3. leht 5-st

Postitatud: R Mär 07, 2008 9:19 am
Postitas fagott
Veel,mismõttes pole esi-ja tagasilla kiirused täpselt samad?Loomulikult on maastikuauto esi-ja tagasilla ülekandearv täpselt sama.Vastasel juhul peaks kuival asfaldil lukustatud keskdiffriga sõites midagi katki minema.Mida aga otsesõidul ei juhtu.Erinevus on traktoritel,mis lähevadki kuival asfaldil neliveoga sõites katki,kuna esisild veab parema veojõu saavutamiseks natuke kiiremini.

Postitatud: R Mär 07, 2008 9:23 am
Postitas fagott
Ma arvan,et eisillas kahte tüüpi lukk,kuna diffrikorpused erinevad.

Postitatud: R Mär 07, 2008 9:26 am
Postitas atdoom
fagott kirjutas:Veel,mismõttes pole esi-ja tagasilla kiirused täpselt samad?Loomulikult on maastikuauto esi-ja tagasilla ülekandearv täpselt sama.
http://www.jeep.auto.ru/Liberty/xfer.htm
kirjutab näiteks full time 4 vedu pöörete arvu jaotus esisild 48% ja tagasild 52%...

EDIT: samas nagu ma aru saan seda teeb siiski vahekast, mitte sillas olevad ülekandad...

Postitatud: R Mär 07, 2008 10:48 am
Postitas atdoom
Kas kellelgi oleks varukast võtta kiiret vihjet?!

Kas kodumaal ka keegi pakub aglasema ülekandega (teo ja taldriku komplekte) esisillale Dana 30 IFS ja tagasillale Chrysler 8.25" dia. RG, C-clip!?

Et mis hinnaklassi need vigurid jäävad?

Postitatud: R Mär 07, 2008 11:16 am
Postitas atdoom
fagott kirjutas:Ma arvan,et eisillas kahte tüüpi lukk,kuna diffrikorpused erinevad.
Aga miks on siis ARB spetsis vahe toodud ülekanneta arvuga, mitte korpuse erinevusega?!?

Üks loll jõuab rohkem küsida, kui seitse tarka vastata :roll:

Postitatud: R Mär 07, 2008 11:53 am
Postitas urmas
atdoom kirjutas:
fagott kirjutas:Ma arvan,et eisillas kahte tüüpi lukk,kuna diffrikorpused erinevad.
Aga miks on siis ARB spetsis vahe toodud ülekanneta arvuga, mitte korpuse erinevusega?!?

Üks loll jõuab rohkem küsida, kui seitse tarka vastata :roll:
Korpused on erinevad erinevatel ülekannetel
Kuni 3.54 on üks ja alates 3.54 teine vms.

Postitatud: L Mär 15, 2008 3:06 pm
Postitas jr
atdoom kirjutas:
fagott kirjutas:Ma siis harin.Ülekandearv sõltub just nimelt nn.teost ja taldrikust(see suur hammasratas).Erineva ülekandearvu tigu ja taldrikut omavahel kokku sobitada ei saa,hambumine läheb valeks.Seega mistahes luku paigaldusel ei saa sildade ülekanded muutuda,kuna kõik diferentsiaalilukud müüakse ilma nende hammakateta.
selline "tunne" jõudis ka lõpuks minu olluseni..., AGA miks ikkagi esisilda kaks varianti ja tagasilda üks, mis sobib kõigeks?
Tuleneb see sillaehituse eripärast. Ees sillas nihutatakse lukukorpust tsentrist rohkem välja ühe ülekandearvu suhtes. Tagasillas seda aga pole vaja teha siis järelikult.

ARB kompressor CKMA12

Postitatud: P Apr 27, 2008 6:57 pm
Postitas atdoom
rumalad küsimused voor 3 :roll:

kui kompressoril voolikut otsas ei ole... peaks suruõhu (rehvi pumpamise) ost lukustuma?!?
ei saa aru, mis peaks teda lukustama? kui kompressori sisse lülitan... tuleb õhk vudinal suruõhu kiirkinnituse otsast välja :roll:
... nii ei teki ju survet lukkude jaoks :twisted:

See peaks ju kuidagi lukustuma, kui voolikut taga ei ole?!?

Postitatud: P Apr 27, 2008 7:23 pm
Postitas reimo
No see ilmselt sõltub sellest, kas on klapiga kiirkinnitus või mitte. Ju Sul on siis ilma klapita...

arb asjad

Postitatud: E Apr 28, 2008 7:36 am
Postitas atdoom
reimo kirjutas:No see ilmselt sõltub sellest, kas on klapiga kiirkinnitus või mitte. Ju Sul on siis ilma klapita...
oeh... ma just soetasin ARB vooliku ainsal kaalutlusel, et selliste probleemidega mitte tegeleda...

Postitatud: E Apr 28, 2008 8:17 am
Postitas rommi

Postitatud: E Apr 28, 2008 8:27 am
Postitas atdoom
rommi kirjutas:kiirliitmik näeb välja selline:
Pilt
http://www.skandiakaubandus.ee/Voolikud ... A_CEJN.htm
on küll selline... aga kui ma selle lahti ühendan, siis ei tohiks kompressorist ju õhku enam välja tulla?!?

no tore

Postitatud: E Apr 28, 2008 8:52 am
Postitas atdoom
ehee... ma vist tean, mis jama... ikka see tavaline, oma lollus;)

See kiirliides oli karbis vooliku otsa kinnitatud ja sinna mina ta kinni keerasingi, aga see käib hoopis kompressori külge kinni :lol:

piinlik lugu :oops:

Postitatud: E Apr 28, 2008 2:33 pm
Postitas tarmo
See kiirliides võib ka õigesti paigaldatuna vahel jääda "lahtisesse" asendisse. Kuigi sul seda probleemi polnud, siis edaspidi teadmiseks. Sellisel juhul peab seal seda võru veidi liigutama, et ta õigele kohale hüppaks.

Postitatud: E Apr 28, 2008 2:48 pm
Postitas atdoom
šuriku uskumatud seiklused jätkuvad...
suruõhu auk on nüüd kinni:)

Aga sillaluku solenoidi "mingist klapist" susistab õhku välja?!?

Seal susistamise augu õmber on miski rõngas... ei tea, kas peaks sealt midagi koomale keerama?!?

Kompressor teatud surve saavutades peaks ju välja lülituma!?!