Vabandust veelkord teemat solkimast, aga mulle kulub ka ära sellise mehe kontakt, kes anno 2016 suudab suvalise ostetud lindiga platsi planeerida nii, et see laines ei oleks. Ei ole kadedus, on puhas vajadus... Kõik minule teadaolevad tegijad planeerivad juba ammu sealpoolsuses.smurhv kirjutas: Teeks nii et hoiaks arvamused vakka ja konsentreeruks siin teemas aunult arutelule tehnika osas. Reaalne kalkulatsioon on olemas maaparandusettevõttelt sellises summas mis ületab t-75 ostu ja mehe palga. Praegu on huvi on ikka tehnika osta ja ise teha tööd koos palgatud juhiga.
Infot linttraktorite kohta (vene dt ja t seeria)
Moderaator: Moderators
-
v6sa
- I live off from the mud
- Postitusi: 2484
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Infot linttraktorite kohta (vene dt ja t seeria)
Potsu, Krooks, GLK, Frontud ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Infot linttraktorite kohta (vene dt ja t seeria)
No vot ,aga helista mulle .tulen teen ära.Ainuke häda on et kõik tahtjad on ilmselt Tallinna kodanikud,ja Viljandist treilaga Tallinna vedu on kallim kui töö ise.Muidugi Multivara omadelt saaks tehnikat võtta,toovad kohale ja viivad ära kah.
olge marurahulikud!
-
v6sa
- I live off from the mud
- Postitusi: 2484
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Infot linttraktorite kohta (vene dt ja t seeria)
Panen kõrva taha.
Kuigi natuke kahtlane on, miks peaks juhti treilaga transportima...
Meest ja masinat, seda küll. Aga see pole hetkel teemaks.
Teema on ju sellest, et millist natti valida, kui mees on olemas. Kui on hea mees olemas, siis valibki tööriista tema. Tema ju teab, mida on vaja. Niikuinii on oluline osa suvalise masina ostmisest tagumikutest. Küll see mees siis oskab öelda, kas ta tunneb end paremini "nelja" või "viie" kangide taga. Ning kui kogemust ei ole, siis jälle - vahet ei ole ja esimesed hektarid tulevad laines mõlemaga. Niikuinii ei õnnestu kummagiga teha päevade kaupa tööd ilma end kurssiviimata nõukogude inseneride maailmas analooge mitteomavate saavutustega. Tegevus, mille edukus sõltub oskusest tudeerida ja mõista kirillitsas kirjutet aimekirjandust, kuna maakeeles suurt sittagi nende roomajate suguelust saadaval ei ole.
Aga alati jääb võimalus, et teemaalgataja ongi sündinud natimees ja seni vaid juhuse puudumisel on anne avastamata. Täiesti siiralt - need roomajad nõuavad erilist ümberkäimist, mis on segu kõvast käest ja tundlikust näpust.
Teema on ju sellest, et millist natti valida, kui mees on olemas. Kui on hea mees olemas, siis valibki tööriista tema. Tema ju teab, mida on vaja. Niikuinii on oluline osa suvalise masina ostmisest tagumikutest. Küll see mees siis oskab öelda, kas ta tunneb end paremini "nelja" või "viie" kangide taga. Ning kui kogemust ei ole, siis jälle - vahet ei ole ja esimesed hektarid tulevad laines mõlemaga. Niikuinii ei õnnestu kummagiga teha päevade kaupa tööd ilma end kurssiviimata nõukogude inseneride maailmas analooge mitteomavate saavutustega. Tegevus, mille edukus sõltub oskusest tudeerida ja mõista kirillitsas kirjutet aimekirjandust, kuna maakeeles suurt sittagi nende roomajate suguelust saadaval ei ole.
Aga alati jääb võimalus, et teemaalgataja ongi sündinud natimees ja seni vaid juhuse puudumisel on anne avastamata. Täiesti siiralt - need roomajad nõuavad erilist ümberkäimist, mis on segu kõvast käest ja tundlikust näpust.
Potsu, Krooks, GLK, Frontud ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Infot linttraktorite kohta (vene dt ja t seeria)
No nüüd tahan kohe norida. Sul on krooniline mölapidamatus vist?v6sa kirjutas:Vabandust veelkord teemat solkimast, aga mulle kulub ka ära sellise mehe kontakt, kes anno 2016 suudab suvalise ostetud lindiga platsi planeerida nii, et see laines ei oleks. Ei ole kadedus, on puhas vajadus... Kõik minule teadaolevad tegijad planeerivad juba ammu sealpoolsuses.smurhv kirjutas: Teeks nii et hoiaks arvamused vakka ja konsentreeruks siin teemas aunult arutelule tehnika osas. Reaalne kalkulatsioon on olemas maaparandusettevõttelt sellises summas mis ületab t-75 ostu ja mehe palga. Praegu on huvi on ikka tehnika osta ja ise teha tööd koos palgatud juhiga.
Ma ei ole väitnud et "planeetitav plats" peab sile olema. Kui ma niipalju lahti trükkima hakkan et ära sulle seletada maalapi hetkeolukord ning planeeritav tulevik siis mul oleks sõrmed väsinud trükkimisest. Seega valisin teemaalgeks ainult olulise.
