3. leht 5-st

Postitatud: T Dets 02, 2008 12:29 am
Postitas Veiko
Ketiga asjad ei kipu kestma.Ei hoiata see kett midagi ennem kui saba annab.Järgi proovitud.Tavaliselt viskab üle keti rataste ja siis on juba kaod suuremad.Võta parem 66 vahekast.
Veiko

Postitatud: T Dets 02, 2008 12:12 pm
Postitas eero I
Kristjan 4x4 kirjutas:See mitsu kettiga lahendus peaks loogika ja kiirete arvutuste põhjal kestma, tavaliselt see kett hoiatab ette raginaga, enne laili lendamist :D
Kui ei katseta siis teada ka ei saa! Muidugi kaalu poolest kerge teine :)
kartes et teil katsetamistest siiber saab ja üks auto TR3-s jälle vähem saigi tähelepanu juhitud aga kui huvi on siis miks mitte.Kurb on see et pole väga valikuid vahekastide osas (MB G;GAZ 66,GAZ69) kõik vahekardaaniga mis aga tähendab lühemat taga kardaani, kastid ka ilmselt raskemad.UAZ kast on ka valikus aga eeldab vaheplaati.

Postitatud: T Dets 02, 2008 1:25 pm
Postitas erik
Kardaaniga vahekasti ei pea ilmtingimata paigaldama kardaaniga käigukasti otsa vaid võib kasutada pehmet ühendusmuhvi. Asja ehitamine on küll kepp ruudus aga see 15 cm on seda väärt.

Postitatud: T Dets 02, 2008 1:51 pm
Postitas eero I
nival on vist selline ülekanne

Postitatud: T Dets 02, 2008 3:30 pm
Postitas erik
Seda ma ei tea aga ma kasutasin BMW kardaani leevendit selleks, eks näis, kas kestab ka?

Postitatud: K Dets 03, 2008 12:53 am
Postitas Kristjan 4x4
Vaat siinkohal jookseb juhe kokku, mille mootor käigukast panna ja mis annaks ka korralikku laksu et metsas liikuda!
BMW-kas mingi suurem R6, V8-sale keeruline manuaalkasti saada!
Audi V8, pole samuti sobivat kasti
Mitsu käigukastil jabur ehitus vahekast tuleb eemaldada, tuleb teha vaheplaat sinna laagripesa, võll laagri peale ja siis saaks tagant otse kardaani viia N:66-69 vahekasti! See jälle oma leiutis ja ei pruugi hea saada.
Tuleb valida BMW, MB ja roveri koosluse vahel, roveril vahekast ka 8)

Postitatud: K Dets 03, 2008 1:08 am
Postitas inseneer
Miks sa seda automaatkasti pelgad? Ma isiklikult eelistaks ikkagi automaati manuaalile. Sõidetud mõlemiga suht rasketes oludes, sama autoga. Ehk siis eelmise aasta Laadoga manuaalkastiga ja see aasta automaadiga. Manuaalkastist puudust ei tunne enam.

Postitatud: K Dets 03, 2008 1:18 am
Postitas erik
Lihtne oleks võtta komplekt roverilt, kerge ja piisavalt tugev. Ja suht odav. Kui võtta 3,9 liitrine mootor, siis peaks jõudu ka piisavalt olema. Jama ainult sellega, et vahekastist esisilda tulev kardaan on valel pool aga sillatala pea peale keeramine pole lätis ja leedus ennenägamatu aretis. Asi siis see Teil teha pole. Kuidas roveri mootor vastupidavaks saada, peate Veikoga sõbraks saama, kui te juba pole...

