3. leht 5-st

Postitatud: K Aug 27, 2008 11:26 am
Postitas Veiko
Minu arust oli ka Cumminsi probleem pigem müras mitte saastes.
Veiko

Postitatud: K Aug 27, 2008 5:48 pm
Postitas kala
siiamaani kõik mis on toodud on ka arvele saadud!

Postitatud: K Aug 27, 2008 6:13 pm
Postitas 414 AVM
Kas see 3,5 tonni on Sul mingi kindel suurus? Suusu D-Max lubab kasti ~1 ja sappa 3 tonni installeerida. Registris on ta N1G-na. Kui lähem huvi, võid minu Suusu sappa oma mustlasvankri ühendada ja võimekust ise järgi katsuda :wink: .
Ja töödeldud naftat tarbib ta joogiks u. 9,3 liitrit 100 kilomeetri läbijooksmiseks (ilma järelvankrita siis) :thumb: .

Postitatud: K Aug 27, 2008 7:18 pm
Postitas reimo
414 AVM kirjutas:Kas see 3,5 tonni on Sul mingi kindel suurus? Suusu D-Max lubab kasti ~1 ja sappa 3 tonni installeerida. Registris on ta N1G-na. Kui lähem huvi, võid minu Suusu sappa oma mustlasvankri ühendada ja võimekust ise järgi katsuda :wink: .
Ja töödeldud naftat tarbib ta joogiks u. 9,3 liitrit 100 kilomeetri läbijooksmiseks (ilma järelvankrita siis) :thumb: .
Mul vaja vedada tõstukeid (Dino ja Denka), 3500 kg kaaluvat tõstukit on raske osaliselt kasti ja osaliselt haakesse panna ;)
Assta aega on neid Hiluxiga veetud, enne seda oli vist Transit Connect olnud, nii, et veetud saavad nad küll, aga politseii kirjutab arve välja, kui nägemna satub :(
Võtsin täna pakkumise Defender 110 HCPU-le ära, sellel läheb 1,5t kasti ja 3,5 sappa. Eks kuuleb mis otsustajad ütlevad. Kui sobib ka pruugitud auto, siis ilmselt võtan ikkagi veel korra RAMi teema üles ja vaatan mõnda ligemalt.

Postitatud: N Aug 28, 2008 7:55 am
Postitas piloodihakatis
Tere,

unustasin pakkumisele panna kärukonksu mis on ilmselgelt hädavajalik. Lisan selle sinna ja ootan ka maaletooja info ära, et ehk saab mingit eriti magusat hinda pakkuda :)

Postitatud: N Aug 28, 2008 9:03 am
Postitas Landy
reimo kirjutas: Võtsin täna pakkumise Defender 110 HCPU-le ära, sellel läheb 1,5t kasti ja 3,5 sappa.
Selle auto puhul on positiivne see, et toodud veojõud on mitte auto tehnilist võimekuse, vaid EU seaduste alusel kirja pandud. Tegelikult lubaks masin endale selga ja sappa võtta jupi suurema koorma.

Postitatud: N Aug 28, 2008 10:01 am
Postitas tarmo
414 AVM kirjutas: Ja töödeldud naftat tarbib ta joogiks u. 9,3 liitrit 100 kilomeetri läbijooksmiseks (ilma järelvankrita siis) :thumb: .
Veidi teemast välja, aga vaatasin hiljuti neid andmeid ja seal hakkas silma ca 7 liitrit sajale. Kas see on täielik ulmenumber siis, mis ametlikes spec'ides toodud?

Postitatud: N Aug 28, 2008 10:48 am
Postitas Paul
tarmo kirjutas:
414 AVM kirjutas: Ja töödeldud naftat tarbib ta joogiks u. 9,3 liitrit 100 kilomeetri läbijooksmiseks (ilma järelvankrita siis) :thumb: .
Veidi teemast välja, aga vaatasin hiljuti neid andmeid ja seal hakkas silma ca 7 liitrit sajale. Kas see on täielik ulmenumber siis, mis ametlikes spec'ides toodud?

7 l/100 3.0 automaatkastiga on küll võimalik saavutada ainult 90 km/h maanteel täpselt ühtlase kiirusega liikudes. Kui sa juba mõnest asulast peaksid läbi põikama, siis alla 8,5 ei ole näinud :roll:

Postitatud: N Aug 28, 2008 12:49 pm
Postitas Madis
Paul kirjutas:
tarmo kirjutas:
414 AVM kirjutas: Ja töödeldud naftat tarbib ta joogiks u. 9,3 liitrit 100 kilomeetri läbijooksmiseks (ilma järelvankrita siis) :thumb: .
Veidi teemast välja, aga vaatasin hiljuti neid andmeid ja seal hakkas silma ca 7 liitrit sajale. Kas see on täielik ulmenumber siis, mis ametlikes spec'ides toodud?

