11. leht 14-st
Postitatud: T Sept 30, 2008 3:22 pm
Postitas uputaja
A osta siis kuskilt eraldi juhtmed pikkuse järgi . Eraldi juhtmeid võid ka minu käest küsida.
52 94 065
Andres
Postitatud: T Sept 30, 2008 4:39 pm
Postitas rommi
www.autoosad.ee
BMW 320 süütejuhtmete kmpl 573.-
PS! kui kunagi raha ülejääb ja mootorile jaksu juurde vaja siis mul vedeleb vanast ajast üks kibe hartge plokikaas

niva
Postitatud: T Okt 07, 2008 7:59 am
Postitas mati535
Tere.
Kellegil äkki on hea mõte, mis sildasi niva alla oleks hea ehitada.
Kas reduktor sillad oleks reaalne.

Kui palju maksaks
Praegu pakutakse unimogi omasid 22kilo.
Siis tuleks juba 3,5 r6 kapoti alla panna,see on sama suur aga kinnitused peaks vist suts ringi tegema.
k.mati
Postitatud: T Okt 07, 2008 8:18 am
Postitas rommi
kõike on võimalik teha ja niva kuudiga on üks näide siin:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=11306
PS! mis juhtus, kas sillad läksid sõlme

Re: niva
Postitatud: T Okt 07, 2008 9:54 am
Postitas Landy
mati535 kirjutas:
Kellegil äkki on hea mõte, mis sildasi niva alla oleks hea ehitada.
Kas reduktor sillad oleks reaalne.

Kui palju maksaks
Praegu pakutakse unimogi omasid 22kilo.
Ma ei narri, vaid küsin konstruktiivselt. MILLE külge sa sa need sillad kinnitada kavatsed? Nival ju raami pole ning selle "pleki" küljes ei püsi tema enda silladki õieti kinni.
Seega peaks sa kogu oma kupatuse siiaki raamile tõstama. See aga tähendaks kogu su praeguse projekti uuesti nullist alustamist.
Niva kere baasil on Eestis niimõnigi metsakoll ehitatud. Esimese hooga meenub kolm suuremat ja edukat projekti.
Samal teemal:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=320 ... da58a9ad1e
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=3745
Postitatud: T Okt 07, 2008 10:13 am
Postitas uno
Küündlajuhtmete ja muude bemmi mootori osade kohapealt võid pöörduda Siimu poole. Firmaks on Carway. Tema neid lammutab ja müüb juppe täitsa mõistlike hindadega. allahindluse kohapealt ei oska aidata.
Postitatud: T Okt 07, 2008 1:21 pm
Postitas uputaja
A milles küssa , tõstad Niiva kere miski uaziku, patrulli , toyota või mille iganes raami peale Ja siis säti portaalid alla.
Postitatud: T Okt 07, 2008 4:05 pm
Postitas Landy
uputaja kirjutas:A milles küssa , tõstad Niiva kere miski uaziku, patrulli , toyota või mille iganes raami peale Ja siis säti portaalid alla.
Soovitad sellist kaelkirjakut
http://www.zone.ee/zaz/images/niva1.JPG
http://www.zone.ee/zaz/images/niva2.JPG
Pigem oleks mõtekas sellien projekt ette võtta:
http://www.pesapaik.pri.ee/displayimage ... =67&pos=15
http://pilt.delfi.ee/picture/3717555/
http://pilt.delfi.ee/picture/3717617/
Postitatud: T Okt 07, 2008 6:07 pm
Postitas Ints
Olen jälginud ja lugenud seda teemat selle tekkimise algusest peale.Nüüd lõpuks ei saa ma enam aru:Mis on selle ürituse (projekti) lõpp-eesmärk?Kui eesmärgiks on ehitamise ja aretamise TEGEVUS kui selline,siis ma mõistan.Kui aga lõpp-eesmärgiks on ühe tugeva metsakolli ehitamine,siis kas ei oleks olnud kohe alguses mõttekam selle projekti doonoriks võtta mõni tugevam masin?Nivast ei jää lõpuks ju midagi järgi peale NIVA plastist nimesildi.

