20. leht 23-st

Postitatud: K Sept 08, 2010 1:33 pm
Postitas ivan
erik kirjutas:Need labadega kettad ei libise ju absoluutselt.
Ivan, kas sul paigaldati pidurimeistris nö tugevdatud katted, või tavalised?
Tugevdatud katted tellisin. Samu katteid pidid kasutama ka kiirendusautod ja tulemuseks pidi olema 2x rohkem starte ehk 4 stardi asemel 8 starti. Suvel ei ole eriti sõitnud ja vintsimist vähe olnud, seega ei oska öelda kuidas kestavad. Safari- ja võistlusautol ka väike vahe sees. samuti hobuste pisike vahe.

Pidasin silmas mitte labaga ketast aga kui näiteks sobivast pronksist needida tavalisele kettale peale pronksist "klotsikesed".
Küsimusi tuleb palju, pronksi hõõrdetegur - kas on suuremat survejõudu vaja, ketta suurem kuumenemine, sest metall annab kuumust paremini edasi.
Võibolla on keegi proovinud ja mõtted liiguvad hoopis vales suunas.

Postitatud: K Sept 08, 2010 3:05 pm
Postitas totu
Pronks kestab kindlalt kordi kauem kui friktsioon, vahetada tuleb aga ilmselt koos korvi ja hoorattaga. Üsna kindlasti hakkab pronks- malm käsitlematult ebameeldivalt häälitsema ja ilmselt ka rapsima. Samuti kahtlen sügavalt SELLISTE kilovattide edasiandmises e. ilmselt hakkab läbi libisema. Iseenest müüakse MTZ le keraamiliste katetega (ka mingid rombikujulised klotsid) ketast, need peaks kannatama ka tavakettale neetida. Peaks olema odavaim lahendus HD sidurile, praktiline teostus (millega puurida, millised needid jne.) on iseasi e. toores idee.

Postitatud: K Sept 08, 2010 4:49 pm
Postitas Praks1
Mtzi labadega sidur kestab 2aastat tava sidur 2kuud,seda siis esi laaduriga.

Postitatud: N Sept 09, 2010 1:30 am
Postitas rommi
erik kirjutas:Need labadega kettad ei libise ju absoluutselt.
Ivan, kas sul paigaldati pidurimeistris nö tugevdatud katted, või tavalised?
Ma ei tea, kui ma viimati sel suvel pidurimeistris käisin, siis öeldi et nüüd on neil ainult tugevam materjal ja nad muud ei kasutagi. Ja no ma julgeks arvata siiski, et peaksite võistlemiseks ikkagi midagi tummisemat hankima ja pidurimeistri katetega ketta teise päeva tagavaraks jätma.

Postitatud: N Sept 09, 2010 8:06 am
Postitas erik
rommi kirjutas:
erik kirjutas:Need labadega kettad ei libise ju absoluutselt.
Ivan, kas sul paigaldati pidurimeistris nö tugevdatud katted, või tavalised?
Ma ei tea, kui ma viimati sel suvel pidurimeistris käisin, siis öeldi et nüüd on neil ainult tugevam materjal ja nad muud ei kasutagi. Ja no ma julgeks arvata siiski, et peaksite võistlemiseks ikkagi midagi tummisemat hankima ja pidurimeistri katetega ketta teise päeva tagavaraks jätma.
Nagu ma kirjutasin, elame näeme.

Postitatud: R Sept 10, 2010 9:29 am
Postitas 777
Labaketaste puhul loeb ka labade arv. Mida rohkem on labasid, seda parem on libistada.
Ehk siis kolmelabalisega on tänaval väga raske sõita, kuuelabalisega juba täitsa OK. Libistades muidugi labadega ketas kulub oluliselt kiiremini kui orgaaniline ketas.

Pildi järgi tundub, et on kasutusel päris suur hooratas, kuid siduriketas seal peal väga väike. Kas sinna suuremat ketast ja korvi ei annaks panna. Ketta läbimõõt oleks vast esimene asi, mis kindlasti momenditaluvust juurde annab. Suurema ketta jaoks hooratta ületreimine ja CNCs uute korvi aukude puurimine on suht lihtsad toimingud. Uurimist vajaks vajaliku läbimõõduga ketta ja vajaliku nuudi kombinatsioon - võimalik, et juba eksisteerib sobiv kombinatsioon, võimalik, et saab tellida, kuid võib-olla tuleb ise kokku panna.

Kui on teada mis on suurim võimalik korvi/ketta läbimõõt, siis saaksin komponentide valikul abiks olla, samuti hooratta treimise, freesimise ja puurimisega.

Postitatud: R Sept 10, 2010 4:53 pm
Postitas Myrgel
Mulle tundub, jällegi tegemist on minu subjektiivse arvamusega, aga mingitest hobujõududest alates oleks offroadis mõtekas juba automaatkastile mõelda. Kas see käis teil autot projekteerides peast läbi?