7 l/100 3.0 automaatkastiga on küll võimalik saavutada ainult 90 km/h maanteel täpselt ühtlase kiirusega liikudes. Kui sa juba mõnest asulast peaksid läbi põikama, siis alla 8,5 ei ole näinud :roll:
Minu 3L aut kastiga isend võtab maanteel püsikaga 105km/h liigeldes 7,5L/100km. Aamen. Testitud leedus käiguga, kus ühe päevaga edasi tagasi tuli 1300 km. Ja linnavahel tühjana 8,5-9 L/100km, sõltumata aastaajast.

Postitatud: N Aug 28, 2008 1:24 pm
Postitas ivan
Madis kirjutas:
Paul kirjutas:
tarmo kirjutas: Veidi teemast välja, aga vaatasin hiljuti neid andmeid ja seal hakkas silma ca 7 liitrit sajale. Kas see on täielik ulmenumber siis, mis ametlikes spec'ides toodud?

7 l/100 3.0 automaatkastiga on küll võimalik saavutada ainult 90 km/h maanteel täpselt ühtlase kiirusega liikudes. Kui sa juba mõnest asulast peaksid läbi põikama, siis alla 8,5 ei ole näinud :roll:
Minu 3L aut kastiga isend võtab maanteel püsikaga 105km/h liigeldes 7,5L/100km. Aamen. Testitud leedus käiguga, kus ühe päevaga edasi tagasi tuli 1300 km. Ja linnavahel tühjana 8,5-9 L/100km, sõltumata aastaajast.
Minu 3L Grand tarbib Pilt 6,5 l/100, sõidetud püsikiirusega Paunkülast Jyrisse, kui 100 km/h siis on 8 L, linnas keskmin on 11 L, seega linnavahel 9 L on super tulemus. Kui ma öösel sõidaksid linnavahel, ehk siis kuidagi, sest kuidas saab linnavahel olla ainult 10% suurem kui maanteel. isegi tehase andmed annavad kuskil 20% kÕrgema

Postitatud: N Aug 28, 2008 5:31 pm
Postitas 414 AVM
tarmo kirjutas:
414 AVM kirjutas: Ja töödeldud naftat tarbib ta joogiks u. 9,3 liitrit 100 kilomeetri läbijooksmiseks (ilma järelvankrita siis) :thumb: .
Veidi teemast välja, aga vaatasin hiljuti neid andmeid ja seal hakkas silma ca 7 liitrit sajale. Kas see on täielik ulmenumber siis, mis ametlikes spec'ides toodud?
Seitset pole mina küll spetsides näinud, kuid inglaste ja indoneeslaste (või kes iganes nad olid) katsed ühe paagitäiega max teekond läbida küll - seal võis tõesti 7 l/100 km tulemuseks kujuneda. Kuid ma ei ostnud autot selleks, et mingisse rekordeid kajastavasse raamatusse trügida, nii et minu antud 9,3 l/100 km on üpriski raske jala tulemus, eriti arvestades, et minu autol ja ametil pole mingit seost - mul see ainult fännamiseks muretsetud :wink: .

Postitatud: L Sept 13, 2008 1:09 pm
Postitas reimo
Kas on Tallinna ümbruses mõni inimene, kellel on kastiga Defender ja kes on nõus oma autot mulle näitama. Tahaks lihtsalt paari asja kasti juures vaadata. Tõenäoliselt ei ole vahet, millise mudeliga tegu on, põhilahendused ilmselt samad nii 130 kui ka lühikese kastiga 110 puhul (minu mõtetes liigub siis pika kastiga 110).
Tahtsin seda küsimust riputada LandRoveri klubi foorumisse, aga sealne koodi küsimise tarkvara ilmselt teab, et mul Jeep õues on ja ei lase mind kasutajaks registreerida hoolimata korduvatest katsetest paari päeva jooksul :roll:

Postitatud: L Sept 13, 2008 1:52 pm
Postitas inseneer
reimo kirjutas:Kas on Tallinna ümbruses mõni inimene, kellel on kastiga Defender ja kes on nõus oma autot mulle näitama. Tahaks lihtsalt paari asja kasti juures vaadata. Tõenäoliselt ei ole vahet, millise mudeliga tegu on, põhilahendused ilmselt samad nii 130 kui ka lühikese kastiga 110 puhul (minu mõtetes liigub siis pika kastiga 110).
Tahtsin seda küsimust riputada LandRoveri klubi foorumisse, aga sealne koodi küsimise tarkvara ilmselt teab, et mul Jeep õues on ja ei lase mind kasutajaks registreerida hoolimata korduvatest katsetest paari päeva jooksul :roll:
Mul neid mitu...

Postitatud: L Sept 13, 2008 8:11 pm
Postitas reimo
Vestlusest herr insinööriga selgus, neid on pikapeid on kahesuguse kastiga (mida ma nüüd ka reklaamprospektist pilte lähemalt uurides näen) - tavaline pick up, mille kast on kere pikendus ja millel on kitsas luuk, ning high capacity pick up (HCPU) millel on eraldi kast ja lai luuk.
Mind huvitab nimelt HCPU laia luugiga kast, mida inseneeri käest pole kahjuks läbi käinudki :(.

Postitatud: L Sept 13, 2008 10:15 pm
Postitas jr
Aga palun. Natuke küll vajab kõpitsemist, aga maasikas mis sugune!
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html