Postitatud: K Dets 03, 2008 12:24 pm
Postitas uputaja
erik kirjutas:Lihtne oleks võtta komplekt roverilt, kerge ja piisavalt tugev. Ja suht odav. Kui võtta 3,9 liitrine mootor, siis peaks jõudu ka piisavalt olema. Jama ainult sellega, et vahekastist esisilda tulev kardaan on valel pool aga sillatala pea peale keeramine pole lätis ja leedus ennenägamatu aretis. Asi siis see Teil teha pole. Kuidas roveri mootor vastupidavaks saada, peate Veikoga sõbraks saama, kui te juba pole...


Kasu + Niival oli ju kah esisild teistpidi keeratud , ehk saad ka nende käest miskit asjaliku nõu.


Andres

Postitatud: N Dets 04, 2008 12:03 am
Postitas Kristjan 4x4
Kasul ehk Amitransil on esisild tõesti pööratud ja mid nii väga keerulist seal pole :) Täna sai uuritud rovereid inglismaalt 1994 3,9 V8, korras auto saab tutvuste kaudu õuele um 20000-25000 eest! muu kola saab sealt veel maha müüa!! ime kui suur eestis saab mootori vahekäigukasti 35 kilo eest :?
Tekib väike hirm, mis sellel roveri mootoril nii hirmasat on et seda vaja täiustada, omal selle mootoriga kokkupuudet pole olnud!

Postitatud: N Dets 04, 2008 12:35 am
Postitas erik
Pole seal hirmsat midagi. Arvan, et see oleks su projektile hea valik. Veiko võiks muidugi kirjutada, mida roveri mootoril peaks tegema, et ta raskes offroadis kestaks. Nii palju, kui mul kogemust on see, et sellel mootril on õlirõhk krooniliselt madal, jahutuse suhtes on suht tundlik ja elektroonika oma kehvade pistikutega probleemne. Aga jätkuvalt Roveri, ehituse ja remondi kunn Eestis on Veiko, tema teab täpselt.

Postitatud: N Dets 04, 2008 12:30 pm
Postitas TR Pjätt
Ütleme nii, et ei ole Roveri mootoril viga midagi. Ta on lihtsalt vana ja jagajaga. Ütleme siis nii, et on paremiad mootoreid, kergemaid, võimsamaid ja kindlamaid. Hobi autole ideaalne, kui plaanis siin Eestis võistelda aga tänapäeva proto masinale ajale jalgujäänud mootor. Seega ma pole siiamaani Veikoga nõus, et ta tulevase luigega ajas tagasi tahab minna. Aga kes ei katseta see ei saa ka teada. Samas eks ta mõistab neid Roveri mootoreid, kuigi need ei pruugi teda mõista :)

Vaatame tuleviku, palju hobuseid Proto masinatel olema hakkab?
Sony?
QKulgur?

Postitatud: N Dets 04, 2008 12:49 pm
Postitas erik
Priit, Kristajan4x4 vist ei tea, mis või kes asi on "sony".

Sony = xplop = hõbekoll = silverbeast

pagan, meil on vist itentiteedi probleem :8ball:

Postitatud: N Dets 04, 2008 1:39 pm
Postitas TR Pjätt
Minu jaoks jääte te alati Sonyks, mulle see meeldib ja ma ei võta, ega pole kunagi võtnud seda kui "suure" SONY järgi. Te ei tooda telekaid ega mänge.

Priit
QKulgur

Postitatud: N Dets 04, 2008 6:58 pm
Postitas Kristjan 4x4
Täna sai uuritud roveri mootorit nii seest kui väljast, õlirõhu proobleemist küll midagi ei ole kuulnud! Veiko andis head nõu mootori tuunimise suhtes,kuidas pauku juurde saada :shock: samas kasutavd oma projektil sama mootorit ja automaatkasti. Ja miks see mootor hobiautole, ega ta nii nõrguke ka pole et ei jõua vedada, see väike mitsu mootor suudab pori sees 3 tonni liigutada üpris vinskelt!
Ja miks selline valik,sest see rahakotile kõige kergem ja lihtsam ehitada :)
Kuuma ei talu üksgi mootor eriti, talub aga kõike mõistuse piirides 8)