3. leht 23-st
Postitatud: E Sept 29, 2008 10:23 am
Postitas Draakon
Minu meelest nii D90 kui ka Kivitöödel on/oli raamipoolne ots unibooli otsas. Keeret küll ei mäleta aga minumeelest oli just probleem selles, et hakkas keermest loksuma. Äkki on meestel endil täna varuks mingi retsept selle vastu. Silla käigule sobib see süsteem muidugi maru hästi.
Postitatud: E Sept 29, 2008 10:49 am
Postitas LR90
Postitatud: E Sept 29, 2008 10:53 am
Postitas hmm
Kivitööd kasutas põllumajanduslikke uniboole aga need loksuvad juba uuest peast. Kui valida pidi mõned mitteloksuvad leidma. Mulle need ei meeldinud. Kasutan ise ees tööstuslikke uniballe M30x2 eks näeb kudas vastu peab. Peamiseks vaenlaseks on pori mille kaitseks on olemas kaitsekummid. Ise tegin kinnitused ilma selle arvestuseta, et kaitsekumme kasutada ja nüüd on neid väga raske sinna vahele sättida.
Postitatud: E Sept 29, 2008 12:17 pm
Postitas totu
"Unibool" sisaldab vahetatavat, sfäärilist liuglaagrit, need on saadaval tihendiga ja ilma.
http://www.skf.com/skf/productcatalogue ... =1&lang=en
Erinevus siis tööpinna suuruses. Antud juhul on jõud, võrreldes tööstuskasutusega, väikesed ja tihendatud laagri tugevusvaru piisavalt. Korralise määrimisega peaks peaks kestma küll. Ehk on mõistlik isegi treida õõtsa otsa silm laagri alla, kinni keevitada ja kasutada vaid laagrit, mitte "unibooli"- töötav osa ju sama ja mingi kaaluvõit peaks ka tulema. Edasist reguleerimist antud sõlm ilmselt ei vaja.
Postitatud: E Sept 29, 2008 2:21 pm
Postitas YellowTractor
how are you going to drive the fuel injection?
Postitatud: E Sept 29, 2008 3:50 pm
Postitas K.Kotkas
YellowTractor kirjutas:how are you going to drive the fuel injection?
We are going for stock right now, but if we don't get that working its MegaSquirt time. Still confidence is huge with the M62 stock plan.
Postitatud: E Sept 29, 2008 5:06 pm
Postitas YellowTractor
I heard there were some problems using the BMW parts on this system because of the security codings- I hope this isnt the case for you
if you need a good megasquirt builder one of our tech guys is well worth talking to, he builds a lot of them
Postitatud: E Sept 29, 2008 6:14 pm
Postitas ivan
K.Kotkas kirjutas:YellowTractor kirjutas:how are you going to drive the fuel injection?
We are going for stock right now, but if we don't get that working its MegaSquirt time. Still confidence is huge with the M62 stock plan.
Tekis küsimus. Miks MegaSquirt aga mitte VEMS. Hind on muidugi MegaSguirti kasuks, samas saad VEMS-i rohkem komplekteerituna. Seadistuste teema on muidugi omaette, milles ma eriti veel kaasa rääkida ei oska.
Postitatud: E Sept 29, 2008 6:47 pm
Postitas jr
erik kirjutas:Krt, nüüd on mõttepaus, mida panna radiaalvarda (lääba) ja raami ühenduskohta, vaatasin patroli poly pukse aga tunduvad ikka väga, väga väiksed. Unibal mingi M24 - M30 keermega? Teha ise millestki? Või on äkki mõnel usakal mingit vägevat raadiusarmi puksi?
Dodge Ram 2500 1999a. Radius arm sillapoolsed alumised puksid, suuremad kui LR omad

. Hind USA's 8USD paar.
Ja raami ning Radius arm vaheliseks lüliks Bronco 1985 aasta puks. USA's hind 26USD komplekt (vasak/parem). Broncol on tänu sõltumatule suht hea sillakäik ja kui ta seal kestab, siis kestab ka ehk sinu kergkaalus masina all. Kristjan ehk mäletab küll neid pukse, mida sai minu suurel Broncol vahetatud. Suht suured olid. Patroli omad on väiksemad. Ja saada on neid nagu ikka kas originaalina või polüuretaanina või termoplastilistena ehk siis vabsee kuumakindlatena.
Võta ime ideid siit:
www.rockauto.com
Postitatud: E Sept 29, 2008 9:57 pm
Postitas K.Kotkas
woeh.. vems, megasquirt... kellele ema, kellele tütar. Kõigepealt siiski originaal konf ja siis mõtleme edasi.
Postitatud: T Sept 30, 2008 10:02 am
Postitas erik
Miks ma kohe sinna uniballi ei pannud on mu enda mõte, et see on see koht , kus radius arm võiks natuke raamile tulevaid lööke summutada. Poly puks kõlaks nägu hästi.
Jaak, ma vaatasin sul neid lingitud pukse, need on minuarust ju A arm`i puksid (sõltumatu esisild), mul aga oleks vaja radius arm`i ja raami puksi, kas mõnel usakal üldse on sellist radius arm`i, nagu on enamus japsidel ja G mersul? Mulle ei tule nagu ette.
Postitatud: T Sept 30, 2008 10:23 am
Postitas rommi
vaja oleks siis midagi taolist:

Postitatud: T Sept 30, 2008 11:42 am
Postitas erik
Nüüd olen ma juba tükkaega netis tuulanud ja leidnud, et mingitel usakatel on olemas radius arm, näit. nagu Jaak juba kirjutas suurel Bronco`l ja mõnel veel aga kuskilt krdi netist ei leia ma nende armide e. pukside mõõte. Lambist nagu tellida ka ei taha. Samuti nagu need mis rommi linkis, mõõte pole kusagil. Minuarust peaks siseava olema u. 1" ja välisläbimõõt 2" siis oleks ok. Otsisin ka universaalseid pukse aga nii suuri pole. Lähen vist zil`i - maz`i poodi kammima.
Kellel on veel ideid, paluks välja käia. Ja kellel on radius armidega usakas palun teada anda, tuleks nihikuga mõõtma.
Postitatud: T Sept 30, 2008 1:12 pm
Postitas erik
totu kirjutas: Antud juhul on jõud, võrreldes tööstuskasutusega, väikesed ja tihendatud laagri tugevusvaru piisavalt. Korralise määrimisega peaks peaks kestma küll.
Vot sellest lausest ma aru ei saanud. M30 liigendi koormustaluvus on mingi 6 tonni dünaamilist ja 9 tonni staatilist koormust, vedrustuses on koguaeg pmst staatiline koormus aga mis on 9 tonni korraliku offroadmise juures. Ma arvan et 40 - 50 km/h sillaga otse kändu - kivisse lajatades on 9 tonni väike jõud.
Postitatud: T Sept 30, 2008 1:50 pm
Postitas totu
Hüdrokraana tugikäpa hüdrosilidri otsaligendile mõjub ca. 90t jõud, üsnagi dünaamiliselt ja ilma igasuguse "pehmenduseta" (känd ise, sillapuksid). Tugikäpp on betoonil ja masin tõstetakse tihti kahele käpale ja siis kolksuga maha tagasi. Seal küll 80 mm sisemõõduga laager. Ei pretendeeri absoluutsele tõele, küll arvan et enne väändub raam või kinnituspolt kui 30 ne laager puruneb. 50ga vastu jäika takistust sõites tekib hulk probleeme igal juhul.
Ise lahendaksin antud sõlme vist omatreitud polüuretaanpuksidega, sarnaselt LC , LR jms., ainult suurendatud mõõtmetega.