Huvitav oleks teada kuidas kivironijad selle asja ära lahendanud on. Seal peaks veel rohkem libistamist olema.

Urmas

Postitatud: R Sept 10, 2010 4:56 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Myrgel kirjutas:Huvitav oleks teada kuidas kivironijad selle asja ära lahendanud on. Seal peaks veel rohkem libistamist olema.
Aeglased ülekanded ja mootor millel on suur pöördemoment juba madalal pöördel

Postitatud: R Sept 10, 2010 5:07 pm
Postitas Praks1
Kivi ronijatel enamusel käsijuhtimisega automaat kast+V8 ja vahekast atlas mille aeglusti viimane käik on 10, midagi.

Postitatud: R Sept 10, 2010 5:18 pm
Postitas TR Pjätt
Härrased, üks variant on sõidustiili muuta. Minu ajaloo jooksul pole mul ühegil QKulguril veel siduri ketast vahetatud. Sammuti ei ole ma sinna sisse kuskilt tellinud mingeid eriti tugevaid ja ühkeid kettaid.

Seega üks variant on ka sõidustiili muuta.

Priit
QKulgur

Postitatud: R Sept 10, 2010 8:44 pm
Postitas Jünger
TR Pjätt kirjutas:Härrased, üks variant on sõidustiili muuta. Minu ajaloo jooksul pole mul ühegil QKulguril veel siduri ketast vahetatud. Sammuti ei ole ma sinna sisse kuskilt tellinud mingeid eriti tugevaid ja ühkeid kettaid.

Seega üks variant on ka sõidustiili muuta.

Priit
QKulgur
Kuid tehnika võiks kesta sellegipoolest, isegi kui teed mõne lolli vea või lolluse.


Kaspar,:beer:

Postitatud: R Sept 10, 2010 10:32 pm
Postitas rommi
Myrgel kirjutas:Mulle tundub, jällegi tegemist on minu subjektiivse arvamusega, aga mingitest hobujõududest alates oleks offroadis mõtekas juba automaatkastile mõelda. Kas see käis teil autot projekteerides peast läbi?

Huvitav oleks teada kuidas kivironijad selle asja ära lahendanud on. Seal peaks veel rohkem libistamist olema.

Urmas
Kõige aeglasematel masinatel on ratta rpm 1/min.
Kasutavad selliseid asju
Pilt
Pehmetes oludes on ka pikemaid käike vaja kui kivironimisel.
Ja automaatkast võib olulisel hetkel ka alt vedada, nagu oli ka Väos üks aasta hästi näha.
Tüüpiline setup mikis on SM465 ja v.kast NP205 nagu ma aru olen saanud.

Postitatud: E Sept 13, 2010 12:39 pm
Postitas erik
Myrgel kirjutas:Mulle tundub, jällegi tegemist on minu subjektiivse arvamusega, aga mingitest hobujõududest alates oleks offroadis mõtekas juba automaatkastile mõelda. Kas see käis teil autot projekteerides peast läbi?

Huvitav oleks teada kuidas kivironijad selle asja ära lahendanud on. Seal peaks veel rohkem libistamist olema.

Urmas
Muidugi oli see meil mõttes, aga aretada ei viitsinud. BMW`l kohe otsa sobivat ja lollikindlat kasti ei olnud. Teiseks on autom kastid pikad ja rasked.
Ma ei arva, et see sidur saab olema mingi komistuskivi, mida pidama ei saa.
Priidul on pmst õigus, eks sõidustiil ja oma viga selle siduri lõhkuski. Vanal autol ei olnud siduriga pmst üldse mingeid probleeme, va. probleemid, mis tekkisid mitte hermeetilise sidurikojaga. Nüüd on koda veekindel ja enam ei tohiks vesi survelaagrit nahka keerata ja korv vesiheinast ummistuda.

Kui nüüd see nö parem kettakate kauem vastu ei pea, kui mõned võistlused, eks siis mõtleme edasi.

Suurem sidur tähendab uut custom hooratast, seda sellepärast, et olemasolev kahemassiline on servast oluliselt paksem, kuna leevendusvedrudele pole muidu ruumi.

Postitatud: P Okt 10, 2010 8:06 pm
Postitas K.Kotkas
nonäed. Ja auto ongi koos tagasi. Käisime männikul motomehi ka hirmutamas täna.

Postitatud: P Okt 10, 2010 9:04 pm
Postitas tarmo
K.Kotkas kirjutas:nonäed. Ja auto ongi koos tagasi. Käisime männikul motomehi ka hirmutamas täna.
No kurat. Siis Indreku lause, et "tundub nagu Silverbeast oleks" ei olnudki vale. Olime täpselt samal ajal samas kohas, järelikult natuke eemal :D
Tahtsime võtta raba KP-sid, aga üksi ei tihanud lageda pehme peale minna (seal pole mitte ühtegi puud). Hiljem suundusime veel Tõdvale. Oleks teadnud...