ISUZU D-MAX
Moderaatorid: Landy, Moderators
Midagi o ikka
googelda. FUEL FILTER HEATER
või siis HEATED FUEL FILTER
Annab palju. aga vast kergem minna poodi ja müüjat kiusata.
Filtreid toodetakse soojendusega ja soojenduseta kinnituse variantidega.
http://www.parker.com/portal/site/PARKE ... ky=HEATERS
LAMM CONSULT LLC
PARNU MNT.238
TALLINN
HARJUMAA 11614
Estonia
Puhelin: +060 88320
Faksinumero: +065 20212
see peaks Eesti diiler olema
või siis HEATED FUEL FILTER
Annab palju. aga vast kergem minna poodi ja müüjat kiusata.
Filtreid toodetakse soojendusega ja soojenduseta kinnituse variantidega.
http://www.parker.com/portal/site/PARKE ... ky=HEATERS
LAMM CONSULT LLC
PARNU MNT.238
TALLINN
HARJUMAA 11614
Estonia
Puhelin: +060 88320
Faksinumero: +065 20212
see peaks Eesti diiler olema
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Poes olen proovind, müüjad teevad ainlt suuri silmi ja ei midagi ... Eks ma seda tahakski teada, kuhu poodi minna et kiusata, soovitav ikka lõuna pool ...aga vast kergem minna poodi ja müüjat kiusata
Ise sooviks midagi sellist http://www.autoklimat.ru/ak/nomacon.html ehk http://www.nomacon.by/production/avtopodogrevat/disel/ , seda nn bandaaž-tüüpi, mida saab siis filtri korpuse ümber panna ja mida toodetakse erinevas mõõdus filtritele.
Ven foorumitest selgub et käivitamisel on tõsise külmaga hädavajalik ja väiksemaga sooovitatav (kui nt kütusemüüja on talvediislile üleminekuga viimaseni venitanud), samas saab teda lülitada ka pidevrežiimile ja kogu aeg pealevoolavat kütet vedelana hoida.
Samas selline saksa http://www.autoklimat.ru/ak/diesel_therm.html torustiku vahele ühendatav riistapuu aitab väga hästi sõidu ajal kütet vedelana hoida, aga kui hoida autot õues ja filter juba paksu putru täis, siis masinat käima ei saa.
soojendus
kae siit natuke infi. Akvaariumites kasutatakse küttekaabeid. 5-24V
http://foorum.akvarist.ee/article_view. ... fldAuto=20
http://foorum.akvarist.ee/article_view. ... fldAuto=20
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
kui ikka -30 ja enam, siis tekib kõigest probleemi, mäletan ise kuidas isegi Nivale paar aastat tagasi sellise külmaga kella 5 paiku 2-plaadilise elektripliidi karteri alla ja kuumafööni sisselaskekollektori peale puhuma panin ja enne kaheksat sain mootorile hääled sisse (pärast seda kasutan ka sellises vanarauas ainlt täissüntõli)al kirjutas:...Ise tangin ainult ... ja 0 probleemi, viimati oli küte liiga jäme vast ca 15 aastat tagasi.
Õigust räägid, õigust, öeldi ühes multikas. Ukselingid murduvad, klaasid pragunesid, kui soojendus puhuma hakkas, õlifiltri tihendi "puhus" vahelt minema (5w40), aga kütus jooksis vabalt ja masin käis. -25-ni läks niisama, üle selle panin juhtme seina, nii... igaks juhuks. Seega, korralik kütus ja pole soojendust vaja.honkomees kirjutas:kui ikka -30 ja enam, siis tekib kõigest probleemi, mäletan ise kuidas isegi Nivale paar aastat tagasi sellise külmaga kella 5 paiku 2-plaadilise elektripliidi karteri alla ja kuumafööni sisselaskekollektori peale puhuma panin ja enne kaheksat sain mootorile hääled sisse (pärast seda kasutan ka sellises vanarauas ainlt täissüntõli)al kirjutas:...Ise tangin ainult ... ja 0 probleemi, viimati oli küte liiga jäme vast ca 15 aastat tagasi.
