ISUZU D-MAX

Moderaatorid: Landy, Moderators

Vasta
Kalamees
Fitting 44"
Postitusi: 406
Liitunud: T Mär 13, 2007 6:22 pm
Asukoht: Rakvere

Midagi o ikka

Postitus Postitas Kalamees »

googelda. FUEL FILTER HEATER
või siis HEATED FUEL FILTER
Annab palju. aga vast kergem minna poodi ja müüjat kiusata.
Filtreid toodetakse soojendusega ja soojenduseta kinnituse variantidega.

http://www.parker.com/portal/site/PARKE ... ky=HEATERS

LAMM CONSULT LLC
PARNU MNT.238
TALLINN
HARJUMAA 11614
Estonia
Puhelin: +060 88320
Faksinumero: +065 20212

see peaks Eesti diiler olema
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1292
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Postitus Postitas honkomees »

aga vast kergem minna poodi ja müüjat kiusata
Poes olen proovind, müüjad teevad ainlt suuri silmi ja ei midagi ... Eks ma seda tahakski teada, kuhu poodi minna et kiusata, soovitav ikka lõuna pool ...
Ise sooviks midagi sellist http://www.autoklimat.ru/ak/nomacon.html ehk http://www.nomacon.by/production/avtopodogrevat/disel/ , seda nn bandaaž-tüüpi, mida saab siis filtri korpuse ümber panna ja mida toodetakse erinevas mõõdus filtritele.
Ven foorumitest selgub et käivitamisel on tõsise külmaga hädavajalik ja väiksemaga sooovitatav (kui nt kütusemüüja on talvediislile üleminekuga viimaseni venitanud), samas saab teda lülitada ka pidevrežiimile ja kogu aeg pealevoolavat kütet vedelana hoida.
Samas selline saksa http://www.autoklimat.ru/ak/diesel_therm.html torustiku vahele ühendatav riistapuu aitab väga hästi sõidu ajal kütet vedelana hoida, aga kui hoida autot õues ja filter juba paksu putru täis, siis masinat käima ei saa.
Kalamees
Fitting 44"
Postitusi: 406
Liitunud: T Mär 13, 2007 6:22 pm
Asukoht: Rakvere

soojendus

Postitus Postitas Kalamees »

kae siit natuke infi. Akvaariumites kasutatakse küttekaabeid. 5-24V

http://foorum.akvarist.ee/article_view. ... fldAuto=20
al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Postitus Postitas al »

Mitmes margiesinduses, mis küll suuremate masinatega tegelevad, on see letikaup. Standard filter kah enamvähem samas mõõdus.
Ainult, et jah... 24V
Ise tangin ainult ... ja 0 probleemi, viimati oli küte liiga jäme vast ca 15 aastat tagasi.
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1292
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Postitus Postitas honkomees »

al kirjutas:...Ise tangin ainult ... ja 0 probleemi, viimati oli küte liiga jäme vast ca 15 aastat tagasi.
kui ikka -30 ja enam, siis tekib kõigest probleemi, mäletan ise kuidas isegi Nivale paar aastat tagasi sellise külmaga kella 5 paiku 2-plaadilise elektripliidi karteri alla ja kuumafööni sisselaskekollektori peale puhuma panin ja enne kaheksat sain mootorile hääled sisse (pärast seda kasutan ka sellises vanarauas ainlt täissüntõli)
al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Postitus Postitas al »

