2. leht 2-st
Postitatud: E Veebr 04, 2008 10:00 pm
Postitas taxopets
Võtsin kodust riiulist esimese ja tõesti räägitakse värvist.Ja pildid juures mis midagi tähendab.
a
Postitatud: T Veebr 05, 2008 11:10 am
Postitas k6uts84
mardikas kirjutas:Jutt tõsi,et uaz puhul värvi kasutamata hambuvust paika ei aja. Ei kujuta hästi ettegi kuidas seda paberit kautada kui silla kokku kruvid? Ise mäletan,et oli probleemiks erinevate paksustega reg. seibide leidmine.Nimelt sain poest ainult migid paar erinevat ja suht paksu seibimõõtu.Keskendu parem nende leidmisele kui asja tahad eriti täpseks ajada.
Keegi teab äkki soovitada head kauplust, kust saab vastavaid seibe???
Postitatud: T Veebr 05, 2008 11:23 am
Postitas Tony
egas neid eriti ei liigugi, pead peale passima ja kui on siis KOHE ostma. Ise jäin paarkorda hiljaks
tallinnas tyypilised ikka
Uaz hiiu
kauplus volga (videviku 14)
ja mingi uus vene tehnika pood tln ( pirni 7)
ja siis karter (
www.karter.ee )
TOny
Postitatud: T Veebr 05, 2008 6:26 pm
Postitas mardikas
Karter Mustlas on vist kõige kindlam koht. Samas peks sul ju mõningad seibid koos vana difriga kah vabanema.
Postitatud: T Veebr 05, 2008 11:46 pm
Postitas usajansa
Ostsin alles hiljuti Hiiult. Oli igasuguseid nii paksemaid, kui ka õhemaid.
Jaanus
Postitatud: K Veebr 06, 2008 11:49 pm
Postitas erik
Paksem nahk ei teeks paha, see nagu vähe karvasem foorum.
Postitatud: N Veebr 07, 2008 7:50 am
Postitas urmas
Eile jäid silma BalticPoldis miskid seibid. Erineva läbimõõõduga, paksus 0,....mm. Kui järjekord minuni jõudis, unustasin täsemalt uurida.
Postitatud: N Veebr 07, 2008 12:18 pm
Postitas k6uts84
usajansa kirjutas:Ostsin alles hiljuti Hiiult. Oli igasuguseid nii paksemaid, kui ka õhemaid.
Jaanus
Hiiul oli täiesti olemas

Re: UAZ-i esisilla diferentsiaali reguleerimine?
Postitatud: N Veebr 07, 2008 1:34 pm
Postitas jr
k6uts84 kirjutas:Kas keegi oskaks täpsustada, et kuidas esisillas diferentsiaali ja tiguülekannet reguleerida.....tean, et seda peaks tehtama plekkrõngastega, mis pannakse laagri alla, aga kuidas täpsemalt see protseduur välja peaks nägema.....mida mõõtma peaks jne. ja kas tulemust saab kontrollida ainult silla kokkupanekuga, või saab lihtsamalt ka????
Aimduse saad kas või seda GM toodangu kohta käivat manuali sirvides.
http://www.4x4.ee/docs/GM/Dana60/1_ton_axles.pdf
Seal lk.16 on näha joonis, kuidas värvi lugeda hambumiselt.
Postitatud: N Veebr 14, 2008 4:29 pm
Postitas militar
TERE ei hakanud uut teemat tegema, kuna läheb selle teemaga kokku. Küsimus siis järgmine, mida ise ei suutnud lahendada ega ka manuaalidest leida. uaz diffrilukk, võttes selle pooleks ja hakkasin uurima selle tööd. Avastasin et, kui hoiad sellest kinni ja keerad edasi siis asi lukustub (tore ju) aga keerates seda asjandust tagasi jookseb nendest nagadest üle ega lukustu. Milles asi või peabki nii olema?
Postitatud: R Veebr 15, 2008 12:49 pm
Postitas uputaja
Edaspidi keerates ongi see asi lukus . Tagasi keerates tuleb see asi lukust lahti .
Kui see asi sul lõpuks silla sees , saad aru kuidas see töötab . Tagurdad ja lukk tuleb maha .
See on tehasepoolt nii tehtud .
Btr-i lukk peaks koguaeg kinni olema .
Üsna segane jutt sai.

a
Postitatud: E Mär 31, 2008 6:12 pm
Postitas k6uts84
Sain manuali abiga diferentsiaali kokku

......minupärast võib lukku panna