Uje uustulnuk küsib maastikusõidu koolituse kohta
Moderaator: Moderators
Ma vabandan ette aga siin kirjutajatest 90% võiks ise ka maasturi koolituse läbida. Kõige parem variant midagi üldse õppida on tõesti osaleda Imre ja Ingari maasturikoolitusel (oli siin eelnevalt ka link). Viimane versioon on safari kus mehed ei tea ise ka täpselt mis teevad. Nagu siin lugeda, käib metsas ainult üks andmine ja mida sügavamale ja kaugemale seda naljakam. Arukast sõidust nendel safaritel küll juttu pole.
Kui rahvast kokku ei saa, et kolitusel osaleda, siis Off-Roady võib tõesti sulle põhitõdedest rääkida, kuna teda on õpetatud ja ka endal tal piisavalt kogemusi erinevates masina klassides kulgemisega.
Seega abisoovijal väga õige suhtumine, mida kohtab arva ja tuleb loota, et selliseid härrasi on rohkem. Pakun välja koguda kokku üks seltskond ja paluda Ingaril ning Irmel algkoolitus teha. (Poleks paha enamusel siit see koolitus läbiteha.)
Mõistvat suhtumist.
Priit Aus
Qkulgur
Kui rahvast kokku ei saa, et kolitusel osaleda, siis Off-Roady võib tõesti sulle põhitõdedest rääkida, kuna teda on õpetatud ja ka endal tal piisavalt kogemusi erinevates masina klassides kulgemisega.
Seega abisoovijal väga õige suhtumine, mida kohtab arva ja tuleb loota, et selliseid härrasi on rohkem. Pakun välja koguda kokku üks seltskond ja paluda Ingaril ning Irmel algkoolitus teha. (Poleks paha enamusel siit see koolitus läbiteha.)
Mõistvat suhtumist.
Priit Aus
Qkulgur
Palun ka mõistvat suhtumist ja küsin rumala küsimuse, et mida algkursusel siis ikkagi "enamusele siit" uut juurde õpetataks?TR Pjätt kirjutas:Pakun välja koguda kokku üks seltskond ja paluda Ingaril ning Irmel algkoolitus teha. (Poleks paha enamusel siit see koolitus läbiteha.)
Vaatasin nende saiti ja tõepoolest, päris algajatele õpetatakse mõistlikke asju, aga ma miskipärast siiski arvan, et "enamus siit" teab juba misasi on diferentsiaal, mis on aeglusti ja vahekast, kuidas automaat- ja manuaalkäigukastid töötavad, et laskumisel tuleb sõita madalaima käigu, mitte piduritega, et tõusud ja laskumised on mõistlik teha võimalikult sirgelt, mitte nurga all, et kännud teevad rabistajatel (ja vahel ka mitte rabistajatel) rehvid katki jne.
Mida uut ja huvitavat me sellest kursusest saaksime?
Ning lõpuks, ajapiiranguta offroadi mõte on ikkagi ennast ja masinat proovile panna ning kinni jäämine ja pärast nuputamine, et kuidas ma võimalikult väikese vaeva ja kadudega auto kätte saan on selle lahutamatu osa. Mida vähem kinni jääd, seda parem, aga minu jaoks oleks ikkagi sõit igav, kui ma kordagi vintsima ei pea või vähemalt vintsimisoht silme ees ei terenda. Looduses õige trajektoori valimine ei ole asi, mida minu arvates saab õpetada, seda saab ainult õppida. Aga kui teie arvate teisiti, siis ma ootaks huviga koolituse pakkumist, mis mulle midagi juurde annab.
Hea koolituse eest mõistlikku raha olen ma nõus alati maksma.
Maa-mets-vesi tüüpi õelusehunnik
Mul on rõõm kuulda kui kõik teavad täpselt kuidas võtta tõuse ja kuidas laskuda alla järsakutest, sest seal võib tõesti palju kurja juhtuda vähese vaevaga, ning ka sõitjatele on see kõige ohtlikum. Suur osa koolitusest peaks selgeks tegema kuidas erinevatel maastikutle liikuda, soo, liiv, muda, raiesmikud, vesi. Pole õige öelda et õiget trassi valikut pole võimalk õppida, see on kahjuks off-roadi juures esimene kõige vajalikum õppetund. Õppida kasutama vintsi säästlikult ja sõitma õieti kraavides, mülgastes. Millal tuleks rohkem gaasi anda, millal seda mitte mingil juhul teha.
Pahatihti on nii, et arvatakse kõike seda teadvat!
Ma olen kindel, et seal koolitusel on midagi, mis annab sõidustiilile ja auto tunnetusele palju juurde, ning siis oleks õige aeg minna metsa kõike seda õppima, mis koolituselt saadud. poleks paha ka mõnel pikemal safaril, võistlusel kaasa lüüa.
p.s minul pole pakutava koolitusega mingit isikliku seost, aga ma tunnen tegijaid ja olen kindel, et halba see koolitus ei teeks.
