13. leht 22-st
Re: TR3 H5
Postitatud: K Veebr 10, 2016 9:18 pm
Postitas Tarmu
Tuleb natuke piirajat alla vist tuua .
Re: TR3 H5
Postitatud: K Veebr 10, 2016 9:52 pm
Postitas Tegija
Lasid tühikäigul põhja vä? Palju said? Lampi pakun ,et sellele motole 7x1000 piir. Aga Viljar teab paremini.
Re: TR3 H5
Postitatud: K Veebr 10, 2016 11:25 pm
Postitas Movistar
Tegija kirjutas:Lasid tühikäigul põhja vä? Palju said? Lampi pakun ,et sellele motole 7x1000 piir. Aga Viljar teab paremini.
7500 on tehasest ja Viljari enda kone käib ca 9 + tuhat.
Re: TR3 H5
Postitatud: P Veebr 14, 2016 12:15 pm
Postitas Movistar
Nädal möödas ja mootor remonditud. Selgus,et kolmel silindril olid klapid peas . 6 klappi nõudsid vahetust.
Igaks juhuks läksid vahetusse ka kõik ketid (3 tk) ning tallad ja ketiga veetav veepump.
Sai kõik 4 nukka vähe ümber ka tehtud,et ei läheks enam katki nii lihtsalt.
Eile lõunal saime kone kätte ja õhtuks tegi juba häält ka
Lootust on Talisprindiks valmis saada.Seda siis juhul kui hüdroboost seekord esimese hooga tööle peaks hakkama ja Horvaatiast tellitud aeglane vahekast ka kohale peaks jõudma.

Re: TR3 H5
Postitatud: L Apr 09, 2016 11:38 am
Postitas Movistar
Movistar kirjutas:v6sa kirjutas:
Palju seda kardaani nurka nurka teil maksimumis tuleb?
Ca 30 kraadi on maksimaalne vahekasti poolne nurk.
Tegelikult on mul see sama probleem mis Erikul.
Proovin ise lahendada selle probleemi sellega,et vahekasti mõlemisse väljundotsa läheb topeltrist.
Leitud jupil on max. töönurk 38 kraadi ja sobib otse Volvo vahekasti flantsi otsa.
Kui küljes ja õigustab ennast siis targutan

