2. leht 2-st
Re: Kuidas lugeda veakoode Jeep'l
Postitatud: T Juul 12, 2011 10:48 pm
Postitas amino
karli kirjutas:Mis need vilkumised tähendavad?
1 paus 1 1 paus 1 paus 1 paus 1 1 1 1 1 paus 1 1 1 1 1
Tänud ette
Karli
Tundub nagu oleks 12, 11 ja 55
11 No crank signal to computer. Fault in wiring between crankshaft position sensor (CPS) and ECM ( PCM or computer ) or faulty CPS.
12 Battery disconnected. Battery or power to the ECM disconnected in the last 50 key cycles.
55 End of code. Trouble codes finished or none recorded.
(Võin ka väga mööda panna!)
Põhimõtteliselt siis ainult selle number 11-ga on mingi kala.
Re: Kuidas lugeda veakoode Jeep'l
Postitatud: T Juul 12, 2011 11:41 pm
Postitas urmas
11 on väntvõlli asendi andur. Suht tavaline viga cherol.
Re: Kuidas lugeda veakoode Jeep'l
Postitatud: K Juul 13, 2011 7:36 am
Postitas karli
Kusjuures sai see asendi andur ära vahetatud, kas peaks vahepeal ajule restardi tegema?
Siin teises teemas kirjutasin ka, et auto lihtsalt lampi jääb seisma, selline tunne et hetkega kaoks säde. Vahetatud sai bensiinifilter, ja see asendi andur sai ka vahetatud (küll kasutatud, kuid väidetavalt korras). Ikka saab sõita 200 m ja siis jääb seisma, 30 sek seisab siis jälle käivitub.
Kui bensiinipump vigane, kas siis see tuleb ka veakoodidest välja?
Ise nagu bensiinipumpa ei kahtlusta, sest kohapeal käib ideaalselt ka siis kui pöördeid põhjas hoida.
Re: Kuidas lugeda veakoode Jeep'l
Postitatud: K Juul 13, 2011 8:20 am
Postitas kalleo
On variandid, et see "küll kasutatud, kuid väidetavalt korras" vända andur pole siiski parimas korras. Teine võimalus, et pihta on saanud juhtmestik anduri (pistikust) ajuni. Viitsimise korral logista seda juhtmeosa ja uuri välja kas vända anduri signaal ajuni jõuab. (nt. mootor käima ja väntsuta juhtmeid...)
Vända anduri kontrolli ja vigade kohta:
http://jeep.avtograd.ru/Cherokee/inject ... ar/CPS.htm
Parimat,
Re: Kuidas lugeda veakoode Jeep'l
Postitatud: K Juul 13, 2011 11:20 am
Postitas Krooniline
karli kirjutas:Kusjuures sai see asendi andur ära vahetatud, kas peaks vahepeal ajule restardi tegema?
Siin teises teemas kirjutasin ka, et auto lihtsalt lampi jääb seisma, selline tunne et hetkega kaoks säde. Vahetatud sai bensiinifilter, ja see asendi andur sai ka vahetatud (küll kasutatud, kuid väidetavalt korras). Ikka saab sõita 200 m ja siis jääb seisma, 30 sek seisab siis jälle käivitub.
Kui bensiinipump vigane, kas siis see tuleb ka veakoodidest välja?
Ise nagu bensiinipumpa ei kahtlusta, sest kohapeal käib ideaalselt ka siis kui pöördeid põhjas hoida.
Mul oli selline sümptom, et järsult ei saanud vasakule või paremale pöörata, siis suri lihtsalt paugust mootor välja. Jätsin teeäärde seisma ja siis uuesti käivitades läks käima ja sõitsin edasi. Jällegi peale seda kui piduri pedaali lüliti sai korda tehtud kadusid kõik käivitus probleemid. Kuigi jah mul näits veakoodid vända anduri probleemi.
Re: Kuidas lugeda veakoode Jeep'l
Postitatud: K Juul 13, 2011 1:50 pm
Postitas karli
Mis sul selle piduriga oli?
Re: Kuidas lugeda veakoode Jeep'l
Postitatud: K Juul 13, 2011 4:35 pm
Postitas Krooniline
karli kirjutas:Mis sul selle piduriga oli?
Piduri pedaali juures see lüliti, kuhu jooksevad kokku need piduri tule juhtmed, püsikiiruse hoidja jne. Pidurituled ka jamasid, et kord on ja kord pole. Võtsin lahti, puhastasin ja lasin WD-40 korralikult liikuma ja venitasin sealseid vedrusid vähe, et kontakid paremini koos oleksid. Peale seda kõik ok. Säde lihtsalt kadus ära ja lampi tuli jälle tagasi. Vahetasin süütepooli jne. See lüliti pidi ka Jeebi nõrk koht olema.
Re: Kuidas lugeda veakoode Jeep'l
Postitatud: N Juul 14, 2011 10:19 am
Postitas karli
Eks ma siis hakkan neid ükshaaval näppima ja loksutama ja vahetama uute vastu.
Re: Kuidas lugeda veakoode Jeep'l
Postitatud: R Juul 15, 2011 6:30 pm
Postitas karli
Nii, tundub, et viga tuvastatud ja probleem lahendatud.
Nimelt on viga salongis olevates kellades (spidomeeter). Sai ühendatud vahekasti küljes olev pistik lahti ja viga kadus, ptüi ptüi ptüi, vähemalt 100 km läbimisel ei ole sesima jäänud.
Re: Kuidas lugeda veakoode Jeep'l
Postitatud: L Juul 16, 2011 1:36 am
Postitas Krooniline
karli kirjutas:Nii, tundub, et viga tuvastatud ja probleem lahendatud.
Nimelt on viga salongis olevates kellades (spidomeeter). Sai ühendatud vahekasti küljes olev pistik lahti ja viga kadus, ptüi ptüi ptüi, vähemalt 100 km läbimisel ei ole sesima jäänud.
Täitsa võimalik jah. Kunagi oli mul ühel sõiduautol tahokas läbi kärssanud pooleldi, et töötas kuni 2000 pöördeni ja siis kukkus alla. Voolu ehk impulssi sai ju süütepooli pealt ja tänu sellels ka lampi jäi seisma ja natukese aja tagant jälle läks käima. Lühistas mingi hetk süsteemi ära kui üle kuumenes. Keegi viga ei tuvastanud ei diagnostika jne. Sai terve süüte süsteem välja vahetatud kuniks lihtsalt tangidega süütepoolit minev juhe tahokasse sai läbi lõigatud

Re: Kuidas lugeda veakoode Jeep'l
Postitatud: T Aug 16, 2011 8:03 pm
Postitas Xim
Re: Kuidas lugeda veakoode Jeep'l
Postitatud: T Aug 16, 2011 8:26 pm
Postitas kalleo
12- aku olnud tagant ära;
33- "Air conditioning clutch relay. Wiring to A/C clutch fault" - misiganes;
55- koodi lõpp.
http://jeep-xj.info/HowtoECUcodes.htm
http://jeep.avtograd.ru/Cherokee/inject ... /codes.htm
Parimat,
Re: Kuidas lugeda veakoode Jeep'l
Postitatud: T Aug 16, 2011 11:16 pm
Postitas Xim
Spidokas kukkus nulli ja lõi check engiene põlema. Lootsin, et äkki näitab midagi.