12. leht 22-st

Re: TR3 H5

Postitatud: L Jaan 09, 2016 8:25 am
Postitas tarmo
Kui sul juba ei olnud, siis vea genekale tuulutus üles. Kui enne ei olnud, siis see ehk seletab miks vesi sisse läks, aga välja ei tulnud? Siis vähemalt ei teki tal kuumaks minnes tahtmist vett sisse imeda, vaid imeb tuulutusest lihtsalt õhku.

Re: TR3 H5

Postitatud: L Jaan 09, 2016 8:26 am
Postitas v6sa
tarmo kirjutas:Kui sul juba ei olnud, siis vea genekale tuulutus üles. Kui enne ei olnud, siis see ehk seletab miks vesi sisse läks, aga välja ei tulnud? Siis vähemalt ei teki tal kuumaks minnes tahtmist vett sisse imeda, vaid imeb tuulutusest lihtsalt õhku.
Peale kuumenemist jahtudes ikka;) Kuumenemisel pressib just õhku välja. Pärast aga hakkab kahju ja tirib sisse tagasi. Koos niiskusega... :x

Re: TR3 H5

Postitatud: L Jaan 09, 2016 8:37 am
Postitas tarmo
v6sa kirjutas:Peale kuumenemist jahtudes ikka;) Kuumenemisel pressib just õhku välja. Pärast aga hakkab kahju ja tirib sisse tagasi. Koos niiskusega... :x
No seda ma pidasingi silmas, aga polnud ju mõtet hakata elementaarset asja siin teemas pulkadeks lahti seletama :)

Re: TR3 H5

Postitatud: L Jaan 09, 2016 10:35 am
Postitas Movistar
Tegelikult tuleb läbiv tuulutus teha.
Just nii nagu vanasti jagajatele tehti.

Re: TR3 H5

Postitatud: P Jaan 17, 2016 12:42 am
Postitas Movistar
AINIONU kirjutas: Kas sätid saba peale veel ühe tali lisaks-vaadates Croatia Trophy videoid siis riputavad sabavintsiga ennast ülevalt või siis tagant kinni ja lasevad mäenõlva pidi lohisema?
Ma isegi mõtlesin selle peale,et sättida elektritali taha polditava lisaraami külge. Samas oleks selleks vaja osta vints mida läheb reaalselt vaja 1 kord. Ilmselt ei tundu väga otstarbekas.
Meil toimus ka vahepeal Horvaatia huviliste kokkusaamine ja leppisime kokku nii,et igaüks paneb ennast kirja sinna klassi kuhu soovib/julgeb ja eks see pärast 31/01 näha on kes kuhu pani :D
Ma olen jätkuvalt seda meelt,et teen esimest korda kaasa vähe kergemas versioonis ja võtan seda kui puhkust ja tutvumissõitu.
Seega ei ole mul ka teist vintsi vaja ja proovin ühe mehhiga hakkama saada. Kui külili keeran siis küll keegi kunagi ikka püsti tõmbab ja mehhiga saab ka mäest väga edukalt alla lasta.

Re: TR3 H5

Postitatud: P Jaan 17, 2016 9:13 am
Postitas AINIONU
Ära näkku löö :) http://shop.jrmotors.ee/et/a/dragon-win ... wm-12000hd
Sellest saad pärast kiirelt lahti-nõutud tali teatud rinkonnas ;)

Re: TR3 H5

Postitatud: P Jaan 17, 2016 10:09 am
Postitas Movistar
AINIONU kirjutas:Ära näkku löö :) http://shop.jrmotors.ee/et/a/dragon-win ... wm-12000hd
Sellest saad pärast kiirelt lahti-nõutud tali teatud ringkonnas ;)
Kaal: 42kg :D
Ennem ostaks Come-up 6000 väikse pooliga.
See pea poole kergem. http://shop.jrmotors.ee/et/a/comeup-dv6-s

Re: TR3 H5

Postitatud: P Jaan 17, 2016 11:49 am
Postitas rato
Ma ei usu, et ma millegi revolutsioonilisega lagedale tulen ja ei hakanud enne kobisema, kui selge, et milleks seda vintsi seal kasutatakse. Nüüd, kui tundub, et aint mäest alla laskmiseks, siis ma soovitan youtubes võtta aega ja vaadata Rainforest Challenge Malaysia videosid. Võin eksida, aga äkki "dwilight zone" etapil on ca. 70 kraadised langused ja tõusud kohati ja seal nad lasevad autosid mäest alla käsitsi ja lintidega väga efektiivselt. Ots auto küljes, lint paar tiiru ümber puu ja vintsman annab tasapisi järele teisest otsast. puu ja lint toimivad siis pidurina läbi hõõrde. Ehk et äkki tasub kaaluda ka seda varianti, kui vaja aint mäest alla saamiseks. Et äkki hea lahendus ongi liiga lihtne selleks, et selle peale tulla, kui tegeldakse raketiteadusega. Tuleb meelde ameeriklaste aastatepikkuse arendamise tulemusena loodud space-pen , mis sai kehvem kui venelaste harilik pliiats :D

Re: TR3 H5

Postitatud: P Jaan 17, 2016 12:02 pm
Postitas Movistar
Nägin seda rihmaga libistamist Lätis 2012 a esimest korda ka kõrvalt . Toimis.
Pigem on küsimus mäest laskumise pikkuses ja võimaluses end ise püsti tõsta ja läbi katuse vintsiga hoides külgkalletel sõita .

Re: TR3 H5

Postitatud: T Veebr 09, 2016 7:00 am
Postitas Movistar
Täiendame vahepeal teemat ka.
Viimase aja saavutuste hulka võib siis kirja panna auto pea algosadeks võtmist ja uuesti koostamist ning käivitamist kuni juhtus nii ja seda mitte metsas vaid garaazis ..............


Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Ehk siis nukkvõll otsustas garaaziz pooleks minna ja kuna kolb pani klappidele nätaka ära siis läks võll veel teisestki kohast katki.


Pilt
Pilt
Pilt

Re: TR3 H5

Postitatud: K Veebr 10, 2016 6:11 pm
Postitas uputaja
A muidu oled õnnelik v?

Re: TR3 H5

Postitatud: K Veebr 10, 2016 6:19 pm
Postitas Movistar
uputaja kirjutas:A muidu oled õnnelik v?
Ei peaks olema ve :)

Re: TR3 H5

Postitatud: K Veebr 10, 2016 9:02 pm
Postitas hans
Kas on mingi põhjus ka teada,miks nukk pooleks läks?

Re: TR3 H5

Postitatud: K Veebr 10, 2016 9:15 pm
Postitas Tarmu
Tahad sa sellest rääkida ? :oops:

Re: TR3 H5

Postitatud: K Veebr 10, 2016 9:17 pm
Postitas Movistar
Kui vaid teaks.
Nõrk koht vist ja liigne piirajasse laskmine äkki.