Et teema rooste ei läheks siis kirjutan siin edasi kardaanidest .
Ütleme nii,et mind oli see sama probleem juba pikka aega vaevanud aga ei viitsinud sellega tegeleda kuna sõidame kuni 70 km/h võistlustel ja siis on peaaegu ok olnud.
Lisaks on olnud muid ja tähtsamaid probleeme mis on vaja lahendada olnud nagu rool ja pidurid. Need asjad sain lõpuks väga heaks. Pidurid on isegi liiga head ja rool ka väga ok.
Kuna Horvaatias pole selle 70-ga midagi teha siis võtsin peale Eriku teemaalgatust ja viimast treeningsõitu asja ise ka käsile kuna väiksem ratas suurendas kardaanipöördeid ja vibrad olid juba väga pahad.
Mitu päeva sai mööda netti tuhlatud ja lõpuks " arvasime" et probleemile on rohi leitud.
Sai ära tellitud 2 topeltristiga kardaaniotsa vastavalt vahekasti flantsi mõõdule ja vajalikule töönurgale ning lastud nendest kardaanid teha .
Eile õhtul said need ka alla ja proovitud ning nägu läks naerule .
Auto on nüüd nii vaikne,et peab laadalt raadiot soetama minema vist
Tegelikult on vibrade vastane rohi üllatavalt lihtne: Sillapoolne kardaaninurk tuleb ajada võimalikult 0 kraadi lähedale ja vahekasti poolne tuleb lahendada topeltristiga.
Re: TR3 H5
Postitatud: P Apr 10, 2016 8:15 am
Postitas v6sa
Movistar kirjutas:
...
Tegelikult on vibrade vastane rohi üllatavalt lihtne: Sillapoolne kardaaninurk tuleb ajada võimalikult 0 kraadi lähedale ja vahekasti poolne tuleb lahendada topeltristiga.
Ehk keerasid silda sedapalju, et difri veotelg (kardaan siis ka) oli lääbade sihis?
Kas teil on nii täpselt sihitud, et topeltristi kese on lääbade sisemise punkti kaugusel? Või on pikinuuti ka vaja? Kuhu selle jätsite?
Sillapoolsele flantsile kummileevendi ka panite?
Re: TR3 H5
Postitatud: P Apr 10, 2016 8:46 am
Postitas uputaja
v6sa kirjutas:Movistar kirjutas:
...
Tegelikult on vibrade vastane rohi üllatavalt lihtne: Sillapoolne kardaaninurk tuleb ajada võimalikult 0 kraadi lähedale ja vahekasti poolne tuleb lahendada topeltristiga.
Ehk keerasid silda sedapalju, et difri veotelg (kardaan siis ka) oli lääbade sihis?
Kas teil on nii täpselt sihitud, et topeltristi kese on lääbade sisemise punkti kaugusel? Või on pikinuuti ka vaja? Kuhu selle jätsite?
Sillapoolsele flantsile kummileevendi ka panite?
Kus planeedil sa elad? Pane kuda tahad see topeltristiga nui sinna alla, igate pidi saab hea.
Ühesõnaga- Teo jooks ja värdaan unna jutt on ühel joonel. Kummleevendit pole sinna nah vaja.
Re: TR3 H5
Postitatud: P Apr 10, 2016 9:41 am
Postitas Movistar
v6sa kirjutas:Movistar kirjutas:
...
Tegelikult on vibrade vastane rohi üllatavalt lihtne: Sillapoolne kardaaninurk tuleb ajada võimalikult 0 kraadi lähedale ja vahekasti poolne tuleb lahendada topeltristiga.
Ehk keerasid silda sedapalju, et difri veotelg (kardaan siis ka) oli lääbade sihis?
Kas teil on nii täpselt sihitud, et topeltristi kese on lääbade sisemise punkti kaugusel? Või on pikinuuti ka vaja? Kuhu selle jätsite?
Sillapoolsele flantsile kummileevendi ka panite?
Lääbad ei mängi niipalju rolli siin. Kardaani nurk silla pool on oluline ja kui see on paigas ,siis ega see kuhugi poole enam muutu lääbadega.
Ei ole sihitud keskele ja see ei ole ka oluline.
Ma ei kujuta ette kardaani ilma pikinuudita
Ei ole mingeid kummileevendeid .Milleks neid vaja on ?
Re: TR3 H5
Postitatud: P Apr 10, 2016 1:24 pm
Postitas v6sa
uputaja kirjutas:
...
Kus planeedil sa elad? Pane kuda tahad see topeltristiga nui sinna alla, igate pidi saab hea.
...
Ühesõnaga: nahhui te arvutate ja sihite. Tuleb panna topeltrist ja elu on lill. Pohhui, mispidi on sild või kui pikk kardaan...
OK, ma rohkem ei sega asjatundjaid.

Re: TR3 H5
Postitatud: P Apr 10, 2016 2:08 pm
Postitas Movistar
Päris pohhui ikka pole kuidas see sinna alla panna ja mis panna. See teooria on päris keeruline.
Kuna hea TR3 ehitamine on nagunii igavene kepp ja asjade sobitamine,siis "kohe" õieti teha ei ole iga kord lihtsalt võimalik.
Seega tuleb testida ja katsetada ,kui kohe ei saanud,ei tahtnud või ei raatsinud paremini teha.
Need topeltristid on rõvedalt kallid ja ega käsi ei tõuse neid ka kohe soetama kui pole teadmisi,et see on hea või aitab kindlasti . Mingeid suvalisi ja vanu asju ei näe küll pointi alla panna.
Käisin poes ka erinevate usakate omi vaatamas(mida parasjagu kohapeal oli saada ) ja põhiprobleemid on,et nurk liiga väike (ca 25 kraadi max.) ja läbimõõt liiga suur (ei mahu).
Hind ka ei ole odav.
Re: TR3 H5
Postitatud: P Apr 10, 2016 8:29 pm
Postitas Jolinar
A misasja lõpuks alla panite ja kust saite?
Re: TR3 H5
Postitatud: P Apr 10, 2016 8:41 pm
Postitas Movistar
Mingi asja mille nime ei tea ja tuli välismaalt

Re: TR3 H5
Postitatud: E Apr 11, 2016 10:48 am
Postitas Movistar
Selline junn läks külge.

Re: TR3 H5
Postitatud: R Apr 22, 2016 11:47 pm
Postitas PepeCosmos
Movistar kirjutas:Kui vaid teaks.
Nõrk koht vist ja liigne piirajasse laskmine äkki.
Kas pildil olev purunenud nukkvõll on tehase nukkvõll või eriotstarbeliseks kasutuseks mõeldud nukkvõll?
Re: TR3 H5
Postitatud: L Apr 23, 2016 12:39 am
Postitas Movistar
Tehase originaal.