17. leht 33-st

Postitatud: E Juun 08, 2009 10:04 pm
Postitas 111CAT
Ei maksa kohe esinduse meistrit laimata, antud juhul tundub nende soovitus isegi mõistlik. Olen lasnud uurida lausa kahel töökojal ja ise kruvinud kardaani alt ja keerutanud näpuvahel ja ratta laager sai samuti kindluse mõttes vahetatud aga ei miskit.
Teine hea vana soovitus mida nüüd järgin - stereo kõvemaks, et kõrvalised helid ei pääseks häirima ja ärme lihtsalt sega tehnikal toimimast seni kuni see toimib :)

Postitatud: T Juun 09, 2009 7:54 am
Postitas tynis
Ühed naljamehed vahetasid mul tagastange. See oli pisut rikutud Lexusega kohtingust. Nüüd enam kui aasta hiljem oli vaja järsku tagaratas kasti alt kätte saada. Järsku selgus et uus stange oli pandud nii et ei saanud enam vänta ajada tagarata vintsi.

Nii ma siis imestasin kumm tühi - ja tagaratas kindlalt kasti põhja all kinni.

Postitatud: T Juun 09, 2009 6:06 pm
Postitas 414 AVM
111CAT kirjutas:Ei maksa kohe esinduse meistrit laimata, antud juhul tundub nende soovitus isegi mõistlik... :)
Azuu, et puhkuse esimesel teisipäeval oled ennast lootusetult, üksikus metsavahes, maa sisemusse kaevanud, kardaaniotsa läbi põranda tuppa visanud. Aga levi pole mitte, laps kisab, naine targutab ja ämm parastab... no miks ta mõistlik ei pole, adrenaliini liitrite kaupa kohe. Esindused peaksid ikka suutma ämmad tagareas alandlikuks püsima :lol:

Postitatud: P Juun 14, 2009 8:42 pm
Postitas tynis
tynis kirjutas:Nüüd enam kui aasta hiljem oli vaja järsku tagaratas kasti alt kätte saada. Järsku selgus et uus stange oli pandud nii et ei saanud enam vänta ajada tagarata vintsi.

Nii ma siis imestasin kumm tühi - ja tagaratas kindlalt kasti põhja all kinni.
peab siiski teenindust kiitma - lubati tasuta kohe korda teha.

rehvimõõtudest

Postitatud: P Juul 05, 2009 5:29 pm
Postitas honkomees
Sedapsi et värske lääne maastikumasina kasutaja (pärast mõndakümmet aastat uaziku ja nivakogemust metsades). Päris motselasse vabatahtlikult ei roni, kuid vahel (2-3 x aastas) ikka satub, nii et trossi ja trakatsit vaja läheb. Nüüd vaja teda tsipa suutlikumaks teha, seda peamiselt talvel, jahiautona ikka tarvis talvel lund murda.
Milline see rehv võiks olla, mis dimaksile ilma aretamata (garantii+liising :evil: ) alla saab panna? Siin oli kusagil juttu 265/70R16, ise tahaks talveks kitsamat ja kõrgemat, nt kas 235/85R16 alla läheb - tolle tuleb küll üksjagu juurde, kuid kitsam kumm ei tohiks hakata keeramisel vastu käima?
Mida targemad-kogenumad arvavad?

Re: rehvimõõtudest

Postitatud: L Aug 08, 2009 5:54 pm
Postitas 414 AVM
honkomees kirjutas:Sedapsi et värske lääne maastikumasina kasutaja...
Et see "lääne" auto on, gloobust usaldades, sündinud ikka tublisti rohkem ida pool, kui Su endine, UAZ'iku nimeline, ratsu 8) .
honkomees kirjutas:Milline see rehv võiks olla, mis dimaksile ilma aretamata (garantii+liising :evil: ) alla saab panna? Siin oli kusagil juttu 265/70R16, ise tahaks talveks kitsamat ja kõrgemat, nt kas 235/85R16 alla läheb - tolle tuleb küll üksjagu juurde, kuid kitsam kumm ei tohiks hakata keeramisel vastu käima?
Mida targemad-kogenumad arvavad?
31 tolli läheb alla, kuid TäPe't arvestades ei soovita nendega esinduse silma alla sattuda, garantii võib sellest hetkest valikuliseks osutuda.

Re: rehvimõõtudest

Postitatud: E Aug 10, 2009 11:43 am
Postitas honkomees
tänan esimese vastuse eest, ei tahaks ju ostmisega katsetama hakata ...
414 AVM kirjutas:... 31 tolli läheb alla, kuid TäPe't arvestades ei soovita nendega esinduse silma alla sattuda, garantii võib sellest hetkest valikuliseks osutuda.
....s.t. et kui kalkulaatori järgi on 245/70R16 originaal 29,5'' siis tollijagu suurem ainult ehk 245/75R16 lähebki alla, järgmisi sobivaid mõõte nagu ei tehta või vähemalt pole ühelgi netilehel müügis kohanud
P.S. Seleta lollile mis on
TäPe
...
414 AVM kirjutas:... Et see "lääne" auto on, gloobust usaldades, sündinud ikka tublisti rohkem ida pool, kui Su endine, UAZ'iku nimeline, ratsu 8).
heheee... enamik "lääne" kaupa idakaares :china tehtud, meie armsal kodumaal on mu arusaamise järgi ida-lääne jaotus mitte ilmakaartest sõltuv vaid mingitest ehk kvaliteedinäitajatest - Jaapan on läänes ja Poola idas, vot nii....:lol:
[/quote]

Postitatud: L Aug 15, 2009 11:53 am
Postitas hh
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=6002

Ehk siis 265/70R16 läheb samuti alla.