Samas tuleb meelde ajaloopildike, ühest vene tanklast, millest mõlemale poole nii umbes paari km. ulatuses olid teeääred surnud ja veel suitsevaid autosid täis, vihased juhid elasid ennast tankla töötajate peal välja ja ega seal naljalt tervet akent ja täis pudelit majast ei leidnud. Selliste juhtude jaoks on mistahes kütust soojendavad asjad vägagi kasuks.
Ise kasutasin ammustel aegadel suuremal autol labast R4 esilaterna pirni, mis juhtme otsas võtturi kõrval, paaki käis. Kes viitsis leiutada, keris paagist tuleva kütusetoru spiraalis ümber summuti, asbestmatt ümber jne. jne. Sest talvine diisel jõudis tavaliselt kevadeks, kui üldse...
d max
Tervist! Lugesin siit kõik kenasti läbi, mis D Maxist arvasite kunagi. Nüüd endal see valik ees. Autot vaja väikesaarele abimeheks ja töömeheks. Kiirust üle 40 km h talle siin pakkda ei saa, aga ronimist ja tassimist - seda küllaga. Saarele pole mõtet vana autot surema tuua ja nii olengi jäänud vaatama uut D Maxi, kuna hädapärast hakkaks hammas peale. Kas soovitate või on teil tekkinud ajaga tagasilööke. Mis võivad olla tüüpvead, mis juhtuma võivad hakata. Endal jäi lapsepõlves võrriaeg läbimata ja suur remondimees ei ole. Tahaks masinat, mis läbisõiduga keskmiselt 5000 km aastas minu käes nii 15 aastat vastu peaks. Aidake mõelda.
kindlasti peab. Usun, et sa ei pea uut ostma. Osta manuaal kastiga kasutatud, väikse läbisõiduga. Võidad rahas kõvasti. Alla keera ka korraliku mustriga rehvid ning ehk vints nina peale. Siis peaksid ilusti hakkama saama. Südame rahustuseks võid ka manuaalsed rummulukud lasta külge keerata. Neid lisasi pead küsima mitte esindusest vaid näiteks www.jrmotors.ee.
Eks õli pead ikka korra aastas vahetama.
Kuna 4 veo lülitamine käib servomootoritega, siis kindlasti kindlam oleks mõni nn kangiga variant, kus vahekasti lülitad kangist. Seda paraku D-Max ei paku. Kangiga on näiteks Toyota Hilux. Müügis on 30t-40t km sõitnud, Eesti ajalooga Hiluxeid piisavalt.
Eks õli pead ikka korra aastas vahetama.
Kuna 4 veo lülitamine käib servomootoritega, siis kindlasti kindlam oleks mõni nn kangiga variant, kus vahekasti lülitad kangist. Seda paraku D-Max ei paku. Kangiga on näiteks Toyota Hilux. Müügis on 30t-40t km sõitnud, Eesti ajalooga Hiluxeid piisavalt.
Aitan palju oskan...
Aitäh kaasa mõtlemast. Aga nagu vahel juhtub - on mõte klammerdunud Isuzu külge ja tehtud uue pakkumine ei ole suurem kasutatud Hiluxidest. Pealegi tahan kindlalt pikema kastiga ja neid on nagu vähem kohata kasutatud Hiluxidel. Tahtsin vaid teada, kas olen oma d maxi mõttega väga valel teel. Ja kui juba küsida, siis mis annaks endal veel ära teha, et roostet võimalikult kauge aja taha lükata. Ja mis rehvid oleksid parimad poris-lumes ukerdamiseks?
