Tere!
Pole ammu kirjutanud foorumisse. Et siis jõudsin(me) rajale isegi. Enne seda sai ikka palju asju tehtud, ilmselt seda kiiret aega nädal kaks enne võistlust on kõik kogenud siin. Nimekiri mis vaja teha oli, oli pikk ja mõnigi asi jäi ka tegemata.
Piltide suhtes, tundub, et upload.ee pildid enamus kadunud kuhugi. Ilmselt ei hakka ma neid ka enam elustama, FB lehel kõik olemas, kellele huvi pakub, kirjutagu joonistagu.
Nagu ka sai võistlusel olles korrutatud, et täiesti esimene testimata masin ning ise ka. Vintsman nägi elus esimest korda vintsi ja vints ise oli ka enne võistlust täiesti süütu. Vähemalt oli tema rahuliku närviga ning võttis asju vabalt, erinevalt minust. Mina ise olin 100 prossa kindel, et lõhun asja ära ja sinna see ka jääb.
Tehniline onu jäi meie aretisega üldiselt rahule, mõned mure kohad olid, kriitilised asjad suutsime kohapeal lahendada(pidurivoolikud olid kehvalt kinnitatud, ise ei tulnud selle peale ausalt õeldes) Pidureid kiideti vähemalt.
Ajasõit läks nahka, üks tagumine amort arvas, et on tore nö ülemise õli alla lasta, mis omakorda tekitas ORI-i hydrolocki. Nimelt amordi kolb ei mahu enam liikuma kuna alumise kambri õli liiga palju, mis tuli ülevalt kuna tihendid lekkisid. Ilmselt iga ORI mees seda ka kogenud, ma arvan. Internetis selliseid probleeme palju, mul vana mudel millel vahepeal olid eriti kehvad tihendid, nii, et jah. Pluss aastalt ka vanad, ju siis tihendid juba väsinud olid seismisest. Kevade poole vahetasin kõik tihendid ära, leidsin ka põhjuse, miks minu amort jäi räigelt kinni suvalisesse asendisse. Nimelt 2-l amordil kolvil olevad tihendid tagurpidi. Lämmastik jäi kahe tihendi vahele ja surus tihendi väga tihedaks. St. tihend pidi tegema tööd läbi teise tihendi ja lämmastik sinna vahele kinni. Pluss, üks kolb oli lahti ka, nagu tuttav ütles, tundub, et mingi algaja tööl olnud
Et siis ajasõidul oli üks amort koos, sõita ei saanud, selline tunne, et peksab kohe midagi puruks. Pusisime selle kuidagi lõpuni ja läksime mõtlema, et mis teha. Lasime alt lämmastiku välja koos õliga nii palju kui tuli ning peale juurde. Tagantjärgi tarkus näitab seda, et suvaline kogus lämmastikku amordis ning alt tühjaks laskmine ei tähenda eriti head.
Sõidu alguses kõik ok. Soovitati rahulikult sõita omas tempos, mida me ka tegime ning mida ka Härra Movistar kommenteeris koguaeg. Meie kulgesime ja olime teistel jalus, teised võistlesid, aga meil sellest polnud midagi, lätlased üle ei sõitnud, nii, et pole hullu.
Võtsime rahulikult, õppisime rohkem tundma mis masin teeb jne, nagu ikka need esimesed korrad. Kuna me ka finishi jõudsime, siis olime väga rahul. Tehnika pidas vastu, vints tõmbas isegi, tempid asjad seisid hästi paigal, polnud probleeme.
Probleem tekkis lõpu poole kui amordid arvasid, et nad nüüd sisse töötanud ning ajavad ennast uppi. Tagumised vist olidki ülemises piir asendis pm, naljakas vaatepilt ilmselt, aga mis meil seal ikka teha oli väga. Tänu sellele tekkis ka paar meie jaoks natukene hirmutavamat olukorda, nimelt mäe maha keeramisel saime tagumise ratta õhku, mis oli esmakordne kogemus ning suht hirmus. Aga alla ei koperdanud, nii, et kõik ok.
Viimasel ringil tõmbasin nööri pooleks, pool ise süüdi, teine pool ka enda süü, sai veidi väike võetud, aga saime tõusust üles ikkagi ja ringi kirja.
Kokkuvõttes oli hea kogemus ning plaan mingi aeg uuesti ikka proovida. Palju asju saab ümber teha, enamus asjad seotud vintsiga. Mina teist käiku vintsil sisse ei saanud, tõmbasime koguaeg esimesega, aga esimene ikka aeglane, aga vähemalt tõmbas.
8st võistlejast 7ndad, Ilmselt oleks küll viimased olnud, aga tehnika värk, teistel ei pidanud vastu.
Kaalu peal käisime ka, kohmakad rasked. 2364kg. Kaalujaotus oli väga üllatav mu jaoks, ees 53% taga 47 ning vasaku parema külje erinevus ca 10kg. Keegi pole küll jaganud mis need head numbrid olla võiks, aga ise üllatusin igastahes, pole ma sellist asja kunagi arvestanud, isegi mitte mõelnud.
Igastahes kõigile kummardus kes aidanud nõu ja jõuga saada mu pikk projekt rajale.
Kohtume taas rajal!