2. leht 3-st

Postitatud: N Nov 08, 2007 6:09 am
Postitas fagott
Igatahes sai see stabikas koos kogu krempliga eemaldatud.Esialgu ei saa küll aru,et midagi teisiti on,välja arvatud see,et tagasild aukudes enam ei kolise(noh need otsad olid küll kõik tuksis),üle 130 pole proovinud kah.Kui talvel aega,siis äkki saab süsteem ennistatud.

Postitatud: P Nov 23, 2008 9:37 pm
Postitas Tony
niis siis

täna IDEAALNE garaashi päev ja võtsin siis ka omal selle stabika remondi ette.
Kondi vahetus polnud probleem. Probleem tekkis hoopis aga selle stabika regulli "Junniga".

Kakkusin selle põhja all oleva mootori maha ja kakkusin lahti. Minul seal vaakumiga kahjuks midagi tegemist polnud.
Sees oli mingi mikromootor + hunnik kellahammasrattaid ( need olid tõesti väiksed ja peened). lisaks siis mingi lukustus mehhanism ja tross mis siis sellesse "amorti" jooksis.
Teab keegi täpselt kuidas see töötab ??
Amordi poole pealt lahti võttes oli tross muidugi katki.

selle mootori korpus oli loomulikult jummala pude ja sees asjad roostes. Katsun mingi päev ka pilte teha siis äkki teadjamad oskavad soovitada midagi ja kellel sama mure, teavad mis neid ees ootab.

Kui keegi on selle "amordi" seal minema visanud siis mis ja kuidas te olete stabika kinnituse lahendanud ?
stabikas raamini ei ulatu, et samasugune kinnitus teha nagu teiselpool.
Mingi ise pikendatud kont ??
müne teise auto kont ?
et ettepanekud teretulnud.


Best
Tony

Postitatud: T Nov 25, 2008 8:06 pm
Postitas Tony
käisin siis nii huvipärast faktost läbi ja kysisin hinda, et see stabikas originaalselt tööle saada.
Hind jahmatas: raami küljes olev karbike maksab siis 31000.- ja see stabika "amort" 36000.- nii et ......

kuna siiani pole ühtegi lahendust tulnud, siis oma mõte on 12mm 6kant rauast originaal kondile nn "pikendus" teha. Hljem ka hea vahetada, keera vanal otsast maha ja uuele peale :roll:

best
Tony

Postitatud: T Nov 25, 2008 8:07 pm
Postitas MahviaDeTyrk
selle 67000 eest võid küll vabalt ka ilma stabikatta sõita

Postitatud: T Nov 25, 2008 8:12 pm
Postitas Tony
nu päris ära võtta veel ei tahaks, aga mingi viisaka aretise pean välja mõtlema, et ka tulevikus endal hea remontida ja vaadata oleks.

Best
Tony

Postitatud: K Nov 26, 2008 1:02 pm
Postitas inseneer
Vaatasin, et mul olemas selline asi. Too on küll pärit aastast 1991 aga minumeelest peaks sobima.

Postitatud: K Nov 26, 2008 1:47 pm
Postitas Tony
inseneer kirjutas:Vaatasin, et mul olemas selline asi. Too on küll pärit aastast 1991 aga minumeelest peaks sobima.
mis asi siis täpsemalt ? :)

Tony

Postitatud: K Nov 26, 2008 4:32 pm
Postitas inseneer
Tony kirjutas:
inseneer kirjutas:Vaatasin, et mul olemas selline asi. Too on küll pärit aastast 1991 aga minumeelest peaks sobima.
mis asi siis täpsemalt ? :)

Tony
äpsemalt siis stabikavarras koos stabi off süsteemiga.

Postitatud: K Nov 26, 2008 5:40 pm
Postitas fagott
Noh,mulgi see kupatus garaaži nurgas(98a.).See karbike igatahes seest roostes polnud(lahti võetud) ja urises lülitamisel.Tross peaks kah olema.Sellel amordi moodi vidinal oli üks ots tuksis,kumb ei mäleta.Igatahes oma autole alla need asjad enam ei lähe.

Postitatud: K Nov 26, 2008 5:44 pm
Postitas Tony
hmmmmmmmm

siis saaks "kamba peale" võibolla 1 töötava isendi

bronnige nad mulle praegu ära
pange PS'i peale ka orienteeruv hinna soov

korjaks nad siis 1 päev yles ja vaatab kas saab asja või ei

Tony

Postitatud: E Dets 01, 2008 6:08 pm
Postitas rak-kim
Tere,

Kus juures hakkas huvitama, kui pikk on selle stabika eluiga ja millest see sõltuda võiks? Nimelt mu isal on 2002a patrol ja sellel läks ka see tuksi. Ei saa lülitada enam.

Kas keegi on üldse esindusest ostnud need jupid ( vaakumi ja stabika) ? :roll:

Kuna leidub igasugu andekaid inimesi tekib küsimus, et kas keegi mingit alternatiivi pole valmis meisterdanud :?:

Jään huviga teemat jälgima, sooviks auto korda saada aga esinduse kirve alla ei taha minna. 8)

Postitatud: E Dets 01, 2008 6:20 pm
Postitas MahviaDeTyrk
rak-kim kirjutas: Kus juures hakkas huvitama, kui pikk on selle stabika eluiga ja millest see sõltuda võiks? Nimelt mu isal on 2002a patrol ja sellel läks ka see tuksi. Ei saa lülitada enam.

Kas keegi on üldse esindusest ostnud need jupid ( vaakumi ja stabika) ? :roll:
Kui on kinnises asendis siis - kui tihti see auto metsa näeb ?
Kui on lahtises siis - kas häirib väga ?

Kui on kinnises ja on metsaauto siis kruti küljest ja viska minema
Kui on kinnises ja metsas ei käi - pohh ju
Kui on lahtises ja on metsaauto - pohh ju
Kui on lahtises ja metsas ei käi ja häirib - harju ära :twisted:

Postitatud: E Dets 01, 2008 6:24 pm
Postitas Tony
MahviaDeTyrk kirjutas: Kui on kinnises ja on metsaauto siis kruti küljest ja viska minema
Kui on kinnises ja metsas ei käi - pohh ju
Kui on lahtises ja on metsaauto - pohh ju
Kui on lahtises ja metsas ei käi ja häirib - harju ära :twisted:
IRW - aga jutus on jumet :twisted: :twisted: :twisted:

Tony

Postitatud: E Dets 01, 2008 6:27 pm
Postitas fagott
Pole seal miskit vaakumit.Elektrimootor liigutab trossi.Aga alternatiivi:

Esimesena kangastub hallolluses käsipiduri kang.Aga võib ka mõni muudmoodi tross olla , ntx. ribikatiku oma.See elektrikarp iseenesest ei tee miskit muud,kui liigutab trossi 1cm edasi-tagasi.

Postitatud: E Dets 01, 2008 6:31 pm
Postitas MahviaDeTyrk
fagott kirjutas:Pole seal miskit vaakumit.Elektrimootor liigutab trossi.Aga alternatiivi:

Esimesena kangastub hallolluses käsipiduri kang.Aga võib ka mõni muudmoodi tross olla , ntx. ribikatiku oma.See elektrikarp iseenesest ei tee miskit muud,kui liigutab trossi 1cm edasi-tagasi.
160 Patroli SD33T'l on nt elektrimootor mille otsas ekstsentrik mis avab-sulgeb pumbal kütte klappi trossiga (seal on 24V)
Aga analoogne lahendus kindlasti lihtne teostada