Nii ma tegelikult mõtlesingi. Ei lugenud piisavalt tähelepanelikult, et korraga on mõlemast otsast läbi võll.MahviaDeTyrk kirjutas: Ma ei näe põhjust miks seda tagavintsina kasutades ei või lihtsalt võlli teistpidi keerata - st. võlli otsa teiselt poolt korpust välja tuua
Toyota Meh vints
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
mäletamistmööda 5mm sitahargi küljest 1 pii ots pidas päris hästi vastu , kuna pole põllumees siis terase tüüpi ei oska öeldaMahviaDeTyrk kirjutas:Ma oletan, et Jarel mõtles selles küsimuses seda, et palju on vintsile kui sellisele, tehase poolt ette nähtud- kes ütleb kui jäme ja millest tift on stock ??
alul oli torusplint... vist oli 4mm, selle sees veel peenem. Katkes, nii, et ei tundnudki, ainult p...e oli kraavis ja jäigi.eero I kirjutas:5mm tugevama poldiga (splindiga) on üks korrd õnnestunud vintsi kinnituskõrvad küljest rebida ja teisel korral purunes vintsi korpus. Ilmselt siis viimane piir millest tugevamat ei paneks. Tehase omale pakuks ka 4mm.
Jutt on Toyota vintsist.
siis läks kruvikas, 4,.. mm. see kord oli juba katkemist kuulda, olukord oli natuke hullem, stnge oli maa all.
järgmine kruvikas läks lihtsalt, aga viga oli omapoolne. Peale vintsimist jäi vintsikang poolde vinna ja sõitu alustades...
nüüd on 5mm must, ehk kõvasulam polt. Ekstreemi pole roninud. Ärge hirmutage...
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Meie kasutame 5 mm 10.9 polti. Suht kõva tõmbamist on tehtud, seni pole midagi järgi andnud õnneks. Auto muidu kergekene ka, ca 1800 kg.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874