2. leht 4-st
Re: PTO tuvastamine.
Postitatud: L Jaan 07, 2017 9:15 am
Postitas gasuzu
Tere
Ise teeks nii
https://www.youtube.com/watch?v=dJmHO4YdxDg
pealt oleks kõige parem , vahevõllilt on ta kiire ja aeglane , esisilla otsast töötaks ta ainult siis kui esisild on sees.
Augu pead ikka ise valima
Re: PTO tuvastamine.
Postitatud: L Jaan 07, 2017 11:10 am
Postitas Praks1
Siin pildil on ainult üks auk, kus hammakas paistab.
Kui te isegi meh vintsi ehitusest ja loogikast aru ei saa, siis soe soovitus ärge tahtke seda. Tapate kedagi ära. Meh vints on kõige lollikartlikum vints, kuna see jõuab ka idiootsustega tegeledes tõmmata

Re: PTO tuvastamine.
Postitatud: L Jaan 07, 2017 12:38 pm
Postitas monorobot
Praks1 kirjutas:Siin pildil on ainult üks auk, kus hammakas paistab.
Kui te isegi meh vintsi ehitusest ja loogikast aru ei saa, siis soe soovitus ärge tahtke seda. Tapate kedagi ära. Meh vints on kõige lollikartlikum vints, kuna see jõuab ka idiootsustega tegeledes tõmmata

Huvitav, et lugupeetud kaasfoorumlasel ei ole laupäeva hommikul muud teha kui hakata surma sajatama, selle asemel et omi tarkusi jagada

Re: PTO tuvastamine.
Postitatud: L Jaan 07, 2017 2:01 pm
Postitas Praks1
Nähes pidevalt mismoodi vastu füüsika reegleid jne huumoriga üritatakse Draakoneid metsas vägistada(ka võistlustel kohtab seda pilti tihti).Sellest tekkibki mõte,hea et meh vintsi pole neil.
Kodanikud kes juurutavad esisilla ja aeglase/kiire poole pealt vintsi võtta, et 2 kiirust jne võivad istuda 2,pole kunagi meh vintsi kasutanud ja ei tea sellest midagi.
Ainuke koht on käigukasti väljund, või käigukast, kuna vints peab töötama ka ilma ratasteta ja kerge vaevaga pead saama rattad lisada, ning vastupidi.
Ehk luuk kus paistab hammakas.
Re: PTO tuvastamine.
Postitatud: L Jaan 07, 2017 4:04 pm
Postitas monorobot
Praks1 kirjutas:Nähes pidevalt mismoodi vastu füüsika reegleid jne huumoriga üritatakse Draakoneid metsas vägistada(ka võistlustel kohtab seda pilti tihti).Sellest tekkibki mõte,hea et meh vintsi pole neil.
Kodanikud kes juurutavad esisilla ja aeglase/kiire poole pealt vintsi võtta, et 2 kiirust jne võivad istuda 2,pole kunagi meh vintsi kasutanud ja ei tea sellest midagi.
Ainuke koht on käigukasti väljund, või käigukast, kuna vints peab töötama ka ilma ratasteta ja kerge vaevaga pead saama rattad lisada, ning vastupidi.
Ehk luuk kus paistab hammakas.
Kuna tegelen autoehitusega hobi korras, mitte igapäevaselt, siis tunnistan, et teadmised selles vallas on tõesti napid. Aga luban, et ei tule metsa või võistlustele kedagi tapma/vägistama või nalja tegema.
Uazi käigukasti ehituse ja tööpõhimõttega tutvun lähemalt esimest korda. Siiamaani pole peale käigukasti kaane hoobade remondi ja sidurivahetuse õnneks pidanud sügavamale kaevuma.
Seetõttu on osade juppide nimed ja terminid mida siin foorumis kasutatakse mulle arusaamatud ja mitmetimõistetavad.
Aga minu meelest see hammakas mille kaudu saab reguleerida aeglane/kiire nelivedu on ju käigukasti neutraal asendis ka neutraalne ehk seisab või saan valesti aru ?

