Umbes-täpselt poolteist aastat pole seda teemat enam täiendatud.
See auto on nüüd rohkem kui 2 aastat kulgenud ja mitte just väga halvasti
Kuna aga osad näod (konkurendid TR3-st ) on kuskil kõrgema pingega liini all vähe elektrit saanud ja tegelevad juba sildade käiamisega ja kaaluvad juppe grammi kaupa ning
puurivad istmetesse auke siis ega minagi ei saa sellest kaaluhullusest maha jääda.
Seega läheb jälle totaalseks ümbeehituseks,millega saab umbes130-160 kilo veel maha .
Teen äkki mõne pildi ka vahepeal.
Panen ühe viidiku ka,viimasest sõidust sellel masinal,sel kujul.
See hea 300 hp mootor(millest on üsna kahju loobuda) läheb täiskomplektsena varsti müüki. Mootor sai ka aasta tagasi veel kapremonditud.
Niikauaks seltsimehed vaadake seda viidikut ja mõistlike pakkumistega võib kohe tüütama hakata ka.
Re: TR3 H5
Postitatud: E Okt 16, 2017 10:06 pm
Postitas LauriJ
Tuleb välja, et Honda mikromootor polegi kõige kehvem valik ning ilma meeletute hobujõududeta saab ka ikka võita
Re: TR3 H5
Postitatud: E Okt 16, 2017 10:14 pm
Postitas marauder
Mis uueks mootoriks tuleb siis? Ka Honda?
Re: TR3 H5
Postitatud: E Okt 16, 2017 10:17 pm
Postitas totu
R1?
Re: TR3 H5
Postitatud: E Okt 16, 2017 10:44 pm
Postitas LauriJ
CBR1000RR mootor. KW samapalju kui porgandil aga säästab kõvasti kaalu. Ülekandega teeb väände tasa.
Re: TR3 H5
Postitatud: E Okt 16, 2017 11:22 pm
Postitas isakene
Ma olen ammu aega mõelnud, et miks keegi krt tsiklimootorit ei kasuta...?
Re: TR3 H5
Postitatud: T Okt 17, 2017 1:42 am
Postitas Movistar
Tsiklimootor ei tule ja hobujõude vähem ka mitte.
Laurile tuleb tema võhiklikkus andeks anda.
Elab ta ju sama liini teise otsa all
Re: TR3 H5
Postitatud: T Okt 17, 2017 10:10 am
Postitas ahto42
Keerake lehekülg tagasi, siis teate, mis mootor oli. V6 nissan.
Mida pikem sõit, seda kergemaks auto koos lihakehadega muutub.
Re: TR3 H5
Postitatud: T Okt 17, 2017 1:14 pm
Postitas Landy
LauriJ kirjutas:Komplekt on juba tegelikult ära ostetud:
Mida pikem sõit, seda kergemaks auto koos lihakehadega muutub.
See pole reeglitega lubastud - kabiinis ei tohi liikuvaid ja katama jõuülekane osasid olla.
Re: TR3 H5
Postitatud: T Okt 17, 2017 2:54 pm
Postitas LauriJ
Landy kirjutas:
LauriJ kirjutas:Komplekt on juba tegelikult ära ostetud:
Mida pikem sõit, seda kergemaks auto koos lihakehadega muutub.
See pole reeglitega lubastud - kabiinis ei tohi liikuvaid ja katama jõuülekane osasid olla.
Ketikaitse ajab asja ära. Pedaalid on nagunii juba praegusel autolgi ja need liiguvad. Seega kõik on reeglite pärane. Ländy, ära hakka TR3 arengule kaikaid kodarasse loopima.
Re: TR3 H6
Postitatud: T Okt 17, 2017 3:25 pm
Postitas Praks1
Pedaalid tuleb veel auke täis tulistada ja hambaid madalamaks käiata,siis hakkab looma.
Re: TR3 H5
Postitatud: T Okt 17, 2017 6:34 pm
Postitas Movistar
isakene kirjutas:Ma olen ammu aega mõelnud, et miks keegi krt tsiklimootorit ei kasuta...?
Tegelikult kasutab.
Leedus selline projekt olemas.
Aga ei toimi see.
Väänet pole ja ülekandega seda parandada on lollus.
Siis kräunutad seda pidevalt 10000 rpm peal ja aeglaselt sõita võimatu.
Kui ainult kiire kihutamine oleks ja lühikesed katsed, siis võibolla veel kuidagi.