2. leht 3-st

Postitatud: R Juun 08, 2007 6:43 am
Postitas v6rrimees
414 AVM kirjutas:Mul on 3M-i infrapunal töötav termomeeter. Suunad vaid kiire vajalikku kohta ja vastus käes. Kui see Sind aitaks, võin seda Sulle laenata (või need vorstid ja nende vahetusvariandid - Sinu ekspluateerimine näib siin foorumis üsna levinud olevat :lol: ). Aga - antud riistaga saad hetkega teada mootori, radika või mille iganes tembid.
Aga miks mitte , teeme loomse katse järgmine nädal ära?
Siis võib juhtuda, et ülejärgmine nädal on mu käru jälle online.

Postitatud: R Juun 08, 2007 9:51 am
Postitas erik
Habe käes vedeleb minu 4,0 wrangleri korralik radikas, kui huvi on, saaks hiljem äri teha. Siis tekkis mul veel üks huvitav idee, kas see mootor mis sul peal on, tuli koos agrekaatide (gene, kont ja rv) või ilma, kui ilma, on võimalik, et sa panid rihma valesti peale ja selle veepump võib nüüd pöörelda valepidi ja sellepärast asi ka ei funka. (Neil on erinevad pumbad, vaskule ja paremale pöörlevad).
Veel võiks panna jahutussüsteemi manomeetri ja selle seisu jälgida. Surve ei tohiks tekkida ennam, kui temp on 90 ja üles. Radika kork peab avanema u 1 bar`i pealt. Igaljuhul, kui esineb naljakaid lekkeid ja ootamatuid lõdvikute purunemisi on tavaliselt põhjuseks süsteemi liig suur surve.

Postitatud: R Juun 08, 2007 4:34 pm
Postitas virgo
erik kirjutas: on võimalik, et sa panid rihma valesti peale ja selle veepump võib nüüd pöörelda valepidi ja sellepärast asi ka ei funka. (Neil on erinevad pumbad, vaskule ja paremale pöörlevad).
Mul on hämming ruudus....samal mootoril erinevas suunas pöörlevad pumbad ??...Ise-enesest on ju võimatu panna rihma valesti...kui vähegi aru peas siis näeb ära millisel rullikul sooned sees ja millised siledad...ehk siis mispidi kuskilt rihm läbi jookseb.... Või ma eksin??? :shock:

Edit: Nüüd siis uus radikas tellimisel KUID...ikka pakuvad kinnise süsteemi radiaatorit ehk siis Pilt
Vaja oleks lahtise süsteemi radiaatorit ehk siis nn korgiga varjanti...
Pilt

Appihüüe seisnebki selles, et nüüd oleks vaja selle lahtise süsteemi radiaatori numbrit või koodi või nimetage kuidas tahate...
Ette tänud...
Virgo

Postitatud: L Juun 09, 2007 11:37 pm
Postitas urmas
Alates 1991 on vähemalt 4,0-l korgiga variant. Telli aasta järgi.
Ma endale sain talvel carservice Vahurilt.

Postitatud: E Juun 11, 2007 9:21 am
Postitas v6rrimees
urmas kirjutas:Alates 1991 on vähemalt 4,0-l korgiga variant. Telli aasta järgi.
Ma endale sain talvel carservice Vahurilt.
Ehk urmas, tegelikult siis alates 1991 aastast 4,0 ja 136kw mootoril on "korgiga radikas".


Mul ju aastast 92 aga 126kw algselt.


To Erik.

Mootori ostsin omal ajal küll ilma agregaatidetta, aga veepumba valesse poolsusesse mul usku pole. Sai ta ju ilusti kokku pandud ja nii mõnedki safarid sõidetud.
Oma 15 000KM oli see mootor mul ju peal juba.


Survet lõdvikutesse ja mujale ei teki. Tagant otsast jookseb nigu mahlakask.
Eks kisun uuesti pea maha vaatan jälgi ja viin kaane survestamisesse.
Kui see tegevus vilja ei kanna siis tuleb kuidagi mootori plokist mõra otsima hakata.

