
Silverbeast 2.0
Moderaator: Moderators
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Heh, 100% õnnestumine, nii tiimi, inseneritöö ja koostu kvaliteedi osas. Aga kes siis ikka kiidab, kui ikka ise.
Nüüd kui koll on puhtaks pestud on selge, et erilisi varjatuid kahjustusi nagu polegi. Üllatav oli ka see, et auto ei kogu enda külge muda. Selliseid aiakärutäite viisi muda nagu versioon 1.0 pakkus pole ja üldse oli auto küljes äkki 20 - 30 kg muda ja savi. Minuarust väga hea.
Mis siis juhtus:
Neljast veljest kolm on kõverad, visuaalselt on servad mõnest kohast sirged üks lausa tagurpidi. Ilmselgelt sitt materjal. Aga kuna meie veljed on tugevalt tuunitud, pole nende väljavahetamine mingi lihtne asi. Katsun vanad veljed sirgeks ajada ja velje serva tugevdavad rock ringid paigaldada.
Eks siis paistab kuidas aitab. Kui keegi teab, kes plekkvelgi sirgeks trugib, oleks kena kui teada antaks.
Rohkem nagu eriti ei juhtunudki midagi. Va katki läinud aknapesuvee voolik, ennem starti katki läinud läptop ja pingtamist vajanud roolisilindri kinnitused.
Muutma peaks veel:
Vedrustus peaks veel natuke tõstma, siis oleks ideaalne.
Esisilla lääbapuksid peaks vahetama mingite oluliselt paremate pukside vastu, ilmselt lähen uretaani või mõne muu analoogi peale. Kui keegi teab, millisel autol on lääba silmapuksi välisläbimõõt 70 mm ja sinna saab uretaani oleks jälle kena, kui keegi teada annaks.
Sildade ülesurve süsteemi peab lisama oli catch can`i, sest surve all olevast sillast ülesurve vabanemisel hakkab tuulutus voolikust mõnuga õli välja tulema, minul tuli see üle ajav õli kogemata otse väljalaske kollektorile ja tekkis korraks ka väike paanika
Uniballidel nelilink sild sai väga hea. Uniballideks said 35 mm siseläbimõõdu ja 62 mm välisläbimõõduga pall - laagrid, millel on tihendid ja terasest kuul liigub terasest pesas.
Kapott tuleks ka korralik toota, kaalume alumiiniumi ja fiibri vahel. Fiibrist saaks ilusama aga kogemust selle materjaliga mäkerdamisel on 0. Kui keegi aitaks oleks tore...
Snorkel võiks ka olla mingi kenam asi, mille võiks ka teha fiibrist... Äkki keegi tahab aidata?
Aga sõita oli SB 2.0`ga lihtsalt super. Tundus endalegi uskumatu, kui harmooniliselt kogu auto toimis. Igasugu kahtlused siduri mittesobivusest offroadi olid mu enese luul. Samuti arvasin, et äkki on ikka esimene käik koos aeglusti liiga kiire, aga ei midagi. Ja kunagi teema alguses siin lahkasime vahekasti küsimust ja pakuti lausa Atlast, kui ainukest sobivat
Tõsi on see, et aeglustit polegi pmst vaja (va vintsimisel ja soos), auto sõidab kiirete käikudega maastikul väga hästi. Üldse pole eriti vaja käikudega vehkida. Tsiteerides klassikuid, on käigukast nõrga mootori tunnus:)

