14. leht 23-st
Postitatud: E Apr 05, 2010 3:50 pm
Postitas LR90
erik kirjutas:Kannatas rullnokana lollimängides kitsastel kodutänavatel mingi 80 sisse vajutada. Rool tundus väga hea. Väikse tootlikusega pump tundub olema pigem suur pluss, sest rool polnud absoluutselt närviline, tundus nagu täiesti tavaline karbiga rool olevat.
Aga kas väikese tootlikusega pump nõrgaks ei jää kui nö omas elemendis
( mudas ) oled?
Postitatud: E Apr 05, 2010 4:28 pm
Postitas totu
LR90 kirjutas:erik kirjutas:Kannatas rullnokana lollimängides kitsastel kodutänavatel mingi 80 sisse vajutada. Rool tundus väga hea. Väikse tootlikusega pump tundub olema pigem suur pluss, sest rool polnud absoluutselt närviline, tundus nagu täiesti tavaline karbiga rool olevat.
Aga kas väikese tootlikusega pump nõrgaks ei jää kui nö omas elemendis
( mudas ) oled?
Tootlikus annab kiiruse, rõhk jõu ja roolipea töömaht ülekandearvu.
Ülbe üritus, igatahes.
Postitatud: T Apr 06, 2010 10:45 am
Postitas virgo
Uhti tornile vahelduseks võtaks nüüd ühe korraliku powerslide-ga videoklipi kah.

Tänan-palun-äitäh.
Virgo
Postitatud: T Apr 06, 2010 4:19 pm
Postitas hindrek555
Mis materjalist teil pidurikettad treitud on?
Postitatud: T Apr 06, 2010 6:01 pm
Postitas erik
Mustteras, ST32.
Postitatud: R Apr 09, 2010 11:51 am
Postitas marauder
viidikuid ka saab juba vöi

Postitatud: R Apr 09, 2010 10:05 pm
Postitas erik
Uhti teeb Teile, või filmite kevadsõidul need videod ise. Meie aur läheb selleks, et mudakoonule peale saada.
Postitatud: L Apr 10, 2010 8:05 am
Postitas uputaja
Kas enne kevadsõitu katsetama ka lähete?
Postitatud: L Apr 10, 2010 9:06 am
Postitas erik
Mingid mõtted liiguvad, et Muuvi ja Würthiga järgmine nädal kampa lüüa.
Postitatud: P Apr 11, 2010 8:25 pm
Postitas K.Kotkas
Aaaaaargh! Kõva oksemaik on suus, selline kopp on asjade tegemisest ees, ning lausa lööve tekkib mõttest, et teeks midagi .. IGA jumala päev on saanud viimasel ajal midagi tehtud.
Täna said ette roolisilindir kaitse, taha kolisid külge viimased sillatõste trossi läbiviigud, sai putitatud vintsi kinnitust, jne.
Kõrvaliste ja keskiste on sisse keeratud, paigas ka vööde kinnitused. Elektritööd on 97% ulatuses tehtud, st kõik toimib, kuid veel vaja kimbutada ning riideteibiga kokku tõmmata.
Kindel on see, et laupäeval see auto läheb metsa. Peab minema, sest Mudakoon on KINDEL Plaan.
Teha veel:
Õhutorud.... oh ma ei viitsi kirjutada, rõve pikk list. Pilte pole aega teha.
Postitatud: P Apr 11, 2010 8:29 pm
Postitas jr
Kristjan...kuna sul asi käpas, siis ehk ühe soojaga paned Chevyle massilüliti ka ära?

Postitatud: P Apr 11, 2010 9:08 pm
Postitas uputaja
Kindel on see, et laupäeval see auto läheb metsa. Peab minema, sest Mudakoon on KINDEL Plaan.
Siis on äge. Me eile mõtlesime Suure Andresega üsna uhke raja välja, nii et saab põnev olema.
Väike Andres.
Postitatud: P Apr 11, 2010 9:50 pm
Postitas K.Kotkas
jr kirjutas:Kristjan...kuna sul asi käpas, siis ehk ühe soojaga paned Chevyle massilüliti ka ära?

Jahaa vaja ve ? No pole propsi, kerge termokahanev, soojaõhu püss, mõned kingad 50mm2 kaabel ja jutud.
uputaja kirjutas:Siis on äge. Me eile mõtlesime Suure Andresega üsna uhke raja välja, nii et saab põnev olema.
Ma loodan, et ei saa olema liiga rõve rahvakogunemine, meil on tõesti vaja testida, mitte kuskil järjekorras oodata ja nina nokkida. Võtame laupäeva kui tõsist test-päeva ning asju, mida meil vaja kontrollida uurida läbida on päris palju. Veelenam häbenemise osa, kui miski peaks purunema või inseneritöö viga ilmsiks tuleb. ...
Postitatud: E Apr 12, 2010 3:59 pm
Postitas uputaja
Ei tule rahvakogunemist.
Postitatud: K Apr 14, 2010 11:38 pm
Postitas K.Kotkas
Laupäev läheneb. Iga päev tõmbame listist midagi maha..
Täna paneme pilte:
Armatuuri sain valmis, tõmbasin viimased traadid, kahandasin viimased termokad, panin paika sildade ülerõhu lülitid, katsusin veidi oma pornot kimbutada seal, kuid eriti tulemusega rahul ei ole.
Lõpetasin ära rehvide pumpamise, panin paika voolikud jms.
Erik tegeles moororiruumi alt kaitsmisega, pritsmekindlamaks, tekitas ette kronsa tagant vintsi rullikutele, tekitas ette aasad, kus kohast saaks ka autot sikutada. Paika sai ka tagumine luuk, nina ava katmiseks vajalik. Ühtlasi sai auto veidi ka värsket värvi endale külge.
Keevitustööd on hetke pildis lõppenud. Elektritööd on lõppenud va fakt, et süütekatkestuse relee tuleb paigaldada.
Pilte kah vahelduseks:
Kosmoselaeva armatuur. Lüliteid jms sodi on LIIGA palju.
Tagaluuk, ventikad on kaitstud, luuk vajab veel tuunimist:
Pidurid, supportid
Käsipiduri install
Elekter, armatuur
Pommitusavad, kui konkurentidest üle lendame
Pritsmekindel mootorialus, kumm. Lisaks veel näha kuidas torud on silla küljes kinni.
Eestvaade enne rataste alla kruvimist, vintsi installi jms sellist
