2. leht 3-st

Postitatud: N Nov 04, 2010 5:53 pm
Postitas 4x4hunt
sai enda uazile alla aetud gaz 63 rehvid ja peale igat korraliku metsaskäiku on esisild laiali.. otsin nüüd tugevamaid sildasi.[/code]

Postitatud: R Nov 05, 2010 9:28 pm
Postitas mardikas
Hakka mogi sildu otsima.

Postitatud: L Nov 06, 2010 1:25 am
Postitas uputaja
Päris räiged vitsaga veljed on all. Esimese asjana viska need minema, saad ratta kaalu kergemaks.

Postitatud: L Nov 06, 2010 9:23 am
Postitas Ain
Eks sellel teemal on ka palju vaieldud, aga selleks, et UAZ-iga metsa minna, on vaja ikkagi UAZ-i enda reduktorsildu. Esiteks need ei lagune nii kergesti ning peamine edu on autole kliirentsi tõusus 8 cm võrra. Pole vaja mingeid hirmsuuri rehve, mida sillad välja ei kannata, vaid lihtsalt 31x10,5xR15 korraliku protiga rehvid aitavad. UAZ-il ikka sild jääb mättasse või kännu taha kinni, sillal reduktori munakas. Reduktorsilda veel diffrilukud ning asi aetud. Korra ehitad ning aastatid sõidad. Sai enda oma 5 aastat tagasi tehtud ning nüüd andsin äiale igapäevaseks sõitmiseks talutöödel. Ei ole selle ajaga kordagi kinni jäänud või midagi ära lagunenud. Käib ka rannal luite pealt linnamaastureid välja sikutamas. Vana mees vaid irvitab, kui linnamehed oma künadega luidete peale kinni jäävad, tibid sees.
Nii et otsi aga reduktorsildu. Pole need veel Eestimaal otsa saanud.

Postitatud: L Nov 06, 2010 11:49 am
Postitas -Tegelane-
Minagi soovitan uazi enda reduktorsildu.Kunagi sai endale uaz soetatud 5k eest ja seal all olid reduktorsillad.Kannatavad tõesti palju ja kliirents on ka hea.Hetkel sillad seisavad garaazi nurgas ja ootavad oma aega,vaja kokku panna jupid kõik olemas kuid töö on suur ja aega pole
Seega soovitan otsida samuti sõjaväesildu on head asjad ja leiab ka hea hinnaga!!!

Postitatud: L Nov 06, 2010 9:51 pm
Postitas 4x4hunt
ei ole erilst usku sõjaväesildadesse. sain ned endise metskonna mehaaniku käest ja ta laitis nad irmus maha. ütles et ainuke vahe tavaliste sildadega on see , et sõjaväesildade juppe keerulisem saada. kahjuks ei old sillad komplektsed oleks kahte otsa reduktorit tarvis ja esimest poolassi.

Postitatud: L Nov 06, 2010 9:52 pm
Postitas 4x4hunt
eks paliustki oleneb masina vastupidamisel sõidustiilist ja ega mul mootor ka enam originaal ole

Postitatud: L Nov 06, 2010 9:53 pm
Postitas mardikas
UAZ reduktorsild paraku gaz 63 rehvile vastu ei pea.31" rehviga kestab isegi põllumajanduslik sild.

Postitatud: L Nov 06, 2010 10:03 pm
Postitas mardikas
veel sulle soe soovitus-ära kuula hullu metskonna mehhaanikut.Ju ta ei tee seal ja käol kah vahet.

Postitatud: L Nov 06, 2010 10:17 pm
Postitas 4x4hunt
ok

Postitatud: L Nov 06, 2010 11:51 pm
Postitas Landy
Siin varasem jutt UAZ sildadest ja suurematest rehvidest:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=3426

Postitatud: P Nov 07, 2010 7:57 am
Postitas Pomo
kus seda aru saab, kas on reduktor või põllumehe sillad? Kas sõjaväe sillad on veel kolmas variant? :roll:

Postitatud: P Nov 07, 2010 8:28 am
Postitas carpets
Reduktorsild ongi nn sõjaväesild s.t et reduktorid on otstes.

Postitatud: P Nov 07, 2010 3:09 pm
Postitas Praks1
Kui ehitad autot endale ja tahad taga pikalt sõita,ning on raha sinna investeerida,siis otsi volvo sillad.
Kannatavad vabalt 40" ratast on lukkudega,ning on kergemad kui uaz-i sõjaväe sild,seda tõstmis meetodil proovides.
Sõjaväe sildadele pole ju juppe võtta eriti,reduktori kasutegur väike,pole lukke jne. Mõtetud malm pommid.

Lihtsalt minu nägemus asjast.

Postitatud: P Nov 07, 2010 6:07 pm
Postitas carpets
Ega volvo sillale pole samamoodi lihtne juppe saada.