16. leht 22-st

Re: Boatworld TR3

Postitatud: N Okt 19, 2017 9:28 pm
Postitas Movistar
totu kirjutas:Kui tahad saladust hoida, ära pilte näita :D 2,4 honda põhi? Subaruga ei tahtnud katsetada, peaks veel 20 kg alla saama?
Pole mingeid pilte, mida näidata.
Alumine ots 2,4.
Peale puurimist gramm suurem.

Re: Boatworld TR3

Postitatud: R Okt 20, 2017 9:41 am
Postitas erik
Praks1 kirjutas:Subaru on lai,siis tuleks esidiffer koos kardaaniga põõsa saata
Subaru tõesti ei mahu offroad kolli etteotsa, aga tagamootoriks sobiks kenasti... eriti "huvitav" oleks 2,5 liitrine, mudelinimetusega EJ257, e. STI mootor. See kuseks silma sellele hundule, kaalu, väändegraafiku ja raskuskeskmega. Ikka liiga raamides kinni olete :) nüüd pead diffri taldrikusse auke uuristama.

Re: Boatworld TR3

Postitatud: R Okt 20, 2017 9:46 am
Postitas MetsaVikat
Suht OT aga miks rootor ei sobi? Muidugi teema omanik oma otsuse langetanud ja ilmselt keegi ei kahtle heas valikus. Ning tundub, et vaikselt hakkab turbo ajastu ka offroadi jõudma.

Re: Boatworld TR3

Postitatud: R Okt 20, 2017 11:46 am
Postitas Movistar
Töökindlus on oluline.
Honda on korduvalt testitud ja töötab.
Nissan töötas ka, lihtsalt 35 kilo kaalualandust oli oluline näitaja.

Re: Boatworld TR3

Postitatud: R Okt 20, 2017 3:19 pm
Postitas totu
Ega wankel liiga kapriissne tohiks olla, lihtsalt küsib vahel uusi nurgatihendeid ja soetusmaksumust ei taha vast teada. Huvitav, kas neid föönitatakse ka? Ja kui Subaru, peaks selle istme alla peitma.

Re: Boatworld TR3

Postitatud: R Okt 20, 2017 8:41 pm
Postitas ahto42
Turbo RX7 oli tehasepoolt mazdal olemas, aga tema iseloom on nagu baigimootoril. Samuti 1.3L ja pöördemoment väike alla 5000rpm.

Re: Boatworld TR3

Postitatud: L Nov 11, 2017 11:25 pm
Postitas Movistar
Selle autoga on ka vahepeal hulganisti edasiarenguid toimunud ehkki kirja pole olnud aega midagi panna.
Ütleme lühidalt nii,et 3 a tagasi autot ehitama hakates ei tulnud selliste asjade pealegi mis täna tehakse.
Ma ei kujuta ette misasju veel 2-3 a pärast välja mõeldakse.

Enamus autot on nüüdseks kullipilguga üle käidud ja "väga palju " kohti on üles leitud kus üleliigsed grammid peidus on. Päris palju asju läheb lihtsalt sellepärast vahetusse,et analoogne asi on kergem.Jahutusventikas,veljed,pidurid,soojendus, jne,jne.
Kõik mis võimalik on üle käiatud,läbi puuritud ja veelkord üle käiatud. Igalt poolt kus võimalik üritame selle mm või grammi maha treida või freesida.
Kogu selle hulluse tipp on see,et ka rehvid tuleb seekord üle lihvida (nimed,kirjad ja veidi karkassi) ja oksatrossi pinguti ise titaanist kokku keevitada :)
Kõlab ka enda jaoks juba paras ulme aga tänased autod ju ongi seda.


Pikk jutt. Panen mõne pildi ka tõestuseks.
Kõikest peenemast jätame aga rääkimata,sest konkurendid ei maga ja kandikul häid ideid ette sööta pole juba ammu teema :D

Re: Boatworld TR3

Postitatud: P Nov 12, 2017 4:09 pm
Postitas Amitrans
Nüüd tuleb end kiirelt kirja panna toitumisguuru Hr Orgu juurde. Ka kirurgid saaksid inimkerest midagi mittevajalikku välja lõigata.

Re: Boatworld TR3

Postitatud: P Nov 12, 2017 4:18 pm
Postitas Movistar
Sellega hakkame tegelema peale autot :D
Plaanis on.

Re: Boatworld TR3

Postitatud: E Nov 13, 2017 8:41 am
Postitas tarmo
Need augud, mis on otse looduse käes (nt silla küljes ja üldse põhja all) - need lähevad kohe pori täis ja põhimõtteliselt nende kohtade peal kaaluvahet pärast esimest sõitu ei tohiks olla? Selliste kohtade pealt pori välja ei taha ka eriti tulla enam.

Re: Boatworld TR3

Postitatud: E Nov 13, 2017 8:48 am
Postitas Movistar
Selle peale juba ammu mõelnud.Väga variante ka pole.
Terase tihedus on ca 7, 8 gr/cm3
Pinnas ainult 1/6 sellest.
Seega ikka võit :D

Re: Boatworld TR3

Postitatud: E Nov 13, 2017 9:58 am
Postitas totu
Flantsid kannatab "täheks" lõigata, reduktori korpusega keerulisem aga mingi kerge plast on kergem kui märg savi. Kas selle hammasratta avad ei läinud kiilusoontele liiga lähedale? Talupoja silm näeb seal etteprogrammeeritud sisepingete koondumiskohta ja potensiaalseid probleeme, võib olla isegi pooldunud reduktori korpust. Aga võib olla reageerin üle ja ettevaatlikult sõites ei lähegi katki.

Re: Boatworld TR3

Postitatud: E Nov 13, 2017 1:01 pm
Postitas Küllo
totu kirjutas:Flantsid kannatab "täheks" lõigata, .
Jah,
Teoflants -185g, +kardaaniflants -65g = 250g üks ots, seega 0,5kg kardaan. 3kardaani 1,5kg... + nuudi saab tühjaks puurida ja pikkuse optimeerida
Teofalnts.jpg
Teofalnts.jpg (184.33 KiB) Vaadatud 4010 korda
Teo-jaKardaaniFlantsid.jpg
Teo-jaKardaaniFlantsid.jpg (225.18 KiB) Vaadatud 4010 korda

Re: Boatworld TR3

Postitatud: E Nov 13, 2017 2:59 pm
Postitas Movistar
Saledamatel autodel saab vintsi flantsid toota alust.
7,8vs2,7. Kõlab paremini.

Re: Boatworld TR3

Postitatud: E Nov 13, 2017 3:55 pm
Postitas LauriJ
Kurat! Ma hakkan ka varsti kaalupiirangut nõudma TR3 klassi :D Tegelikult kõva töö kõigi kaalu rallis osalejate poolt. Käising isegi juba garaazis kaalumas erinevaid nurgas vedelevaid asju :roll:
Kas Ladogal polnud mitte 1200kg kaalupiirang? Kui peaks kergem auto tulema, siis tuleb ballasti lisada?