honkomees kirjutas:
al kirjutas:...Ise tangin ainult ... ja 0 probleemi, viimati oli küte liiga jäme vast ca 15 aastat tagasi.
kui ikka -30 ja enam, siis tekib kõigest probleemi, mäletan ise kuidas isegi Nivale paar aastat tagasi sellise külmaga kella 5 paiku 2-plaadilise elektripliidi karteri alla ja kuumafööni sisselaskekollektori peale puhuma panin ja enne kaheksat sain mootorile hääled sisse (pärast seda kasutan ka sellises vanarauas ainlt täissüntõli)
Õigust räägid, õigust, öeldi ühes multikas. Ukselingid murduvad, klaasid pragunesid, kui soojendus puhuma hakkas, õlifiltri tihendi "puhus" vahelt minema (5w40), aga kütus jooksis vabalt ja masin käis. -25-ni läks niisama, üle selle panin juhtme seina, nii... igaks juhuks. Seega, korralik kütus ja pole soojendust vaja.
Samas tuleb meelde ajaloopildike, ühest vene tanklast, millest mõlemale poole nii umbes paari km. ulatuses olid teeääred surnud ja veel suitsevaid autosid täis, vihased juhid elasid ennast tankla töötajate peal välja ja ega seal naljalt tervet akent ja täis pudelit majast ei leidnud. Selliste juhtude jaoks on mistahes kütust soojendavad asjad vägagi kasuks.
Ise kasutasin ammustel aegadel suuremal autol labast R4 esilaterna pirni, mis juhtme otsas võtturi kõrval, paaki käis. Kes viitsis leiutada, keris paagist tuleva kütusetoru spiraalis ümber summuti, asbestmatt ümber jne. jne. Sest talvine diisel jõudis tavaliselt kevadeks, kui üldse...
taan
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: L Nov 14, 2009 7:16 pm

d max

Postitus Postitas taan »

Tervist! Lugesin siit kõik kenasti läbi, mis D Maxist arvasite kunagi. Nüüd endal see valik ees. Autot vaja väikesaarele abimeheks ja töömeheks. Kiirust üle 40 km h talle siin pakkda ei saa, aga ronimist ja tassimist - seda küllaga. Saarele pole mõtet vana autot surema tuua ja nii olengi jäänud vaatama uut D Maxi, kuna hädapärast hakkaks hammas peale. Kas soovitate või on teil tekkinud ajaga tagasilööke. Mis võivad olla tüüpvead, mis juhtuma võivad hakata. Endal jäi lapsepõlves võrriaeg läbimata ja suur remondimees ei ole. Tahaks masinat, mis läbisõiduga keskmiselt 5000 km aastas minu käes nii 15 aastat vastu peaks. Aidake mõelda.
Kasutaja avatar
suzi
Fitting 38"
Postitusi: 334
Liitunud: N Juun 01, 2006 7:38 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas suzi »

kindlasti peab. Usun, et sa ei pea uut ostma. Osta manuaal kastiga kasutatud, väikse läbisõiduga. Võidad rahas kõvasti. Alla keera ka korraliku mustriga rehvid ning ehk vints nina peale. Siis peaksid ilusti hakkama saama. Südame rahustuseks võid ka manuaalsed rummulukud lasta külge keerata. Neid lisasi pead küsima mitte esindusest vaid näiteks www.jrmotors.ee.
Eks õli pead ikka korra aastas vahetama.

Kuna 4 veo lülitamine käib servomootoritega, siis kindlasti kindlam oleks mõni nn kangiga variant, kus vahekasti lülitad kangist. Seda paraku D-Max ei paku. Kangiga on näiteks Toyota Hilux. Müügis on 30t-40t km sõitnud, Eesti ajalooga Hiluxeid piisavalt.
Aitan palju oskan...
taan
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: L Nov 14, 2009 7:16 pm

Postitus Postitas taan »

Aitäh kaasa mõtlemast. Aga nagu vahel juhtub - on mõte klammerdunud Isuzu külge ja tehtud uue pakkumine ei ole suurem kasutatud Hiluxidest. Pealegi tahan kindlalt pikema kastiga ja neid on nagu vähem kohata kasutatud Hiluxidel. Tahtsin vaid teada, kas olen oma d maxi mõttega väga valel teel. Ja kui juba küsida, siis mis annaks endal veel ära teha, et roostet võimalikult kauge aja taha lükata. Ja mis rehvid oleksid parimad poris-lumes ukerdamiseks?
Kasutaja avatar
suzi
Fitting 38"
Postitusi: 334
Liitunud: N Juun 01, 2006 7:38 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas suzi »

