Samas pilt võib veidi petta - võibolla vintsipooli keskkoht on hoopis vasaku rulliku suhtes keskel ja kui pool on piisavalt kaugel (nt 1m), siis võib isegi normaalselt kerida. Aga kui rullikud ja pool pole omavahel kohakuti, siis tekib jälle taha vintsimisel probleem - hakkab teise serva koguma.
Teine variant on trossi eest-taha läbi tõmmata, vastavalt vajadusele.
Veel üks variant oleks üle alumise või ülemise rulliku viia. Siis on ehk ka rohkem lootust, et kerib ühtlasemalt.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaadates seda pooli ja rulle lähemalt ja seda kuhu poolil täpselt tross jookseb,
siis tundubki, et vasak rull on pooli suhtes keskel. pool keskelt nagu põrsas ka ju
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Ja muidugi veel üks võimalus - tagant läheb tross otse ette ja taha vintsimiseks tõmmatakse "ling" taha välja, kuhu läheb siis plokk külge. Enamik aega tagumised rullikud tühjana.
Aga Uhtile - kui nii teed, siis vaata, et selle koha peal raamil tugev ristitala või isegi talad oleks. Muidu tõmbad raami külgtalad üksteise ligi
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kõige õigem,või parem lahendus oleks vints täitsa taha raami otsa ja tross ette,esimene suunamis rull võimalikult kaugele poolist ja järgmine rull võimalikult laugete nurkadega,et tross kestaks ja jõuaks seda normaalselt välja tõmmata.Piltidel olev lahendus on täis porr,tapab trossi ja ise tõmmata ei jõua seda,.
Taha vintsimiseks teed suured rullid ja vintsid läbi ploki.
Ostsin enda sünnipäevakingiks kollile turbo ja audi WG.
Nüüd vaja kuskilt turbo ja WG inlet flantsid sebida ja siis saab suvel külge pookida.
Üks teistsugune turbo peaks muidugi ka veel kunagi minuni jõudma ja siis selgub,et kumb külge lõpuks läheb
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Spoolig jah muidu suht kõrgelt. Miks mitte VNT? Kuskil ameerika mersu foorumis nähtud, et kuidas mehhaaniliselt on tehtud mingi lahendus veel nii, et nö kruiisides lükkab ka labad tagasi,
Midagi taolist. https://www.youtube.com/watch?v=Frs6aQGOrlo
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne. http://www.serve.ee
Seda labade liigutamist saab ka oluliselt lihtsamalt ja ohutumalt teha.
Sellise loksuva hoovaga sa seda küll väga ei kontrolli.See hoob liigub suht vähe ja piisab nats liigutamisest,et kohal juba kella põhja lööb.Ühesõnaga pole turvaline.
Seal videos jah ligadilogadi. Praegu on vwdiesel.net taas online.
Seal on päris mitu setupi varianti kui otsida sealt foorumist. Metsapillil pole ökonoomsus oluline, Siis lihtsalt acturaator surve peal toimuva vastu vahetada ja labad toimuvad wastegate'ina. Jänkide maal ehitati diisel rabbit/golfe igapäeva autodeks, niis nad seal mõtlesid igasugu asju välja, et ühtlasel sõidul labad maha lükkaks.
Aga midagi siit http://www.vwdiesel.net/forum/ http://mercedesforum.com/forum/diesel-performance-49/
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne. http://www.serve.ee