Päikest,
Priit
Pahatihti on nii, et arvatakse kõike seda teadvat!
Ma olen kindel, et seal koolitusel on midagi, mis annab sõidustiilile ja auto tunnetusele palju juurde, ning siis oleks õige aeg minna metsa kõike seda õppima, mis koolituselt saadud. poleks paha ka mõnel pikemal safaril, võistlusel kaasa lüüa.
p.s minul pole pakutava koolitusega mingit isikliku seost, aga ma tunnen tegijaid ja olen kindel, et halba see koolitus ei teeks.
Päikest,
Priit
No ära siis räägi asjast, millest Sa halligi ei tea, eks?TR Pjätt kirjutas:p.s minul pole pakutava koolitusega mingit isikliku seost, aga ma tunnen tegijaid ja olen kindel, et halba see koolitus ei teeks.
Ma tean ka näiteks, et Imre on asjalik mees, aga kui Sa ise seal koolitusel pole käinud, siis pole mõtet oletada, mida seal õpetatakse, eks?
Mina vaatasin veebist programmi ja leidsin, et minu jaoks pole seal midagi uut. Ning teooriat ma kuulata ei viitsi, et siis pärast "ise metsa minna". Eelistaks ikka "hands on" koolitust, teooriat oskan ma täiesti iseseisvalt netist lugeda [;)]
Kui Sa nii hästi tegijaid tunned, ehk lased neil foorumi "vähemkogenud" rahva jaoks mingi korraliku kesktaseme kursuse kava kokku panna ja teed pakkumise.
Maa-mets-vesi tüüpi õelusehunnik
Oot-oot ma tean programmist vägagi palju olen ise A.Suure ja M.Peetsiga täpselt samasugust koolitust läbiviinud päästeametile. See koosneb nii teoreetilisest kui ka praktilisest koolitusest. Käiakse koos õpetajatega metsas ja pannakse klassi ruumis õpitud teooria ka rajal proovile. See mis ma sinna alla kirjutasin oli mõeldud selleks, et keegi ei arvaks, et ma ise neid koolitusi BLOCK OÜ-s teen ja üritan nüüd kliente leida.
Priit
Priit
Säilitagem rahu
Võtame või asju niipidi. Kolm väga tegijat meest saavad noh näiteks saunas kokku ja loomulikult tuleb arutelu alla Off Road ja sellega seonduv. Ma tahaks näha seda meest neist kolmest, kes selle arutelu käigus ei omandanud enda jaoks teistelt kahelt kasulikku infi enda jaoks. Ehk siis oleks kindlasti huvitav sellisel kursusel käia, isegi minul ... huvitavad lektorid võivad ka lihtsa asja põnevaks ja kasulikuks teha.

Võtame või asju niipidi. Kolm väga tegijat meest saavad noh näiteks saunas kokku ja loomulikult tuleb arutelu alla Off Road ja sellega seonduv. Ma tahaks näha seda meest neist kolmest, kes selle arutelu käigus ei omandanud enda jaoks teistelt kahelt kasulikku infi enda jaoks. Ehk siis oleks kindlasti huvitav sellisel kursusel käia, isegi minul ... huvitavad lektorid võivad ka lihtsa asja põnevaks ja kasulikuks teha.
+372 5028488
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17413
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Mehed, ärge nüüd kiskuma minge. Imre koolitus on algajaile "njuubidele" igati kohane.
LR klubi on juba mitu aastat värsketele jüngritle koolitusi teinud.
2005 sai seda omade jõududega tega tehtud:
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... image3.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... image4.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage10.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... ygis05.htm
ja eelmisel aastal ka Imre firma kaasatud:
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage20.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage17.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... /index.htm
See kõik oli ühendatud mängulisusega.
LR klubi on juba mitu aastat värsketele jüngritle koolitusi teinud.
2005 sai seda omade jõududega tega tehtud:
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... image3.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... image4.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage10.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... ygis05.htm
ja eelmisel aastal ka Imre firma kaasatud:
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage20.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage17.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... /index.htm
See kõik oli ühendatud mängulisusega.
Viimati muutis Landy, N Aug 16, 2007 6:51 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17413
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Tegelikult on iga koolituse A ja O
Teooria:
1)Ohutustenika
2)Oma auto kõigi funktioonide j avõimluste tundama õppimine
3)Õiged sõiduvõtted
Praktika:
1)Õiged ja ohutud Hi-liftimise, vintsimise , pukseerimise, tõstmise jne võtted
2)Enda auto võimaluste tundama õpimine reaaalsetes tingimustes ning auto gabriitide tunnetamine
3)Praktiline sõidukoolitus.
