19. leht 23-st
Postitatud: P Aug 29, 2010 12:10 pm
Postitas erik
Klapperjaht, uskumatu tehniline ebaõnn. Auto ei läinud lihtsalt käima, täpsemalt starter loobus koostööst, samuti põles maha värskelt remonditud generaator, siis sai aku tühjaks ja nii ta p***e läks.
Pärast võistlust, nii sama paarutades lahkus koostööst sidur, peab mootori maha võtma ja midagi tummisemat sinna panema, M5 stokk ei pidanud valule vastu. See saab paras pähkel olema, et leida sinna korralik asi, mis kannataks pikalt libistamist ja samas hoiaks kinni kogu selle väände ja jõu, läbi selliste rataste ja ülekande. Aeglustit ju eriti ei kasutaks...
On asjalike ideid?
Postitatud: P Aug 29, 2010 12:20 pm
Postitas erik
rommi kirjutas:erik kirjutas:Järgmine kord on asi oluliselt lihtsam, üldse väga hea materjal ja alternatiiv suht ülekasutatud riffel plekile.
Ok aga jättes tselluliiditeemad kõrvale ja keskendudes olulisele - kas sellise ekstreemse võistlusmasina puhul see nõrgaks ei jää? Kas keset sood võib sinna laia saapaga peale astuda, muretult seeklit või highlifti otsa toetada? Riffel on ju hea tugev ja saab ka vajadusel sirgeks taguda. Mis osas see plast hea alternatiiv on? Saaks aru kui on suur eelis kaalus. (sry, lihtsalt huvist uurin, mul endal pole klaasplastiga mitte mingit kogemust)
PS! Võibolla ma eksin aga minumeelest need igasugu klaasplast tuuning stanged on kõik parajad räbalad esimese äärekivi puudutuse peale.
Saab anda detailidele ka mu kuju, kui sirge - kandiline. Kerge lappida vajadusel. Kerge on ta ka. Meie kopott on päris tugev, ilmselt teeme sellest kunagi vormi ja sealt pealt siis uue ja sileda kapote. Aga ainult siis, kui muud midagi olulist teha pole
Postitatud: P Aug 29, 2010 2:59 pm
Postitas Myrgel
erik kirjutas:On asjalike ideid?
Ma loodan, et nüüd mootoriga puusse ei pannud, aga
SEE KOMPLEKT tundub paljulubav..
Urmas
Postitatud: P Aug 29, 2010 3:46 pm
Postitas erik
Myrgel kirjutas:erik kirjutas:On asjalike ideid?
Ma loodan, et nüüd mootoriga puusse ei pannud, aga
SEE KOMPLEKT tundub paljulubav..
Urmas
Mootoriga ei pannud üldse puusse, seal polegi mingit siduri vahet, kas m60, m62, s62
Ise vaataks midagi sellist:
http://centerforce.com/technology.tpl?i ... 2161109431
Või siis mingi race korv ja olemasolevale kettale pidurimeistri katted, see on kindalasti odavam variant.
Postitatud: P Aug 29, 2010 5:10 pm
Postitas K.Kotkas
DF144144 on centerfoce kood. Pole mõtet vist muud otsidagi.
Postitatud: P Aug 29, 2010 10:38 pm
Postitas Veiko
Minu pisikesele kogemusele rajanedes on nende korvid küll head kuid ketta materjal võiks parem olla.Isiklikult võtaks sealt ainult korvi ja Pidurimeistrist uued katted kettale.
Veiko
Postitatud: E Aug 30, 2010 5:37 am
Postitas rommi
Ma arvan, et CF-i ketas ise on ka siiski parem kui tavaline. Mina teeks hoopis nii, et ostaks parem 1 komplekti ja 2 ketast, ning siis mingi aeg vahetaks katted ära. Nagunii keerate p***e, küsimus on lihtsalt, et millal

Kui tahate otse tellida, siis ma võin aidata. Vaatasin, et siin kohapeal poes maksab 350 dollarit komplekto.
Postitatud: T Sept 07, 2010 8:51 am
Postitas erik
Kuna sidurist lagunes ära ainult ketta kattematerjal, siis proovin pidurimeistri
nö tugevdatud katted ära, vähemalt näpuga katsudes ja visuaalis on viimaste kvaliteet oluliselt parem.
Ilmselt tänapäeval A - B varuosade turul peamiselt saasta tehaksegi, kokkuhoiu ja loodushoiu eesmärgil. Sest vanast siduri kattest oli järgi ainult hunnik klaasfiibrit. Sidurimeistri katte sees aga esineb ka vasktraati, süsinikkiudu, jne. Elame näeme
Postitatud: K Sept 08, 2010 8:01 am
Postitas erik
Panen pildi sellest "linnupesast" mis pärast korvi eemaldamist mulle vastu vaatas

Postitatud: K Sept 08, 2010 8:41 am
Postitas uppund kana

sellist asja näen esimestkorda. Tundub nagu oleks suisa põlema läinud.
Postitatud: K Sept 08, 2010 9:15 am
Postitas seenior2
Kui pilt ei peta,siis on see "linnupesa" poolel kettal,kas korv kuulub samasse "kvaliteediklassi" kettaga? Miski siin ei klapi,kas on ka korv vigane või k.kasti võll ei istu korralikult otsa,st,hooratta suhtes 90 kraadi ei ole? :roll:Või on võll väändunud?
Postitatud: K Sept 08, 2010 9:32 am
Postitas erik
seenior2 kirjutas:Kui pilt ei peta,siis on see "linnupesa" poolel kettal,kas korv kuulub samasse "kvaliteediklassi" kettaga? Miski siin ei klapi,kas on ka korv vigane või k.kasti võll ei istu korralikult otsa,st,hooratta suhtes 90 kraadi ei ole? :roll:Või on võll väändunud?
Pole vaja üle ka mõelda:) Ketta kattematerjal kaotas temperatuuriga püsivuse ja sentrifukaaljõud lammutas ta lõplikult. Sidurit lahutada püüdes pani see linnupesa ühes suunas ajama ja sinna ta jäi. Enam sidur ei lahutanud ja laiali võttes oli selline naljakas pilt. Hooratta poolne kate oli veel ühes tükis, aga ka täiesti pude.
Postitatud: K Sept 08, 2010 11:31 am
Postitas Myrgel
Tuttav vaatepilt. Meie oma nägi välja selline:
Selle peale ütles pidurimeister
BIG NONO ja pidin uue ketta tellima. Kui te saite parandatud seal siis ei läinud veel kõige hullemini.
Urmas
Postitatud: K Sept 08, 2010 12:01 pm
Postitas ivan
Sama vaatepildi olen saavutanud ka kombinatsioonis Volga mootor UAZ sidur lisavedrudega. Peal olid pidurimeistri katted ja Lehtse turbarabasse need jäid. Finisisse vedasid õnneks pidurimeistri poolt paigaldatud vaskneedid, mis täpselt finisi joone peal otsa said.
Kuna vintsides tahes tahtmata libistad, siis kuumus need katted ikkagi ära tapab, seega tekksid mõtted pronksist katete peale. Idee siit:
http://www.sachsperformance.com/EU/sach ... chen-2.htm
Kas kellelgi ei oleks huvi aretada ja katsetada, nii nagu seda piduriklotsidega siin keegi tegi?
Sry, et Uaz-i teemaga siia ronin!
Postitatud: K Sept 08, 2010 12:10 pm
Postitas erik
Need labadega kettad ei libise ju absoluutselt.
Ivan, kas sul paigaldati pidurimeistris nö tugevdatud katted, või tavalised?