Nüüd kui koll on puhtaks pestud on selge, et erilisi varjatuid kahjustusi nagu polegi. Üllatav oli ka see, et auto ei kogu enda külge muda. Selliseid aiakärutäite viisi muda nagu versioon 1.0 pakkus pole ja üldse oli auto küljes äkki 20 - 30 kg muda ja savi. Minuarust väga hea.
Mis siis juhtus:
Neljast veljest kolm on kõverad, visuaalselt on servad mõnest kohast sirged üks lausa tagurpidi. Ilmselgelt sitt materjal. Aga kuna meie veljed on tugevalt tuunitud, pole nende väljavahetamine mingi lihtne asi. Katsun vanad veljed sirgeks ajada ja velje serva tugevdavad rock ringid paigaldada.
Eks siis paistab kuidas aitab. Kui keegi teab, kes plekkvelgi sirgeks trugib, oleks kena kui teada antaks.
Rohkem nagu eriti ei juhtunudki midagi. Va katki läinud aknapesuvee voolik, ennem starti katki läinud läptop ja pingtamist vajanud roolisilindri kinnitused.
Muutma peaks veel:
Vedrustus peaks veel natuke tõstma, siis oleks ideaalne.
Esisilla lääbapuksid peaks vahetama mingite oluliselt paremate pukside vastu, ilmselt lähen uretaani või mõne muu analoogi peale. Kui keegi teab, millisel autol on lääba silmapuksi välisläbimõõt 70 mm ja sinna saab uretaani oleks jälle kena, kui keegi teada annaks.
Sildade ülesurve süsteemi peab lisama oli catch can`i, sest surve all olevast sillast ülesurve vabanemisel hakkab tuulutus voolikust mõnuga õli välja tulema, minul tuli see üle ajav õli kogemata otse väljalaske kollektorile ja tekkis korraks ka väike paanika

Uniballidel nelilink sild sai väga hea. Uniballideks said 35 mm siseläbimõõdu ja 62 mm välisläbimõõduga pall - laagrid, millel on tihendid ja terasest kuul liigub terasest pesas.
Kapott tuleks ka korralik toota, kaalume alumiiniumi ja fiibri vahel. Fiibrist saaks ilusama aga kogemust selle materjaliga mäkerdamisel on 0. Kui keegi aitaks oleks tore...
Snorkel võiks ka olla mingi kenam asi, mille võiks ka teha fiibrist... Äkki keegi tahab aidata?
Aga sõita oli SB 2.0`ga lihtsalt super. Tundus endalegi uskumatu, kui harmooniliselt kogu auto toimis. Igasugu kahtlused siduri mittesobivusest offroadi olid mu enese luul. Samuti arvasin, et äkki on ikka esimene käik koos aeglusti liiga kiire, aga ei midagi. Ja kunagi teema alguses siin lahkasime vahekasti küsimust ja pakuti lausa Atlast, kui ainukest sobivat

Tõsi on see, et aeglustit polegi pmst vaja (va vintsimisel ja soos), auto sõidab kiirete käikudega maastikul väga hästi. Üldse pole eriti vaja käikudega vehkida. Tsiteerides klassikuid, on käigukast nõrga mootori tunnus:)
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4495
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Ma ei ole nüüd mõõdus kindel - aga Y60/Y61 Patroli tagumiste alumiste lääbade puksid peaks/võiks olla umbes sellises suurusjärguserik kirjutas: Kui keegi teab, millisel autol on lääba silmapuksi välisläbimõõt 70 mm ja sinna saab uretaani oleks jälle kena, kui keegi teada annaks.

Väga kiidetakse neid mujal, et kannatavad kuni 30 kraadi liikumist jne.
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Fiibri kohta võid küsida siit http://www.renek.ee/ Ise saanud sealt nii head nõu kui ka materjali.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Lihtsus, pole nagu kunagi minu eesmärk olnudmarauder kirjutas:Miks fiibersnorkel? Kas miski erikujuline vms? Soovitaks vee survetorust(must plastik), seda saab keevitada ka igatpidi. Peaks lihtsam teha olema. Kedagi soovitada ei oska, Saaremaal teaks küll pakkuda...

Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Kes kiidab, miks kiidab? probleem algab eelkõige reduktorsillast ja suurest radiaalväändest, mis igasuguse tavalise kummipuksi puruks väänab. Samas peab puksil olema piisavalt elastsust, et silla fleks ei kannataks. Ja lääbasid endid väänama ei hakataks.MahviaDeTyrk kirjutas:Ma ei ole nüüd mõõdus kindel - aga Y60/Y61 Patroli tagumiste alumiste lääbade puksid peaks/võiks olla umbes sellises suurusjärguserik kirjutas: Kui keegi teab, millisel autol on lääba silmapuksi välisläbimõõt 70 mm ja sinna saab uretaani oleks jälle kena, kui keegi teada annaks.![]()
Väga kiidetakse neid mujal, et kannatavad kuni 30 kraadi liikumist jne.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.