Re: niva
Postitatud: T Okt 07, 2008 7:04 pm
Postitas erik
mati535 kirjutas:
Siis tuleks juba 3,5 r6 kapoti alla panna,see on sama suur aga kinnitused peaks vist suts ringi tegema.
k.mati
3,5 on umbes - täpselt 7 cm pikem ja korralik pomm.
Postitatud: T Okt 07, 2008 7:07 pm
Postitas erik
Ints kirjutas:Olen jälginud ja lugenud seda teemat selle tekkimise algusest peale.Nüüd lõpuks ei saa ma enam aru:Mis on selle ürituse (projekti) lõpp-eesmärk?Kui eesmärgiks on ehitamise ja aretamise TEGEVUS kui selline,siis ma mõistan.Kui aga lõpp-eesmärgiks on ühe tugeva metsakolli ehitamine,siis kas ei oleks olnud kohe alguses mõttekam selle projekti doonoriks võtta mõni tugevam masin?Nivast ei jää lõpuks ju midagi järgi peale NIVA plastist nimesildi.

Noored mehed ju ei kuula, nemad teavad ise, mis on õige aga õpivad läbi oma tagumiku.
Postitatud: T Okt 07, 2008 8:26 pm
Postitas RAMBO
erik kirjutas:Ints kirjutas:Olen jälginud ja lugenud seda teemat selle tekkimise algusest peale.Nüüd lõpuks ei saa ma enam aru:Mis on selle ürituse (projekti) lõpp-eesmärk?Kui eesmärgiks on ehitamise ja aretamise TEGEVUS kui selline,siis ma mõistan.Kui aga lõpp-eesmärgiks on ühe tugeva metsakolli ehitamine,siis kas ei oleks olnud kohe alguses mõttekam selle projekti doonoriks võtta mõni tugevam masin?Nivast ei jää lõpuks ju midagi järgi peale NIVA plastist nimesildi.

Noored mehed ju ei kuula, nemad teavad ise, mis on õige aga õpivad läbi oma tagumiku.
täpselt,seda tahtsingi mina ka ennem öelda. (mõni leht tagasi)

Tere
Postitatud: K Okt 08, 2008 8:56 am
Postitas mati535
Tere.
Sillad pole veel sõlmes ja autol pole veermiku osas mingeid vigu tulnud.
Nüüd autol kadus üks pütt tagant ära,peale esimest korralikku mudarallit.
Arvatavast on klapp läbi.Vahetatud on küünlajuhtmed,jagaja kaan ,rootor ,uued küünlad.
Säde on ja bensiini tuleb ka peale aga taha ei võta.Täna saan kella ,siis näeb mis näitab.Suht hästi läks ka 4-5 pütiga.
Lihtsalt huvitav oleks mingi kompott veel teha.Aga päris ümber ehitama ka ei viitsi hakata.Kui sildade vahetus väga mõttetu on siis tuleb mingi suurem asi ette võtta vist.

Kas unimogi sildade eest 22kilo on palju või vähe
Muidugi kollase niva tahaks ikka kuskil korralikult peeneks lasta.Ülevaatus kehtib ka veel 2009 06.Mis veel tegema peaks,et mingist lihtsamast võistlusest osa võtta.Kui seda üldse rajale lastakse.
k.mati
Re: Tere
Postitatud: N Okt 09, 2008 8:50 am
Postitas erik
mati535 kirjutas:Tere.
Kas unimogi sildade eest 22kilo on palju või vähe
.Mis veel tegema peaks,et mingist lihtsamast võistlusest osa võtta.Kui seda üldse rajale lastakse.
k.mati
22, moogi korralike sildade eest on mõistlik hind.
Vaata seda teemat ja seal leiduvaid viiteid.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=5572&start=0
niva
Postitatud: N Okt 09, 2008 10:05 am
Postitas mati535
Tere.
Nüüd on keegi teema pealkirja ka ära solkinud, ÄKKI KUSTUTAKS SEE KEEGI TEEMA SIIT ÜLDSE ÄRA.POLE ENAM MÕTET.
Saab ka mujal ja teiste inimestega asja arutada.