Mis kuradi vahet sel üldse on kes seda tulevast masinat juhtima hakkab ja veel millise kvaliteediga? Tehke Ukoga oma teema ja lahake kumb kõvem mees on nati juhtimisel või treilaga sõitmisel. Jätke palun mulle ainult masinaid puudutav info, see pole ju palju palutud? Aitäh.
Y61
#540 Mudmen
#540 Mudmen
Re: Infot linttraktorite kohta (vene dt ja t seeria)
Rahu,rahu,ma lihtsalt puhtast inimesele heast vastutulekust .Olen küllalt näinud neid kombineerijaid,pärast tuleb lihtsalt asi kallim tüki maad.Aga kui buldooseriga natt siis ikka buldooseriks ehitatud (vabrikus) natt.Sellel onjah aeglustus kast,ja vaikselt toimetades saab sellega hakkama küll.Edu!
olge marurahulikud!
-
kylminaator
- Mudder
- Postitusi: 66
- Liitunud: P Apr 13, 2008 10:03 pm
- Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Re: Infot linttraktorite kohta (vene dt ja t seeria)
Maal mul dt-75 ümara kabiiniga, sellel alguses puudus aeglustuskast, sai see vahele pistetud, nüüd kannatab mullatööd ikka teha.
Soovitavad smd mootoreid tõesti, pidavat paremini kestma, lisaks osadel turbo vahel mis annab siis jõudu juurde. Kui valima hakkad siis vaata mis seisus linid alla oleks tähikud juhtrattad, kui lindid kulunud kärude rataad loksuvad siis ei seisa need lindid enam peal ning vaeva on rohkem kui töö tegemist, kui juba kulunud siis tuleb ettevaatlikumalt keerata mitte kohapeal kannakaid teha. Palju on isendeid, mis sesinud ning millel sidurid kinni jäänud. Soovitan jääda dt-75 poole mitte vaadata t-74. dt-75 varuosi ikka saadaval, et väga hullu pole miskit.
Soovitavad smd mootoreid tõesti, pidavat paremini kestma, lisaks osadel turbo vahel mis annab siis jõudu juurde. Kui valima hakkad siis vaata mis seisus linid alla oleks tähikud juhtrattad, kui lindid kulunud kärude rataad loksuvad siis ei seisa need lindid enam peal ning vaeva on rohkem kui töö tegemist, kui juba kulunud siis tuleb ettevaatlikumalt keerata mitte kohapeal kannakaid teha. Palju on isendeid, mis sesinud ning millel sidurid kinni jäänud. Soovitan jääda dt-75 poole mitte vaadata t-74. dt-75 varuosi ikka saadaval, et väga hullu pole miskit.
Re: Infot linttraktorite kohta (vene dt ja t seeria)
Mootori peale on kirjutatud mudel. Antud isendid siinkandis (Tartumaal) on varuosadeks, mootorid mõlemad katki, käiguosa kõlbulik. SMD-17/18 mootorid on kasutusel ka SK-4'del. Turbo kipubki neil mootoritel kuluma, õigemini võllil olevad rõngad. Samas on neid kerge vahetada, kui kuskilt saad. Peale istub ka T-150'ne turbo. Aretada võib muidugi mida iganes.smurhv kirjutas:Kuidas teha vahet nendel SMD-del?
Kuskandis sa asud?
Mul tööpõld Läänemaal.
SMD väntvõllide kohta veel nii palju, et 16-18 omadel on põsed suuremad ja paksemad. Kui nüüd õigesti mäletan, siis kepsusaaled olid ka vist gramm paksemad. Kui 14/15 mudelile see jämedam väntvõll sisse panna, siis kannatab ka sinna turbo peale panna. Ilma turbota on tegelt asi veitsa lahja..
F-250XLT 7,3D
-
v6sa
- I live off from the mud
- Postitusi: 2484
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Infot linttraktorite kohta (vene dt ja t seeria)
smurhv kirjutas: ...
Mis kuradi vahet sel üldse on kes seda tulevast masinat juhtima hakkab ja veel millise kvaliteediga? Tehke Ukoga oma teema ja lahake kumb kõvem mees on nati juhtimisel või treilaga sõitmisel. Jätke palun mulle ainult masinaid puudutav info, see pole ju palju palutud? Aitäh.
Ära siis katkist natti osta, eksole. Tervega saab tööd teha küll.
Potsu, Krooks, GLK, Frontud ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Infot linttraktorite kohta (vene dt ja t seeria)
Miks see Altai siis nii halb on???
Tlf.5146199
Lammutan
GC ZJ 97a
Lammutan
GC ZJ 97a
Re: Infot linttraktorite kohta (vene dt ja t seeria)
Altai mootor on oma ehituslike iseärasuste tõttu nõrk. Arvestades nende praegust iga, pole erilist lootust korralikku isendit leida. Aga kui kuskilt õnnestub hankida suht haruldane 6-silindriga versioon, siis see on juba veitsa parem.
F-250XLT 7,3D
Re: Infot linttraktorite kohta (vene dt ja t seeria)
Vahel lihtsalt on nii, et on vaja ise teha. Teenusepakkuja tahaks päevaga ära teha, aga ise tehes on mänguruumi, aega ja vaba voli. Töö käigus kipub ikka häid mõtteid tulema. Lisaks see, et ostes mõistliku hinnaga töötava deti, on aja möödudes see võimalik jälle rahaks teha. Isetegemise rõõm pealekauba.