no siis võta D-Max. Rooste ilmselt probleemiks pole, muidugi juhul kui ise kusagile ära ei rihi. Kuna sõidad vähe, keeraks alla korraliku mudarehvi, ninale vints ning manuaalsed rummulukud.taan kirjutas:Aitäh kaasa mõtlemast. Aga nagu vahel juhtub - on mõte klammerdunud Isuzu külge ja tehtud uue pakkumine ei ole suurem kasutatud Hiluxidest. Pealegi tahan kindlalt pikema kastiga ja neid on nagu vähem kohata kasutatud Hiluxidel. Tahtsin vaid teada, kas olen oma d maxi mõttega väga valel teel. Ja kui juba küsida, siis mis annaks endal veel ära teha, et roostet võimalikult kauge aja taha lükata. Ja mis rehvid oleksid parimad poris-lumes ukerdamiseks?
Rehvid? Yokohama G001 (31" läheb ilusti alla), sinna korralikud nelad sisse ning ei jää hätta ka jääl. Kuna sul seal ilmselt asfalti pole, siis võid ju aasta ringi naeltega krõbistada.
http://oscarrehvid.ee/pilt.php?id=1720
Vintsiks midagi 9500 seeriast.
Minul olid 31" rehvid all. Siin ka pilt:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=600 ... c&start=30
Aitan palju oskan...
Mul on juba teine D-Max käsil. Esimesega sõitsin ~56 000 km maha ja see on nüüd foorumlase CotCas'e pruukida. Uuega on ~28 000 ees ja ei mingit problemat siiani. Aga, kui mingi mure südamel, siis kõlista, mu traaditu number posti alumises otsas kirjas. Ja kui põhjus eriti veenev, võin ka appi müügimeest peedistama tullataan kirjutas:Nonii, tänan väga, hakkan asja uurima. pole veel selles maailmas eriti sees.

Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
kui nüüd läbisõitu vaadata, siis suht olematu ju, ja sõitnud autatatud foorumlane ju ikka aastaid foorumi kirju lugedes! Sisuliselt on see kahe masina läbisõit kokku minu umbes kahe aasta sõit ja oleks tõesti imelik, kui selle ajaga midagi juhtuks. Mul on uus auto tavaliselt ilma muredeta (v.a kondid) ikka 150-180 läbi sõitnud, siis tuleb hakata juppe vahetama ja seda ma endale eriti lubada ei saa, kuna iga päev vaja sõita ning töökojas seismisele aega raisata pole. Nüüd ei oska öelda kuidas Dimaks vastu peab, siiani on nagu mureta aga läbisõit veel niiiii pisike414 AVM kirjutas:...Mul on juba teine D-Max käsil. Esimesega sõitsin ~56 000 km maha ja see on nüüd foorumlase CotCas'e pruukida. Uuega on ~28 000 ees ja ei mingit problemat siiani..
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 1740
- Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
- Asukoht: Vääna
- Kontakt:
Minu teada ikka päris pommikindlaid jubinaid ikka autol pole.Kõik mis liigub see kulub.
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
D-max on igati aus valik. Eelmise põlvkonna mudeliga on nüüdseks läbitud 156 000 km ja ainuke tõsisem viga on olnud tagaratta laagri purunemine. Teeäärde pole pidanud kordagi jääma ja ka ratta laagri puhul valmistas rohkem peavalu diagnostika ehk siis õige vigase koha leidmine.
Plusspoolel lisaks soetushinnale on meeldivalt väike hoolduskulu.
Ainuke nõrk koht on originaalamordid, esimesed tuleb lihtsalt kiiresti lõpuni (mis saabub ruttu) sõita ja seejärel mõõtude järgi sobivad konid alla kruvida ning teema unustada.
Plusspoolel lisaks soetushinnale on meeldivalt väike hoolduskulu.
Ainuke nõrk koht on originaalamordid, esimesed tuleb lihtsalt kiiresti lõpuni (mis saabub ruttu) sõita ja seejärel mõõtude järgi sobivad konid alla kruvida ning teema unustada.
Toomas
372 512 6033
D-Max Roadmap
372 512 6033
D-Max Roadmap