Re: rehvimõõtudest

Postitatud: L Aug 15, 2009 5:36 pm
Postitas 414 AVM
honkomees kirjutas:P.S. Seleta lollile mis on
TäPe
MaSu - majandussurutis,
MaPe - majandus perses,
TäPe - täitsa perses.
Mu eelmisel Suusul olid peaaegu aasta jooksul 265/70-16 Marix Pumad all, sõitsin nendega ka kogu talve, kuigi jah, 2007/2008 talv oli jäävaba ja sellega ka sõidetav. Ega ei reklaami küll neid rehve meie talve :no
Head rehvi küsi JR-lt:
jr kirjutas:Lamelleeritud AT rehv nagu seda on BFG ... mõtle ja vaata.
http://www.jrmotors.ee/

Postitatud: T Sept 15, 2009 9:24 pm
Postitas honkomees
Nii vahepeal siis küsimusi juurde tekkinud. Peamiselt kes teab kust saab?
1. Põhjakaitset, Topautos pakub karteri ja vahekasti oma, äkki on kusagil ka odavamat ja ka küttefiltrile
2. Kärukonksu
3. Kütusefiltri soojendust (sihukest auto el. süsteemiga toimivat, hoiab sõidu ajal ka kütte filtris vedelama, et sealt läbi pääseks), vene netis jäi kunagi silma

Külge peab need vist laskma panna Topautos selle va garantii pärast

Postitatud: T Sept 15, 2009 9:50 pm
Postitas Landy
1.Alansi Ofroad Klubi mehed teevad kõiksugu põhjakaitseid
2.Kasutaja Heinza saab kindlasti he hinnaga pakkuda
3- sorry, ei tea...

Postitatud: T Sept 15, 2009 9:54 pm
Postitas MahviaDeTyrk
honkomees kirjutas: 3. Kütusefiltri soojendust (sihukest auto el. süsteemiga toimivat, hoiab sõidu ajal ka kütte filtris vedelama, et sealt läbi pääseks), vene netis jäi kunagi silma
t
Üldiselt kui kütusefilter on mootori küljes siis soendab mootor isegi piisavalt - ei ole meie talvedega miskeid probleeme täheldanud - eks peab ka kliima soenemisele lootma natu :P

Aga kui tahad siis saad panna soenduse - ja mitte ainult filtri jauks - vaid ka kogu torustiku sisse - ja sellise, et enne auto käivitamist võimalik asi soojaks lasta ;)
http://www.enno.ee/
http://forum.4x4.ee/profile.php?mode=viewprofile&u=2345

Postitatud: T Sept 15, 2009 10:27 pm
Postitas honkomees
MahviaDeTyrk kirjutas:
honkomees kirjutas: 3. Kütusefiltri soojendust (sihukest auto el. süsteemiga toimivat, hoiab sõidu ajal ka kütte filtris vedelama, et sealt läbi pääseks), vene netis jäi kunagi silma...
Üldiselt kui kütusefilter on mootori küljes siis soendab mootor isegi piisavalt - ei ole meie talvedega miskeid probleeme täheldanud - eks peab ka kliima soenemisele lootma natu :P
...
Dimaksil on see filter seal keset k...st kasti all raami küljes, ots tsipa isegi raamist allpool, talvel sõit jahutab veel täiendavalt
ja tervet süsteemi soojendada ei ole mõtet, tavaliselt on ikka filter see pudelikael, kust kergelt sültjas küte läbi ei pääse, kui juba sealt pääses, siis mootori juures soojenb ikka natu üles ja pääseb silindrisse
Peab hakkama jälle meeletult lappama (see f.. otsing ei anna tavaliselt midagi), seal vene netis oli link, mingi lääne tootja jubin oli

Postitatud: T Sept 15, 2009 10:37 pm
Postitas MahviaDeTyrk
No vahet ju pole - keski ei keela kütteniidist ainult filtri soendust kerida
Aga kuna niikuinii on vaja viia kablaeest filtrini - sisi sama hästi võib selle ju viia ka küttetoru seest juba ja kasutada toru soendajana (ja vähem juhtmeid põhja all ripnemas)

Postitatud: T Sept 15, 2009 11:56 pm
Postitas isakene
Mu kunagisel Renault 9-l oli filtrisoojendus põhivarustuses - filterelemendi alla kruvitav topeltpõhi, kust mootori jahutusvedelik läbi voolas. Küllap on selliseid asju veel teistelgi autodel, küsi lammutustest.

Ja kütuse soojendamiseks piisab vasktorust, mille viid läbi jahutustorustiku või kerid mõne keeru jahutustoru ümber. Koduste vahenditega imelihtsalt tehtav vidin. Selle lahenduse puhul oleks hea kütusefiltrile mingit soojaisolatsiooni ümber mähkida, et soe sees püsiks.