Teooria:
1)Ohutustenika
2)Oma auto kõigi funktioonide j avõimluste tundama õppimine
3)Õiged sõiduvõtted
Praktika:
1)Õiged ja ohutud Hi-liftimise, vintsimise , pukseerimise, tõstmise jne võtted
2)Enda auto võimaluste tundama õpimine reaaalsetes tingimustes ning auto gabriitide tunnetamine
3)Praktiline sõidukoolitus.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
To Anttix:
Aga Sa ära kuulu sellesse 90% klubisse. Kuhu mina küll kuulun. Siinses koguduses on praegu 1532 liiget, kellest u. 200 pole postituse nuppu kordagi üles leidnud. Jääb niisiis u. 1330, kes on vähemalt korra Hingekarjaseid tervitanud. 1330-st 10% on 133, st., et 133 tublimat, teile pole TR Pjätt koolitust pakkunudki.
Teisalt, TR Pjätt (huvitav nimi Sul), kui Sa neid koolitusi teinud oled ja asjast nii pöördes, korralda siis üks meistrikursus, ainult, et Sinu autoga muda voolimisest pole mingit kasu, igaüks ikka oma ratsu seljas
Aga Sa ära kuulu sellesse 90% klubisse. Kuhu mina küll kuulun. Siinses koguduses on praegu 1532 liiget, kellest u. 200 pole postituse nuppu kordagi üles leidnud. Jääb niisiis u. 1330, kes on vähemalt korra Hingekarjaseid tervitanud. 1330-st 10% on 133, st., et 133 tublimat, teile pole TR Pjätt koolitust pakkunudki.
Teisalt, TR Pjätt (huvitav nimi Sul), kui Sa neid koolitusi teinud oled ja asjast nii pöördes, korralda siis üks meistrikursus, ainult, et Sinu autoga muda voolimisest pole mingit kasu, igaüks ikka oma ratsu seljas

Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Noh mina küll ei karda tunnistada, et alguses, kui endale D-90 muretsesin ei osanud sittagi maastikul sõita. Safaritel õpib jah midagi, kuid nö.algteadmised peaksid saama kusagilt mujalt. Eriti vintsimine ja hi lift ning tõusud ja kallakud.
Ei hakka Imret kiitma, kuid olen temaga käinud paar korda eraldi masinatega metsas ja hiljem on tema märkused olnud 100% õiged (ise küll arvasin, et oskan juba sõita), sigavahva oli, kui Imre oli mul kaardilugeja ühel safaril ja siis sai tõesti veel mõned tarkuseterad.
Kuigi jah õpib ka ise metsas sõites, kuid õppemaks on seal suhteliselt kõrge...
Seega ei usu, et keegifoorumi liikmetest oleks 100 % proff sõitja. Loevad ju ikkagi ige raja iseärasused jne... .
Ei hakka Imret kiitma, kuid olen temaga käinud paar korda eraldi masinatega metsas ja hiljem on tema märkused olnud 100% õiged (ise küll arvasin, et oskan juba sõita), sigavahva oli, kui Imre oli mul kaardilugeja ühel safaril ja siis sai tõesti veel mõned tarkuseterad.
Kuigi jah õpib ka ise metsas sõites, kuid õppemaks on seal suhteliselt kõrge...

Seega ei usu, et keegifoorumi liikmetest oleks 100 % proff sõitja. Loevad ju ikkagi ige raja iseärasused jne... .
Defender 110, Discovery V8
Ma küll endast nii heal arvamusel pole, et ma 113 tublima hulka kuulun.
Aga samas mine tea, Eesti on väike
Samas minu point oli selles, et selle foorumi sihtgrupile (jätame "mitteaktiivsed" välja) ei ole vajalik mitte algtaseme koolitus vaid midagi natuke enamat. Jah, midagi uut leiab igast koolitusest, aga kas on mõtet osaleda koolitusel, kus valdav enamus teemasid haigutama ajavad.
Ma pole kordagi öelnud, et Imre koolitused kehvad peaks olema, pigem vastupidi, lihtsalt on sihtgrupp nagu juba öeldud: päris algajad.
Pange kokku mõistlik kesktaseme koolituse kava ja normaalse hinna puhul osalen hea meelega (oma autoga).
Aga samas mine tea, Eesti on väike

Samas minu point oli selles, et selle foorumi sihtgrupile (jätame "mitteaktiivsed" välja) ei ole vajalik mitte algtaseme koolitus vaid midagi natuke enamat. Jah, midagi uut leiab igast koolitusest, aga kas on mõtet osaleda koolitusel, kus valdav enamus teemasid haigutama ajavad.
Ma pole kordagi öelnud, et Imre koolitused kehvad peaks olema, pigem vastupidi, lihtsalt on sihtgrupp nagu juba öeldud: päris algajad.
Pange kokku mõistlik kesktaseme koolituse kava ja normaalse hinna puhul osalen hea meelega (oma autoga).
Maa-mets-vesi tüüpi õelusehunnik
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17413
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
O.T. Kuidas karastus teras, ehk sündis TR5414 AVM kirjutas:
Teisalt, TR Pjätt (huvitav nimi Sul),
http://www.4x4.ee/video/Q-Vepski.mpg
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi