2. leht 6-st
Postitatud: R Veebr 18, 2005 8:45 pm
Postitas MM
Puhvrina ei taha padi ikka tavaliselt töötada aga sarnase mõõduga patju võib vast leida, ei taha siin reklaami teha aga EPautodet Veerenni strassel.
Mait
Postitatud: L Veebr 19, 2005 3:17 pm
Postitas isakene
jr kirjutas:
Isakene - on sul õhkpatju, mis väljavenitatult oleksid 35cm pikad ja kokkusurutult 10cm paksud ning mis toimiks ka puhvrina?
...kle, ma uurin seda padja-puhvriasjandust... mul on kõikvõimalikud tööstuslikud pneumovärgid saadaval, esmaspäevast saan pärima hakata... mul on veel vaja täpsustamist, kui suure kandejõuga peab asi olema ja kust maalt alates puhver peab toimima?
Postitatud: K Apr 06, 2005 8:37 am
Postitas kala
sai siis tõstetud nende spiraalidega!
Ja on ikka kõvasti parem kui ennem!
Postitatud: L Juun 04, 2005 9:47 pm
Postitas kuumq
kust otsida ellips ristlõikega vedrusi, millistel autodel neid võiks originaalis küljes olla?
Postitatud: P Juun 05, 2005 7:41 pm
Postitas kala
mul endal need vahel,aga seda oskab isakene rääkida mille vedrud need on!
Postitatud: P Sept 25, 2005 6:59 pm
Postitas patrull82
Tere!
Patrulli (160) tõstmisel tekkis probleem esiamortidega.... Annab kuidagi neid pikkendada...., või kronsteinid ümber keevitada.....??? Aidake Palun! Kui on võimalik siis ka mõni pilt on abiks.
Esi vedrude kiiged ka teen pikkemaks, mis optimaalne kiige pikkus võiks olla? originaalid umbes 8 cm pikkad ja paksus 8 mm. Kui uued teha 15 cm ja 10 mm raua paksusega? Mida arvate?
Ette tänades
Dmitri
Postitatud: E Sept 26, 2005 11:17 am
Postitas isakene
patrull82 kirjutas:Tere!
Patrulli (160) tõstmisel tekkis probleem esiamortidega.... Annab kuidagi neid pikkendada...., või kronsteinid ümber keevitada.....??? Aidake Palun! Kui on võimalik siis ka mõni pilt on abiks.
Esi vedrude kiiged ka teen pikkemaks, mis optimaalne kiige pikkus võiks olla? originaalid umbes 8 cm pikkad ja paksus 8 mm. Kui uued teha 15 cm ja 10 mm raua paksusega? Mida arvate?
Ette tänades
Dmitri
Kuni -84 patrolitel on see jama küll, et amort kipub lühikeseks jääma, hiljem tulid tehasest juba veidi pikemad amordid. Mina lahendasin selle probleemi nii, et keevitasin amordi ülemisse otsa pikema poldi.
Ning 150 mm kiige pikkusest peaks piisama, rohkemat pole kunagi proovinud, see on juba katsetamise värk. 150 on siiani optimaalne tundunud.
Postitatud: E Sept 26, 2005 3:06 pm
Postitas Stupiduser
Postitatud: E Sept 26, 2005 4:55 pm
Postitas jr
Seda eeldusel, et sillakäik = amordikäik.
Postitatud: E Sept 26, 2005 8:13 pm
Postitas Stupiduser
Jep!
Amordikäik võib muidugi suurem kah olla.
Postitatud: E Sept 26, 2005 8:38 pm
Postitas jr
Stupiduser kirjutas:Jep!
Amordikäik võib muidugi suurem kah olla.
Ja kui amordikäik on suurem kui sillakäik, siis veenduda:
1. Et vedru ei kukuks pesast välja kui sild rippu lasta. Seda küll keerdvedrude puhul. Lehtvedrude puhul pole niiväga oluline.
2. Et kardaaniristid nurgiti kinni ei jookseks.
3. Et pidurivoolikud liiga trammmi ei läheks.
Postitatud: E Sept 26, 2005 9:05 pm
Postitas Stupiduser
...ning iga probleemi arstimiseks on mitu erinevat rohtu (ka foorumist läbi jooksnud)

Postitatud: T Sept 27, 2005 11:03 am
Postitas Mihkel78
Tere.
nagu aru saan siis esi kiigele on optimaalne 15 cm kas palju tagumise pikkus on optimaalne, samuti 7cm juurde ?
tänud ette.
Postitatud: T Sept 27, 2005 12:23 pm
Postitas jr
Miq78 kirjutas:Tere.
nagu aru saan siis esi kiigele on optimaalne 15 cm kas palju tagumise pikkus on optimaalne, samuti 7cm juurde ?
tänud ette.
Mina tegin nii ette kui taha +50mm.
Väga hea oli!
Postitatud: T Sept 27, 2005 12:38 pm
Postitas patrull82
Stupiduser kirjutas:Paar pilti sellest kuidas suvalise pikkusega amordi parajaks saab:
Kas need pikendused tavalisest mustast metellist? Mingit karestust ei ole vaja teha?
Kas stabika varda tikk poldid ka vaja pikendada?
Eile OÜ Lehtvedrus pandi neljas(minu oma) lisa leht juurde+lasti läbi rullikute+uued plastmassid vedrulehtede vahele =900 EEKu mõlemat esivedrud. Aega võttis pool päeva.
Lugupidamisega
Dmitri