2. leht 2-st
Postitatud: N Nov 08, 2007 10:26 pm
Postitas vanakuri
Eemärk oleks rohkem seda maastiku poolt vaadata ehk siis rehvi millega oleks julgem teepealt ära keerata.
Postitatud: N Nov 08, 2007 11:28 pm
Postitas freeloader
tee pealt võib alati "ära keerata" aga koht kuhu keerad peab olema autole vastav...
maastiku rehvi.....tuula natuke ÄRI rubriigis ja kui sealt ei leia, siis võta ühendust mõne tegelasega, kes tegelevad rehvidega(nt. tom76)
Postitatud: R Nov 09, 2007 8:47 am
Postitas vanakuri
Tänud vihjete ja soovituste eest. Nüüd olemas koht kust edasi minna

Postitatud: T Nov 20, 2007 4:30 pm
Postitas mms
Vitara mõõdujutu jätkuks. Nüüd siis all 235/75/15 rehv 7-tollisel veljel. Esimesed originaalporilapid tuli küljest ära kruvida, muidu hakkas vastu käima. Jutt käib 93. aasta lühikesest Vitarast siis.
Niisama sõita kannatab väga hästi, kuidas sidur ja ülekanded asjasse suhtuvad, seda näitab aeg. Välimusele annab juurde kõvasti

Postitatud: T Nov 20, 2007 6:00 pm
Postitas freeloader
mina aga peaks lähipäevil kätte saama 225/75 R15 rehvid...panen alla siis vaatab!...et 235 hakkas ilusti alla?
PS: kuidas 235 teel püsib? ujub? aga pikiroopas?
Postitatud: T Nov 20, 2007 9:22 pm
Postitas mms
Sellel konkreetsel rehvil ei ole protektor ise väga lai ja mingit erilist ujumise muret küll pole. 235/75-st suurema läbimõõduga ratast alla ei pane kah. 225/75 on ilmselt väga tibens.
Edit: Rehviks Kumho Road Venture AT KL-78
http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp ... e+AT+KL-78