2. leht 2-st
Postitatud: R Aug 15, 2008 10:34 am
Postitas rommi
Kui radiaalvarda poldid kenasti lahti tulevad, siis max 3h töö,
...ja joonised on peas

Postitatud: P Aug 17, 2008 4:40 pm
Postitas ehitusmasin

samad jutud kehtivad ka Jimny puhul

.
Postitatud: E Aug 18, 2008 5:05 pm
Postitas rommi
et juhitavust veelgi paremaks saada, installisime ka rooliamordi. Selleks sobis hästi 4Runneri originaalamort. Mitte liiga jäik, mitte väga kobakas ja mõlemasse otsa natuke varu kah.
materjalideks siis natuke nelikanttoru (raamikinnituse jaoks), üks vana roolivarras ja paar tundi pusimist. Minumeelest jällegi üks üsna vajalik mod, eriti kui tahta auklikul teel veidi kiiremat sõitu teha.
Muidugi läks rool pisut raskemaks, nt kontrasse lastes peab seda kindlasti arvestama. Üldiselt ei häiri. Pluss väiksem võimalus vastu näppe saada

Postitatud: E Aug 18, 2008 6:10 pm
Postitas Veiko
Käisin sõitmas ja modifikatsioonid mis olid läbi viidud olid sõidu kindlasti paremaks teinud.
Tubli Rommi
Veiko
Postitatud: T Aug 19, 2008 12:03 am
Postitas Stupiduser
Yeah, Rommi on ikka julge mees, laseb Samuraid kontrasse ja puha
Kes Su naist ja last toidab pärast?
PS ma usun, et igaühel, kes on samurai tükkideks kiskunud (kere raami paelt ära tõstnud), kaob igaveseks mõte Samuraiga kiiresti sõita või trikitada ja kontrasse lasta. selleks on insenerid teised autod teinud

Postitatud: T Aug 19, 2008 12:32 am
Postitas rommi
ega see nüüd nii ka pole, et ma igas kurvis täie pasaga ja kontras selle kuudiga ringi kihutan. Lihtsalt mõte viis selleni, et kui sul on vaja kiiresti rooli kruttida, siis ilma võimendita masinal rooliamort kindlasti raskendab seda

Üldiselt jah, ma olen näinud kõige rohkem just samuraisid ümber potsatamas ja see pole tõesti auto millega kurvides füüsikaseadusi eirata

Postitatud: T Aug 19, 2008 12:45 am
Postitas Stupiduser
Irw, läksid jutuga ülbeks, jah?
Btw, kui lehtvedruga Samuraiga esimest korda metsas sõitsin siis kiitsin taevani kui hea rooliamort on.
Et ei peksa rooli niipalju keerlema, hoia või pöidlaid ümber rooli.
Pärast tuli välja, et rooliamrt oli jummala läbi, irw
Moraal: lehtvedrulistel on roolisüsteem palju stabiilsem ja parem kui keerdvedrulistel. Sõidumugavus muidugi vastupidi.
Postitatud: T Aug 19, 2008 11:47 pm
Postitas ehitusmasin
Stupiduser kirjutas:
Moraal: lehtvedrulistel on roolisüsteem palju stabiilsem ja parem kui keerdvedrulistel. Sõidumugavus muidugi vastupidi.
Nii see mullegi tundub.Aga performance?St. suutlikkus maastikul?

Postitatud: T Aug 19, 2008 11:55 pm
Postitas ehitusmasin
[quote="rommi"]et juhitavust veelgi paremaks saada, installisime ka rooliamordi.
Jäi tookord minu autol tegematta ja Alansil andis see viga end tunda!
