Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.
atvga juhtus selline asi,et sahk oli nurga alla keeratud ja sõidu ajal veitsa alla vajunud,kuna suure hoo pealt pidurdasin,siis esiots vajus alla ja sahk võttis nurgaga kohe kinni ja mis sa arvad kui kiirelt ring peale tuli + see hetk sa ei näe ka midagi,sest lumepilv on hetkega üle pea
autoga võib ilmselt samamoodi juhtuda.
seff kirjutas:... vintsiga tõstjatele soovitaks vintsi piduri tervise säilimise huvides igaljuhul mingi stoperdus leiutada kasvõi koormarihma pingutiga.
Jutt tõsi ja kahjuks enda rahakoti peal tuleb läbi elada. Warni pidur sai tänu samale mõtlematusele ülesõidu ajal otsa. Nüüd ja edaspidi ripub ülesõidu ajal seeklite ja kevlariga raami küljes.
Omal saab ka peagi UAZile sahk tehtud. Mõni küsimus veel. Siin teemas on vaid kaks laiust ära toodud, 2150 ja 2750. Kas Rattad ringi ei kipu käima, kui suur lumevall ees?
Kui laiad teistel on? Mu tegija ütles, et tema teeb 1900 laia enamasti. See aga viltu olles on vaid veidi rööpest laiem. Uazi rehvide välismõõt on 1700mm. Hetkeseisuga jäi, et teeb 2000mm laia. Muul puhul polegi nii oluline, aga kraavi äärt lastes oleks parem, kui ulatuks vähe kaugemalt lükkama....
Ja selline lükkamise praktilist poolt puudutav küsimus ka, et praeguse lumega, mis on ~40-50cm paks. Kas sellesse lükkab tee sisse või peab sügisest peale kogu aeg 5cm haaval kõik ära lükkama? Kuidas see maasturi haardevõime laias laastus on? Selge see, et muster ja raskus mängib palju rolli. Aga lükkajate senised kogemused?
Pomo kirjutas:seda ma kartsin, et see rohkem mänguasi saab olema
Võid teha ka kahes osas keskelt poolduva saha,et saaksid teda ka nn kolmnurk sahana kasutada.Tollega on sügavasse lumme palju lihtsam esimene rada sisse lükata.
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Kõige lihtsam,kiirem ja odavam viis sahka teha ,leida vanaaegne 200l vaat,see pikki pooleks lõigata ja kokku keevitada,auto ette riputada ja tõste välja mõelda.Mul vana vitara ees toimetab väga hästi.
Tellija soovib G-mersule 2000 mm laiust, ilma pöördliigendita, kiirühendusega sahka, millel on all kummiriba ja mida saab tõsta vintsiga.
Ilma liigutamiseta on soovitav ette teha nurga all olev sahk. G puhul peaks siis laius olema u 2250. Vastasel juhul hakkab ratas ise omale rööbast kaevama. Sellise saha hind on u 6000 kr. Pilte kahjuks ei ole kuna sahad sõidavad enne minema, kui pildimasin meelde tuleb võtta.