Re: PTO tuvastamine.
Postitatud: L Jaan 07, 2017 6:55 pm
Postitas ponsik
kiire aeglane lülitus toimub vahekastis,pole vahet mis käik sees on.aeglusti lülitab ka autoomaatselt esisilla sisse kui hästi mäletan.kiirel ja aeglasel ka vaheasend kui vaheasend sees siis masin ei liigu sõltumatta sellest kas käik sees või mitte-hea salalukk.
Re: PTO tuvastamine.
Postitatud: L Jaan 07, 2017 8:29 pm
Postitas monorobot
ponsik kirjutas:kiire aeglane lülitus toimub vahekastis,pole vahet mis käik sees on.aeglusti lülitab ka autoomaatselt esisilla sisse kui hästi mäletan.kiirel ja aeglasel ka vaheasend kui vaheasend sees siis masin ei liigu sõltumatta sellest kas käik sees või mitte-hea salalukk.
No jah, aga kuidas see teadmine aitab PTO ehitusele kaasa ?
Re: PTO tuvastamine.
Postitatud: L Jaan 07, 2017 9:15 pm
Postitas Praks1
Try, käigukasti väljundvõll, seal otsas on hammakas mis veab vahekasti. See sama hammakas hakkab vedama ka pto-d. Sellest ongi pilt sul.
Pto-d ise tehes saad kasutada samasuguseid hammakaid ja jääbki üle korpuse ja mõne võlli treimine.
Re: PTO tuvastamine.
Postitatud: P Jaan 08, 2017 9:54 am
Postitas erik
Igaks juhuks toonitan, et vahekasti lülitus kiire - neutraal - aeglane peab toimima nagu mõte ja peaks olema eraldi kangiga esisilla lülitusest. Meh vintsi kogu loogika ongi vintsimisel rattaveo sisse ja välja lülitamisel, kui seda ei õnnestu mugavalt teha, siis pole asjal erilist enese vintsimise võimekust ja ehitatav meh vints jääb teiste objektide enda juurde vintsimiseks.
Re: PTO tuvastamine.
Postitatud: P Jaan 08, 2017 10:08 am
Postitas ponsik
monorobot kirjutas:ponsik kirjutas:kiire aeglane lülitus toimub vahekastis,pole vahet mis käik sees on.aeglusti lülitab ka autoomaatselt esisilla sisse kui hästi mäletan.kiirel ja aeglasel ka vaheasend kui vaheasend sees siis masin ei liigu sõltumatta sellest kas käik sees või mitte-hea salalukk.
No jah, aga kuidas see teadmine aitab PTO ehitusele kaasa ?
vahekastil preal kaan,kruvi see maha ja sealt hammasratas vastu vaatab.eelmises postituses kirjeldasin tööpõõhimõtte ja kaas maas saad juba edasi mõelda.kui vahekast eraldi maas siis see hammakas mis käimari väljundvõllile läheb see loksub ja kokku panekul jääb eesmine ots käimari väljundvõllile toetuma.kõigepealt pead omale asja põhimõtte selgeks tegema .mina rohkem abistada ei oska,sest viimati tutvusin kasti sisuga 10 a tagasi jä detailid pole enam meeles.
Re: PTO tuvastamine.
Postitatud: E Jaan 09, 2017 7:39 am
Postitas monorobot
Ok. Nüüd on piisavalt puust ja punaselt ette tehtud ja ma ka lõpuks saan aru, mis süsteemiga PTO toimetab aga ratas on paigal
Aga ikkagi, kas sellist valmis standart-juppi pole kuskil käepärast olemas ?
Sest kuigi on endal üks doonor käigu/vahekast olemas, oleks nüüd vaja ikkagi veel ühte kõnealust ja olulist hammasratast,
et saaks doonor käigukasti peal ehitada, proovida ja katsetada.
Sõitvat ja töötavat isendit ei taha esialgu puutuda, vaatasin seal täpselt selles kohas kuhu PTO istub on käigukasti hoidev tala risti üle.
Re: PTO tuvastamine.
Postitatud: E Jaan 09, 2017 8:50 am
Postitas erik
Uuri Pirni tänava vene autode varuosa poest. Need tellivad vajadusel jupi ka venemaalt.
Re: PTO tuvastamine.
Postitatud: E Jaan 09, 2017 9:56 am
Postitas ponsik
viljandimaal karter-is peaks hammakad eraldi saada olema.lisaks see vana kes vanasti hiiul poodi pidas sel pidi tartus ka mingi pood olema.
vahekasti ja käimari vahel 5mm paks terasplaat ja selle ääres kõrvad millega kinnitud raami külge ja minu mälu järgi seal küll mingit tala polnud.
Re: PTO tuvastamine.
Postitatud: E Jaan 09, 2017 12:12 pm
Postitas Praks1
Lihtsam otsida mingi muu venelase pto mille hambuvus sama ja vaheplaat teha.
Re: PTO tuvastamine.
Postitatud: E Jaan 09, 2017 6:20 pm
Postitas tuningman
ponsik kirjutas: minu mälu järgi seal küll mingit tala polnud.
Kastikal on tala üle vahekasti, millega see raami külge käib.
Pto koht ju vahekasti peal uazikul