Auto 3,5t haagise veoks
Moderaator: Moderators
Kas see 3,5 tonni on Sul mingi kindel suurus? Suusu D-Max lubab kasti ~1 ja sappa 3 tonni installeerida. Registris on ta N1G-na. Kui lähem huvi, võid minu Suusu sappa oma mustlasvankri ühendada ja võimekust ise järgi katsuda
.
Ja töödeldud naftat tarbib ta joogiks u. 9,3 liitrit 100 kilomeetri läbijooksmiseks (ilma järelvankrita siis)
.

Ja töödeldud naftat tarbib ta joogiks u. 9,3 liitrit 100 kilomeetri läbijooksmiseks (ilma järelvankrita siis)

Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
- reimo
- Rock Crawler
- Postitusi: 661
- Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
- Asukoht: Jõelähme tel:51909391
- Kontakt:
Mul vaja vedada tõstukeid (Dino ja Denka), 3500 kg kaaluvat tõstukit on raske osaliselt kasti ja osaliselt haakesse panna414 AVM kirjutas:Kas see 3,5 tonni on Sul mingi kindel suurus? Suusu D-Max lubab kasti ~1 ja sappa 3 tonni installeerida. Registris on ta N1G-na. Kui lähem huvi, võid minu Suusu sappa oma mustlasvankri ühendada ja võimekust ise järgi katsuda.
Ja töödeldud naftat tarbib ta joogiks u. 9,3 liitrit 100 kilomeetri läbijooksmiseks (ilma järelvankrita siis).

Assta aega on neid Hiluxiga veetud, enne seda oli vist Transit Connect olnud, nii, et veetud saavad nad küll, aga politseii kirjutab arve välja, kui nägemna satub

Võtsin täna pakkumise Defender 110 HCPU-le ära, sellel läheb 1,5t kasti ja 3,5 sappa. Eks kuuleb mis otsustajad ütlevad. Kui sobib ka pruugitud auto, siis ilmselt võtan ikkagi veel korra RAMi teema üles ja vaatan mõnda ligemalt.
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
- piloodihakatis
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 29
- Liitunud: R Aug 03, 2007 10:35 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17414
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Selle auto puhul on positiivne see, et toodud veojõud on mitte auto tehnilist võimekuse, vaid EU seaduste alusel kirja pandud. Tegelikult lubaks masin endale selga ja sappa võtta jupi suurema koorma.reimo kirjutas: Võtsin täna pakkumise Defender 110 HCPU-le ära, sellel läheb 1,5t kasti ja 3,5 sappa.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Veidi teemast välja, aga vaatasin hiljuti neid andmeid ja seal hakkas silma ca 7 liitrit sajale. Kas see on täielik ulmenumber siis, mis ametlikes spec'ides toodud?414 AVM kirjutas: Ja töödeldud naftat tarbib ta joogiks u. 9,3 liitrit 100 kilomeetri läbijooksmiseks (ilma järelvankrita siis).
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
tarmo kirjutas:Veidi teemast välja, aga vaatasin hiljuti neid andmeid ja seal hakkas silma ca 7 liitrit sajale. Kas see on täielik ulmenumber siis, mis ametlikes spec'ides toodud?414 AVM kirjutas: Ja töödeldud naftat tarbib ta joogiks u. 9,3 liitrit 100 kilomeetri läbijooksmiseks (ilma järelvankrita siis).
7 l/100 3.0 automaatkastiga on küll võimalik saavutada ainult 90 km/h maanteel täpselt ühtlase kiirusega liikudes. Kui sa juba mõnest asulast peaksid läbi põikama, siis alla 8,5 ei ole näinud

56 505 100
Minu 3L aut kastiga isend võtab maanteel püsikaga 105km/h liigeldes 7,5L/100km. Aamen. Testitud leedus käiguga, kus ühe päevaga edasi tagasi tuli 1300 km. Ja linnavahel tühjana 8,5-9 L/100km, sõltumata aastaajast.Paul kirjutas:tarmo kirjutas:Veidi teemast välja, aga vaatasin hiljuti neid andmeid ja seal hakkas silma ca 7 liitrit sajale. Kas see on täielik ulmenumber siis, mis ametlikes spec'ides toodud?414 AVM kirjutas: Ja töödeldud naftat tarbib ta joogiks u. 9,3 liitrit 100 kilomeetri läbijooksmiseks (ilma järelvankrita siis).
7 l/100 3.0 automaatkastiga on küll võimalik saavutada ainult 90 km/h maanteel täpselt ühtlase kiirusega liikudes. Kui sa juba mõnest asulast peaksid läbi põikama, siis alla 8,5 ei ole näinud
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
Minu 3L Grand tarbibMadis kirjutas:Minu 3L aut kastiga isend võtab maanteel püsikaga 105km/h liigeldes 7,5L/100km. Aamen. Testitud leedus käiguga, kus ühe päevaga edasi tagasi tuli 1300 km. Ja linnavahel tühjana 8,5-9 L/100km, sõltumata aastaajast.Paul kirjutas:tarmo kirjutas: Veidi teemast välja, aga vaatasin hiljuti neid andmeid ja seal hakkas silma ca 7 liitrit sajale. Kas see on täielik ulmenumber siis, mis ametlikes spec'ides toodud?
7 l/100 3.0 automaatkastiga on küll võimalik saavutada ainult 90 km/h maanteel täpselt ühtlase kiirusega liikudes. Kui sa juba mõnest asulast peaksid läbi põikama, siis alla 8,5 ei ole näinud

Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
Seitset pole mina küll spetsides näinud, kuid inglaste ja indoneeslaste (või kes iganes nad olid) katsed ühe paagitäiega max teekond läbida küll - seal võis tõesti 7 l/100 km tulemuseks kujuneda. Kuid ma ei ostnud autot selleks, et mingisse rekordeid kajastavasse raamatusse trügida, nii et minu antud 9,3 l/100 km on üpriski raske jala tulemus, eriti arvestades, et minu autol ja ametil pole mingit seost - mul see ainult fännamiseks muretsetudtarmo kirjutas:Veidi teemast välja, aga vaatasin hiljuti neid andmeid ja seal hakkas silma ca 7 liitrit sajale. Kas see on täielik ulmenumber siis, mis ametlikes spec'ides toodud?414 AVM kirjutas: Ja töödeldud naftat tarbib ta joogiks u. 9,3 liitrit 100 kilomeetri läbijooksmiseks (ilma järelvankrita siis).

Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
- reimo
- Rock Crawler
- Postitusi: 661
- Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
- Asukoht: Jõelähme tel:51909391
- Kontakt:
Kas on Tallinna ümbruses mõni inimene, kellel on kastiga Defender ja kes on nõus oma autot mulle näitama. Tahaks lihtsalt paari asja kasti juures vaadata. Tõenäoliselt ei ole vahet, millise mudeliga tegu on, põhilahendused ilmselt samad nii 130 kui ka lühikese kastiga 110 puhul (minu mõtetes liigub siis pika kastiga 110).
Tahtsin seda küsimust riputada LandRoveri klubi foorumisse, aga sealne koodi küsimise tarkvara ilmselt teab, et mul Jeep õues on ja ei lase mind kasutajaks registreerida hoolimata korduvatest katsetest paari päeva jooksul
Tahtsin seda küsimust riputada LandRoveri klubi foorumisse, aga sealne koodi küsimise tarkvara ilmselt teab, et mul Jeep õues on ja ei lase mind kasutajaks registreerida hoolimata korduvatest katsetest paari päeva jooksul

Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Mul neid mitu...reimo kirjutas:Kas on Tallinna ümbruses mõni inimene, kellel on kastiga Defender ja kes on nõus oma autot mulle näitama. Tahaks lihtsalt paari asja kasti juures vaadata. Tõenäoliselt ei ole vahet, millise mudeliga tegu on, põhilahendused ilmselt samad nii 130 kui ka lühikese kastiga 110 puhul (minu mõtetes liigub siis pika kastiga 110).
Tahtsin seda küsimust riputada LandRoveri klubi foorumisse, aga sealne koodi küsimise tarkvara ilmselt teab, et mul Jeep õues on ja ei lase mind kasutajaks registreerida hoolimata korduvatest katsetest paari päeva jooksul
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
- reimo
- Rock Crawler
- Postitusi: 661
- Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
- Asukoht: Jõelähme tel:51909391
- Kontakt:
Vestlusest herr insinööriga selgus, neid on pikapeid on kahesuguse kastiga (mida ma nüüd ka reklaamprospektist pilte lähemalt uurides näen) - tavaline pick up, mille kast on kere pikendus ja millel on kitsas luuk, ning high capacity pick up (HCPU) millel on eraldi kast ja lai luuk.
Mind huvitab nimelt HCPU laia luugiga kast, mida inseneeri käest pole kahjuks läbi käinudki
.
Mind huvitab nimelt HCPU laia luugiga kast, mida inseneeri käest pole kahjuks läbi käinudki

Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Aga palun. Natuke küll vajab kõpitsemist, aga maasikas mis sugune!
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
+372 5028488