taan kirjutas:Aitäh kaasa mõtlemast. Aga nagu vahel juhtub - on mõte klammerdunud Isuzu külge ja tehtud uue pakkumine ei ole suurem kasutatud Hiluxidest. Pealegi tahan kindlalt pikema kastiga ja neid on nagu vähem kohata kasutatud Hiluxidel. Tahtsin vaid teada, kas olen oma d maxi mõttega väga valel teel. Ja kui juba küsida, siis mis annaks endal veel ära teha, et roostet võimalikult kauge aja taha lükata. Ja mis rehvid oleksid parimad poris-lumes ukerdamiseks?
no siis võta D-Max. Rooste ilmselt probleemiks pole, muidugi juhul kui ise kusagile ära ei rihi. Kuna sõidad vähe, keeraks alla korraliku mudarehvi, ninale vints ning manuaalsed rummulukud.
Rehvid? Yokohama G001 (31" läheb ilusti alla), sinna korralikud nelad sisse ning ei jää hätta ka jääl. Kuna sul seal ilmselt asfalti pole, siis võid ju aasta ringi naeltega krõbistada.
http://oscarrehvid.ee/pilt.php?id=1720
Vintsiks midagi 9500 seeriast.

Minul olid 31" rehvid all. Siin ka pilt:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=600 ... c&start=30
Aitan palju oskan...
taan
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: L Nov 14, 2009 7:16 pm

Postitus Postitas taan »

Nonii, tänan väga, hakkan asja uurima. pole veel selles maailmas eriti sees.
Kasutaja avatar
414 AVM
Rock Crawler
Postitusi: 637
Liitunud: K Aug 23, 2006 10:58 am
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas 414 AVM »

taan kirjutas:Nonii, tänan väga, hakkan asja uurima. pole veel selles maailmas eriti sees.
Mul on juba teine D-Max käsil. Esimesega sõitsin ~56 000 km maha ja see on nüüd foorumlase CotCas'e pruukida. Uuega on ~28 000 ees ja ei mingit problemat siiani. Aga, kui mingi mure südamel, siis kõlista, mu traaditu number posti alumises otsas kirjas. Ja kui põhjus eriti veenev, võin ka appi müügimeest peedistama tulla :lol: .
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1292
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Postitus Postitas honkomees »

414 AVM kirjutas:...Mul on juba teine D-Max käsil. Esimesega sõitsin ~56 000 km maha ja see on nüüd foorumlase CotCas'e pruukida. Uuega on ~28 000 ees ja ei mingit problemat siiani..
kui nüüd läbisõitu vaadata, siis suht olematu ju, ja sõitnud autatatud foorumlane ju ikka aastaid foorumi kirju lugedes! Sisuliselt on see kahe masina läbisõit kokku minu umbes kahe aasta sõit ja oleks tõesti imelik, kui selle ajaga midagi juhtuks. Mul on uus auto tavaliselt ilma muredeta (v.a kondid) ikka 150-180 läbi sõitnud, siis tuleb hakata juppe vahetama ja seda ma endale eriti lubada ei saa, kuna iga päev vaja sõita ning töökojas seismisele aega raisata pole. Nüüd ei oska öelda kuidas Dimaks vastu peab, siiani on nagu mureta aga läbisõit veel niiiii pisike
tyyp07
I live off from the mud
Postitusi: 1740
Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
Asukoht: Vääna
Kontakt:

Postitus Postitas tyyp07 »

Minu teada ikka päris pommikindlaid jubinaid ikka autol pole.Kõik mis liigub see kulub.
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
Kasutaja avatar
111CAT
Off Roader Wannabe
Postitusi: 36
Liitunud: E Okt 22, 2007 7:28 pm

Postitus Postitas 111CAT »

D-max on igati aus valik. Eelmise põlvkonna mudeliga on nüüdseks läbitud 156 000 km ja ainuke tõsisem viga on olnud tagaratta laagri purunemine. Teeäärde pole pidanud kordagi jääma ja ka ratta laagri puhul valmistas rohkem peavalu diagnostika ehk siis õige vigase koha leidmine.
Plusspoolel lisaks soetushinnale on meeldivalt väike hoolduskulu.
Ainuke nõrk koht on originaalamordid, esimesed tuleb lihtsalt kiiresti lõpuni (mis saabub ruttu) sõita ja seejärel mõõtude järgi sobivad konid alla kruvida ning teema unustada.
Toomas
372 512 6033
D-Max Roadmap
Vasta

Mine “Isuzu”