Ps. Jäätumis korkide vahelt jahutusvedelik ei tule.

Postitatud: E Juun 11, 2007 9:24 am
Postitas v6rrimees
[quote="erik"]Habe käes vedeleb minu 4,0 wrangleri korralik radikas, kui huvi on, saaks hiljem äri teha.



See on sul manuaal käigukastiga aparaadi oma eksju?

Postitatud: N Juun 14, 2007 9:14 am
Postitas erik
Jah on manuaali oma.

Võrrimees, äkki oli sidurikoja originaalpoltidel keere maha keeratud, hiljem ülepuuritud ja tänu sellele auk või pragu veesärki sattunud. Plokis oli tagaotsas ka üks külmumiskork.

Postitatud: N Juun 14, 2007 10:49 am
Postitas v6rrimees
mine tea...

Nüüd tuleb jälle nädalavaheus vahele ja vaja tsikliga mööda ilma ringi kimada. Eks järgmine nädal lammutan edasi ja juurin selle kuradi vea välja.

Muuseas:
Erik teab millest räägib, näiteks Nohiku 2,5 wrangleril on tõesti veepumba labad teistpidise poolsusega kui minu 4.0 cherol.
Samas olen juba 99,9% kindel et kui tegu 4,o Cheroga siis pumbad täpselt ühesugused neil omavahel.
(igaks võimalikuks juhuks mainisin järeltulevatele põlvedele ära).

Postitatud: T Juun 26, 2007 11:41 pm
Postitas virgo
Mul siis selleks korraks kuumamured murtud....lahenduseks oli ...uus radikas+ igaks petteks veel vendi vahetus kiirema vastu.

Postitatud: R Juun 29, 2007 8:12 am
Postitas v6rrimees
Nii härrased andke nõu.


Plokikaan jälle lauapeal ja esmaspäeval püüan leida koha kus teda survestada.(teab keegi mõnda head kohta)?

Kaane tihend oli jälgede järgi ilusti pidanud, ning plokikaane enda tagumine serv tundus täiesti puhas ja kuiv olevat.
Seega sisetunne ütleb, et mõra on mootori plokis veesärgist väljapoole.
Külmumis korgid kah kõik ilusti kuivad ja ilma jälgedeta.



On kellegil õrna aimu kuidas seda täpselt kindlaks teha?
Iseenesest kui leiaks selle koha saaks väljapoolt veesärki lasta keevitusega selle prao kinni vurada?

Pommitage nüüd usinalt tarkade ja asjalikke kommentaaridega , kuna puhkus tulemas ja selleks ajaks vaja Cheroga mõneks ajaks metsa kolida...

Liiga kaua juba pole valge peletis korralikku muda näinud :?

Postitatud: R Juun 29, 2007 10:01 am
Postitas jr
v6rrimees kirjutas:Nii härrased andke nõu.


Plokikaan jälle lauapeal ja esmaspäeval püüan leida koha kus teda survestada.(teab keegi mõnda head kohta)?
Urmas Teearu - 5087150. Veerenni tänava alguses, vana subaru esinduse taga.

Postitatud: R Juun 29, 2007 11:26 am
Postitas Raits
v6rrimees kirjutas:Nii härrased andke nõu.


Plokikaan jälle lauapeal ja esmaspäeval püüan leida koha kus teda survestada.(teab keegi mõnda head kohta)?

Kaane tihend oli jälgede järgi ilusti pidanud, ning plokikaane enda tagumine serv tundus täiesti puhas ja kuiv olevat.
Seega sisetunne ütleb, et mõra on mootori plokis veesärgist väljapoole.
Külmumis korgid kah kõik ilusti kuivad ja ilma jälgedeta.



On kellegil õrna aimu kuidas seda täpselt kindlaks teha?
Iseenesest kui leiaks selle koha saaks väljapoolt veesärki lasta keevitusega selle prao kinni vurada?

Pommitage nüüd usinalt tarkade ja asjalikke kommentaaridega , kuna puhkus tulemas ja selleks ajaks vaja Cheroga mõneks ajaks metsa kolida...

Liiga kaua juba pole valge peletis korralikku muda näinud :?
Aga kas see pole mitte kantossi lappimine? Kui huvi tunned siis mul peaks olema olemas üks 4,0 HO mootori plokikaan mis jäi üle kui oma autol mootor vahetusse läks. Kui huvi on anna teada ja tee oma pakkumine.

Postitatud: R Juun 29, 2007 12:22 pm
Postitas v6rrimees
Raits kirjutas:
v6rrimees kirjutas:Nii härrased andke nõu.


Plokikaan jälle lauapeal ja esmaspäeval püüan leida koha kus teda survestada.(teab keegi mõnda head kohta)?

Kaane tihend oli jälgede järgi ilusti pidanud, ning plokikaane enda tagumine serv tundus täiesti puhas ja kuiv olevat.
Seega sisetunne ütleb, et mõra on mootori plokis veesärgist väljapoole.
Külmumis korgid kah kõik ilusti kuivad ja ilma jälgedeta.



On kellegil õrna aimu kuidas seda täpselt kindlaks teha?



Iseenesest kui leiaks selle koha saaks väljapoolt veesärki lasta keevitusega selle prao kinni vurada?

Pommitage nüüd usinalt tarkade ja asjalikke kommentaaridega , kuna puhkus tulemas ja selleks ajaks vaja Cheroga mõneks ajaks metsa kolida...

Liiga kaua juba pole valge peletis korralikku muda näinud :?
Aga kas see pole mitte kantossi lappimine? Kui huvi tunned siis mul peaks olema olemas üks 4,0 HO mootori plokikaan mis jäi üle kui oma autol mootor vahetusse läks. Kui huvi on anna teada ja tee oma pakkumine.
Ei ole väga kantossi lappimine, kuna mootori alumine ots on pehmelt öeldes uus.

Kahju oleks lihtsalt teda laiali lammutada.

Plokikaani on mul endal kah riiulit vabalt võtta.
Samuti leian kogu jooksu teist mootorit kah garaage nurgast , mis küll molekulideks lamutadud, aga peaks asja saama.


Tuleb siis mõnelt targalt hea idee kuidas ilma kolbe, vänta nukka välja lammutamatta leida mõra ja see eemaldada?

Postitatud: R Juun 29, 2007 3:45 pm
Postitas urmas
Raits kirjutas:
Aga kas see pole mitte kantossi lappimine? Kui huvi tunned siis mul peaks olema olemas üks 4,0 HO mootori plokikaan mis jäi üle kui oma autol mootor vahetusse läks. Kui huvi on anna teada ja tee oma pakkumine.
Täiesti tavaline tegevus igale remondiettevõttele on plokikaane keevitamine. Sellepärast uut küll ei osteta.

Aga kui plokk nitroga puhtaks teha, kas ei ole täpsemalt näha kust rasvane tosool läbi imbub. Piirkond ju umbes teada.
Omalt poolt uurisin, et plokki saab keevitada ja pmst ka auto peal. Aku tuleb ainult lahti ühendada.
Elektroodkeevituse ja malmielektroodidiga (vene keelest see sõna, äkki nimetan valesti).
Tean ka keevitajat
Mis õlut ma nüüd jõingi :roll:

Postitatud: N Juul 05, 2007 2:26 pm
Postitas v6rrimees
jr kirjutas:
v6rrimees kirjutas:Nii härrased andke nõu.


Plokikaan jälle lauapeal ja esmaspäeval püüan leida koha kus teda survestada.(teab keegi mõnda head kohta)?
Urmas Teearu - 5087150. Veerenni tänava alguses, vana subaru esinduse taga.

Tänks JR. Kaan on seal survestamisel.
Eks mõne päeva jooksul ole kuulda kas on kaanes viga või mitte.
Edit: Kaan survestatud ja täiesti terve. Peab ikka plokki vahetama hakkama :cry:

Remondimanual väidab, et plokikaane polte ei tohiks kasutada kui neid on lahti keeratud juba vähemalt 2 korda.

Mis te sellest asjast arvate?