UAZ ja 36'' rehvid
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
UAZ ja 36'' rehvid
Palun, kas saaksite head nõu anda!
Mul on oma UAZ tarbeks rehvid Super Svamper 12,5 x 36''.
Võistlema nendega ei kavatse hakata, nii et sillad VÄGA ülekoormust ei tohiks saama hakata.
Aga siiski kavatsen ju maastikku tõsiselt võtta: kas poleks targem nende asemel kasutada 35'' - et sillad vastu peaksid? Tegin sildadele korraliku remondi - ainult poolassid jäid vanad, kuna olid täitsa kabedad veel. Lukud, laagrid, tihendid jms tutikad! Kole kahju oleks peale korralikku mülgast lappima hakata!
Olge head, andke oma hinnang või juhata mind õigele lainele selles küsimuses!
Mul on oma UAZ tarbeks rehvid Super Svamper 12,5 x 36''.
Võistlema nendega ei kavatse hakata, nii et sillad VÄGA ülekoormust ei tohiks saama hakata.
Aga siiski kavatsen ju maastikku tõsiselt võtta: kas poleks targem nende asemel kasutada 35'' - et sillad vastu peaksid? Tegin sildadele korraliku remondi - ainult poolassid jäid vanad, kuna olid täitsa kabedad veel. Lukud, laagrid, tihendid jms tutikad! Kole kahju oleks peale korralikku mülgast lappima hakata!
Olge head, andke oma hinnang või juhata mind õigele lainele selles küsimuses!
ära muretse
nagunii lähevad katki
kui juba sellise väikese 3 km rajalõigu peale , tagumine pooltelg kahvatas .... ratas peaks olema 35 minu mäletamist mööda ...
erilist laamendamist nagu ei toimunud kah...
http://www.4x4.ee/driveouts/2004/gallery/album31

nagunii lähevad katki

kui juba sellise väikese 3 km rajalõigu peale , tagumine pooltelg kahvatas .... ratas peaks olema 35 minu mäletamist mööda ...
erilist laamendamist nagu ei toimunud kah...

http://www.4x4.ee/driveouts/2004/gallery/album31
Re: UAZ ja 36'' rehvid
Kummad sillad sul on kas redukor- või tavalised. Reduktorsillaga ei tohiks probleeme tekkida ka 36 tolliste papudega. Kui blokeeringuid pole, kannatab panna ka tavalisele sillale.
autod UAZ-469 (sõjaväe reduktorsildadega) ja UAZ-469B (kolhoosnik)
Re: UAZ ja 36'' rehvid
Sillad on "põllumehed", st ilma reduktoriteta.mangasar kirjutas:Kummad sillad sul on kas redukor- või tavalised. Reduktorsillaga ei tohiks probleeme tekkida ka 36 tolliste papudega. Kui blokeeringuid pole, kannatab panna ka tavalisele sillale.
Mõlemas sillas on lukkdiffrid ja mootor on 2,5D (Peugeott/Ford Scorpio) ilma turbota.
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
33" rehviga peaks kolhoosisild ilusasti pidama, tingimusel, et ise lauslollusi ei tee. Ainult 33x10,5 rehvi leidmine võib keeruliseks osutuda. 33" tavalaius on ikka 12,5. Pealegi, ei näe ma mingit eelist kitsama rehvi kasutamisel v.a. paksus lumes, muul pinnasel lõikab kitsam rehv ennast lihtsalt kiiremini sügavamale maakera sisse.
Kitsama rehvi puhul peaks koormus silladetailidele vähenema ja aitama sildu säästa - seda pidasin silmas.hulkur kirjutas:33" rehviga peaks kolhoosisild ilusasti pidama, tingimusel, et ise lauslollusi ei tee. Ainult 33x10,5 rehvi leidmine võib keeruliseks osutuda. 33" tavalaius on ikka 12,5. Pealegi, ei näe ma mingit eelist kitsama rehvi kasutamisel v.a. paksus lumes, muul pinnasel lõikab kitsam rehv ennast lihtsalt kiiremini sügavamale maakera sisse.
Ei noo eks ma lisasin oma väljendusele ka natuke piltlikust. Nii hull vast pole kah.
Kuigi, näiteks mööda kraavi põhja sõit. Ees sillas on lukk. Keerata kraavist välja toore jõuga. Tekib moment, kus esi sild on täiesti välja krutitud ühele poole ning ühel hetkel langeb auto raskus enamus jaolt ühele esi ja ühele taga rattale diagonaalis. Siis veel natuke gaasi ja võimalus pööris puru lasta on suht võimalik juba esimese korraga.
Kuigi, näiteks mööda kraavi põhja sõit. Ees sillas on lukk. Keerata kraavist välja toore jõuga. Tekib moment, kus esi sild on täiesti välja krutitud ühele poole ning ühel hetkel langeb auto raskus enamus jaolt ühele esi ja ühele taga rattale diagonaalis. Siis veel natuke gaasi ja võimalus pööris puru lasta on suht võimalik juba esimese korraga.
+372 5028488