Toyota Meh vints

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

MahviaDeTyrk kirjutas: Ma ei näe põhjust miks seda tagavintsina kasutades ei või lihtsalt võlli teistpidi keerata - st. võlli otsa teiselt poolt korpust välja tuua :roll:
Nii ma tegelikult mõtlesingi. Ei lugenud piisavalt tähelepanelikult, et korraga on mõlemast otsast läbi võll.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Jarel
Mudder
Postitusi: 94
Liitunud: L Apr 05, 2008 9:14 am
Asukoht: Otepää

Postitus Postitas Jarel »

Kui suur on toyota meh.vintsi tõmbejõud
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4436
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

Jarel kirjutas:Kui suur on toyota meh.vintsi tõmbejõud
Oleneb mootorist :D
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1282
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures

Postitus Postitas tai »

Oleneb mootorist Very Happy
'

Pigem ikka enne tiftist ei tea, et mootor oleks saba pannud enne pilbaste lendamst.
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Ma oletan, et Jarel mõtles selles küsimuses seda, et palju on vintsile kui sellisele, tehase poolt ette nähtud :roll: - kes ütleb kui jäme ja millest tift on stock ??
tartuoffroad.ee
5581340
Jarel
Mudder
Postitusi: 94
Liitunud: L Apr 05, 2008 9:14 am
Asukoht: Otepää

Postitus Postitas Jarel »

Just seda ma mõtlesin.Kui pead seda tifti silmas mis ühendab teo võlli ja kardaani siis minul on seal mingi puur läbi pistetud ja peab ilusti valule vastu.Stocki kohta ei tea.
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

MahviaDeTyrk kirjutas:Ma oletan, et Jarel mõtles selles küsimuses seda, et palju on vintsile kui sellisele, tehase poolt ette nähtud :roll: - kes ütleb kui jäme ja millest tift on stock ??
mäletamistmööda 5mm sitahargi küljest 1 pii ots pidas päris hästi vastu , kuna pole põllumees siis terase tüüpi ei oska öelda
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Kusagilt on mälusoppi talletunud, et originaal 4mm splint katkeb tõmbetugevuse 2300kg korral. Ülejäänud osadel on muidugi ressurssi rohkem kui topelt.
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 442
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Postitus Postitas eero I »

5mm tugevama poldiga (splindiga) on üks korrd õnnestunud vintsi kinnituskõrvad küljest rebida ja teisel korral purunes vintsi korpus. Ilmselt siis viimane piir millest tugevamat ei paneks. Tehase omale pakuks ka 4mm.
Jutt on Toyota vintsist.
al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Postitus Postitas al »

eero I kirjutas:5mm tugevama poldiga (splindiga) on üks korrd õnnestunud vintsi kinnituskõrvad küljest rebida ja teisel korral purunes vintsi korpus. Ilmselt siis viimane piir millest tugevamat ei paneks. Tehase omale pakuks ka 4mm.
Jutt on Toyota vintsist.
alul oli torusplint... vist oli 4mm, selle sees veel peenem. Katkes, nii, et ei tundnudki, ainult p...e oli kraavis ja jäigi.
siis läks kruvikas, 4,.. mm. see kord oli juba katkemist kuulda, olukord oli natuke hullem, stnge oli maa all.
järgmine kruvikas läks lihtsalt, aga viga oli omapoolne. Peale vintsimist jäi vintsikang poolde vinna ja sõitu alustades...
nüüd on 5mm must, ehk kõvasulam polt. Ekstreemi pole roninud. Ärge hirmutage...
lok665
Fitting 38"
Postitusi: 274
Liitunud: T Jaan 04, 2005 12:24 pm
Asukoht: nömme

Postitus Postitas lok665 »

mul oli 8 mm kõvasulam polt.See enam pooleks niilihtsalt ei läinud.
terv Lok :D
DIESEL POWER
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4436
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

Meie autol on 8mm 8,8 polt sees ja ei ole midagi katki läinud siiamaani.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Meie kasutame 5 mm 10.9 polti. Suht kõva tõmbamist on tehtud, seni pole midagi järgi andnud õnneks. Auto muidu kergekene ka, ca 1800 kg.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
karjamäe
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 116
Liitunud: T Juun 16, 2009 9:50 am
Asukoht: Tallinn ja ida eesti

Postitus Postitas karjamäe »

Meie autol 6mm 10,9 polt.Spets (heli,müra,ja tagumiku tunnetus) tekkimisel läheb plokk vahele
Ex team POISSMEHED veok
Sinimäe Sovhoos Veok
gasuzu
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Mai 11, 2008 9:19 pm
Asukoht: Vaida ja Pahkla mõisa taga põllul

Postitus Postitas gasuzu »

Tere.

käisin gaz 69 lehel sealon keegi samodelkin.Tal on 69A tagaistme asemel
zil 131 vints.Kerimis kiirus 70m/4min,10mm trossi 150 meetrit,tõmbe tugevus 7 tonni üle selle läheb tross pooleks.
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”