12. leht 14-st

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: L Veebr 01, 2014 9:49 pm
Postitas tuningman
Et sis umbes sellise põhimõttega?

Pilt


Pilt

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: L Veebr 01, 2014 9:57 pm
Postitas tarmo
See viimane lahendus küll normaalselt toimida ei saa, sest ette vintsides kerib trossi alati vintsipooli ühte serva.

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: L Veebr 01, 2014 10:09 pm
Postitas tuningman
tarmo kirjutas:See viimane lahendus küll normaalselt toimida ei saa, sest ette vintsides kerib trossi alati vintsipooli ühte serva.
Seda sama jäin isegi vaatama-mõtlema. Hea, et juttu tegid,
mis oleks seega õigem lahendus, et trossi õieti keriks?

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: L Veebr 01, 2014 10:43 pm
Postitas tarmo
Samas pilt võib veidi petta - võibolla vintsipooli keskkoht on hoopis vasaku rulliku suhtes keskel ja kui pool on piisavalt kaugel (nt 1m), siis võib isegi normaalselt kerida. Aga kui rullikud ja pool pole omavahel kohakuti, siis tekib jälle taha vintsimisel probleem - hakkab teise serva koguma.
Teine variant on trossi eest-taha läbi tõmmata, vastavalt vajadusele.
Veel üks variant oleks üle alumise või ülemise rulliku viia. Siis on ehk ka rohkem lootust, et kerib ühtlasemalt.

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: L Veebr 01, 2014 10:50 pm
Postitas tuningman
Vaadates seda pooli ja rulle lähemalt ja seda kuhu poolil täpselt tross jookseb,
siis tundubki, et vasak rull on pooli suhtes keskel. pool keskelt nagu põrsas ka ju :lol:

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: L Veebr 01, 2014 10:59 pm
Postitas tarmo
Ja muidugi veel üks võimalus - tagant läheb tross otse ette ja taha vintsimiseks tõmmatakse "ling" taha välja, kuhu läheb siis plokk külge. Enamik aega tagumised rullikud tühjana.

Aga Uhtile - kui nii teed, siis vaata, et selle koha peal raamil tugev ristitala või isegi talad oleks. Muidu tõmbad raami külgtalad üksteise ligi :)

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: L Veebr 01, 2014 11:12 pm
Postitas Praks1
Kõige õigem,või parem lahendus oleks vints täitsa taha raami otsa ja tross ette,esimene suunamis rull võimalikult kaugele poolist ja järgmine rull võimalikult laugete nurkadega,et tross kestaks ja jõuaks seda normaalselt välja tõmmata.Piltidel olev lahendus on täis porr,tapab trossi ja ise tõmmata ei jõua seda,.
Taha vintsimiseks teed suured rullid ja vintsid läbi ploki.

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: K Mär 12, 2014 10:12 pm
Postitas uhti
Ostsin enda sünnipäevakingiks kollile turbo ja audi WG.
Nüüd vaja kuskilt turbo ja WG inlet flantsid sebida ja siis saab suvel külge pookida.
Üks teistsugune turbo peaks muidugi ka veel kunagi minuni jõudma ja siis selgub,et kumb külge lõpuks läheb :)

Pilt

Pilt

Pilt

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: K Mär 12, 2014 10:55 pm
Postitas TiitR
Tikutopsi vaadates, ootasin tegelikult midagi veel suuremat :D

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: N Mär 13, 2014 8:17 am
Postitas uhti
Sellelgi on tegelt kuumapool liiga suur.

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: N Mär 13, 2014 5:53 pm
Postitas ahto42
Spoolig jah muidu suht kõrgelt. Miks mitte VNT? Kuskil ameerika mersu foorumis nähtud, et kuidas mehhaaniliselt on tehtud mingi lahendus veel nii, et nö kruiisides lükkab ka labad tagasi,
Midagi taolist.
https://www.youtube.com/watch?v=Frs6aQGOrlo

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: N Mär 13, 2014 6:33 pm
Postitas Praks1
Seda labade liigutamist saab ka oluliselt lihtsamalt ja ohutumalt teha.
Sellise loksuva hoovaga sa seda küll väga ei kontrolli.See hoob liigub suht vähe ja piisab nats liigutamisest,et kohal juba kella põhja lööb.Ühesõnaga pole turvaline.

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: N Mär 13, 2014 7:51 pm
Postitas ahto42
Seal videos jah ligadilogadi. Praegu on vwdiesel.net taas online.
Seal on päris mitu setupi varianti kui otsida sealt foorumist. Metsapillil pole ökonoomsus oluline, Siis lihtsalt acturaator surve peal toimuva vastu vahetada ja labad toimuvad wastegate'ina. Jänkide maal ehitati diisel rabbit/golfe igapäeva autodeks, niis nad seal mõtlesid igasugu asju välja, et ühtlasel sõidul labad maha lükkaks.
Aga midagi siit
http://www.vwdiesel.net/forum/
http://mercedesforum.com/forum/diesel-performance-49/

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: K Apr 30, 2014 8:14 pm
Postitas uhti
Väike vahetükk kollektorite ja turbo vahele

Pilt

Turbo asub suht ebaharilikus kohas

Pilt

Pilt

Summuti

Pilt

Mootor ja väike cooler

Pilt
Pilt

Hetkel väljast selline

Pilt
Pilt

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: K Apr 30, 2014 10:00 pm
Postitas puhvel
No sry, väga vinge väljast igatahes, müts maha :)