tekib. Võib-olla olen ma loll...

http://gabriel.ircnet.ee/temp/vints/22_massilyliti.jpg - sedasi. Käega liigutatav selle poldi all ja õlivarras tegelikult ei sega toimimist. Praktika on näidanud, et ei lähe ta sealt ühe poldi alt ka kuskile, proovisin isegi mingit kronsteini sinna aretada, et esteetilisem oleks, loobusin aga, ei väärinud küünlaid.
Kas sa soovid pista oma kätt sinna leegitseva solnoidiploki kõrvale mootori ruumi?

Vahur võib Talviselt Saarekollilt rääkida lugusid põlevast releeplokist.
Kusagil olid vist pildid ka.

Postitatud: K Okt 08, 2008 10:21 am
Postitas tanel
Pseudoprobleem IMO.
Esiteks, kui midagi juba kärssama läheb, siis on parem, kui see asub võimalikult üleval ja ei süüta enda kohal enam mingeid asju. Kapott lahti ja kustutama.
Teiseks, soovin küll kätt sinna pista ja paari minoorsema põletusega pääseda, kui küsimus on auto päästmises. Vastunäitena võib tulla, et kui see lüliti ise sul mingil x põhjusel ntx tulemüüri küljes leegi üles võtab, kas on parem?
Aga eks igaühele oma. Pealegi, ma võistlemas ei käi. :)

Muidu, mitmel mehel on solenoidid leegi üles võtnud? Muidu kisub sinna saunajuttude rääkimisse, kus kõik nagu mantrat tagudes sind ühe juhtumiga hirmutavad... pretsedent vs. retsidiiv. :)

Nõus, kindlasti saab kultuursemalt ja paremini (siin toodud 1/4" kardaaniliigenditega näited jne). Iseküsimus, kas saadav võit ja nähtav vaev on seda väärt sinu kasutuse jaoks.
Natuke üle võlli näide, aga lõppeks võiks dailydriverile ka saba peale sureti või massilüliti välja tuua ju - paha kindlasti ei tee. :) (Lüliti ise siis, mida kallid kaaskodanikud sellega teevad, on teine asi :) )

Kunagi mingeid mõtteid tuleb, kuhu seda parem sättida on, modifitseerin. Ma ei ürita siin jutlust pidada, et ainult nii on mõistlik... kindlasti mitte.

Postitatud: K Okt 08, 2008 10:21 am
Postitas Stupiduser
Tsiteerin tehnilisi reegleid: "Lüliti peab olema sädemevaba ning kättesaadav nii juhile, kui kaassõitjale nende istekohalt. "

Nii tulekski teha, et hea saaks! :wink:

Postitatud: K Okt 08, 2008 11:13 am
Postitas boob
tanel kirjutas: Muidu, mitmel mehel on solenoidid leegi üles võtnud? Muidu kisub sinna saunajuttude rääkimisse, kus kõik nagu mantrat tagudes sind ühe juhtumiga hirmutavad... pretsedent vs. retsidiiv. :)
Mul kodus paar pilti põlenud solenoidist. Samas see ka ainuke juhtum minu ringkonnas. Täpselt sama tõenäoliselt võib mõni vintsikaabel või muu juhtmepundar kärssama minna.

Postitatud: K Okt 08, 2008 12:48 pm
Postitas totu
See üldine massilüliti, vastavalt võistlusauto reeglitele, iseenesest mõistlik. Kui auto üldmass väljas, on aega kustutamise ja lühise kõrvaldamisega tegelda. Ja mida vähem kontaktühendusi vooluahelas on, seda parem.