2. leht 2-st
Postitatud: L Mär 24, 2007 12:49 am
Postitas jr
Ise kasutasin elektroodi selle tarbeks. Täpset elektroodi koodi ei mäleta, aga oli teine "elastse" keevise saamiseks mõeldud, kuna minu versioonis keevitasin ma hambad täis ja jätsin sisse väikse lõtku, et sirgemal teelõigul oleks lihtsam roolida.
Postitatud: L Mär 24, 2007 7:14 am
Postitas urmas
Kriisa kirjutas:See ei ole tegelikult nii tähtis keevitus, et peaks päris superkeevitajal teha laskma. Siinkohal meenub mossaliiga, kus ei tohtinud kasutada lukustatud diffreid, kokku neid keevitada polnud lubatud, kuid kui differ on riknenud ja selle ragajärjel tekkinud blokeerunud diffri efekt, siis sellega sai sõita. Tehtigi nii, et vigastati sees neid hammasrattaid mis tavaliselt kokku keevitatakse ning selle tagajärjel kiilusid nad kinni ja oligi lukustatud differ olemas. Sellest omakorda saab ka järeldada, et keevitus ei pea keevisluku saamiseks olema kõige ideaalsem, teoreetiliselt piisab ka sellest kui hammasrattaid omavahel kokku ei keevita, teeb vaid plönnid ette, et nad üksteise hambumises liikuda ei saaks, loomulikult sellega piiruda ei maksaks, kuna kokku keevitades saavutatakse kindlasti tugevam.
Cherokee esisilda ei tohiks keevislukku panna, sest HUB'e tal ju esisillas pole.
Sellega mossaliiga ja üldse kõigi üherattaveoliste liigadega on nii, et puuritakse sateliithammasrataste avad suuremaks. Nad jäävad pärast seda logisema ja kiiluvad kinni, kui koormus taha tuleb. Tehnilinse komisjoni jaoks on asi korras, sest difrit moditud ei ole, lihtsalt "kulunud" teine. Kui start antakse on libedal tohutu eelis ja need autod ka ära tuntavad, aga mis teha.
Ma ei tunne seda diferentsiaalide teemat ja ma tõeasti ei tea, kas see ka maasturil variant oleks. Kas teab keegi kommenteerida sellist lahendust

Postitatud: L Mär 24, 2007 11:11 am
Postitas jr
Siin üks pilt klassikalisest Lincol Lockerist. meie mandril peaks vist Kemppi lukk ütlema
Kui keevitada ainult mõned hambad täis ja jätta sisse lõtk, siis seda kutsutaks "Fozzy" locker, ehk siis ujuvlukk.

Postitatud: L Mär 24, 2007 12:27 pm
Postitas Kriisa
jr kirjutas:Et siis mis on viga keevislukuga linna vahel sõita? Broncol oli taga keevislukk ja ees LockRight. Häda ei miskit. Mõnus kerge vilin saatis igal pöördel, aga et juhitavus kehva oleks olnud, ei saanud küll aru. Kui siis talvel jää peal tagurdades, kippus nati otse vedama ja pidi mängima rohkem, aga selle eest Fun faktor ja turvaline teadmine, et sild on PIDEVALT lukus muutis sõitmise ettearvatavaks ja ohutumaks.
Kui palju selle autoga üldse linnas sõitsid? Oli ta siis igapäevaliikur või selline auto millega sõideti linnas ja kõva kattega teedel vaid metsa minnes? Kui palju rehvide kulumine suurenes pärast tagadiffri kokku keevitamist?
Postitatud: L Mär 24, 2007 12:43 pm
Postitas jr
Oli igapäevaliikur mõnda aega. 10000km peale kulus 33" Hankook MT 3mm, ehk siis kaks korda kiiremini kui muidu. Lõpuks panin LSD taha sisse, kuna difrikorpus lendas ribadeks. Fordi 8.8" pole just teab mis pommikindel sild.
Postitatud: L Mär 24, 2007 12:54 pm
Postitas Kriisa
Siis ilmselt sellisele masinale, millega enamus aega teedel sõidetakse, pole mõtet seda keevislukku teha, lihtsam on maastikul ennast välja vintsida, kui öösel võõras linnas avastada et tagasild enam ei toimi.
Postitatud: L Mär 24, 2007 12:57 pm
Postitas urmas
Rehvi kulumine siis puhtalt metsaautol probleem ei ole. Heal juhul aastas 5000km tuleb ja sedeagi mitte linnas tiirutades.
Kas Fozzy locker keevitatakse küljes, või võetakse laiali ja tehakse töö laua peal ära. Ma ei ole kunagi ühtegi diffrit näppinud!

Postitatud: L Mär 24, 2007 2:55 pm
Postitas tarmo
urmas kirjutas:Kas Fozzy locker keevitatakse küljes, või võetakse laiali ja tehakse töö laua peal ära. Ma ei ole kunagi ühtegi diffrit näppinud!

Küljes ei saa seal üldjuhul ikka midagi teha.
Olenevalt difrist ei ole neid satelliite üldse nähagi (nt suzukil), rääkimata keevitusega ligi saamisest.
Tuli üsna algosadeks võtta, et kõigele ligi saada. Ei tea kuidas cherokee differ täpselt ehitatud on, aga suhteliselt lihtne töö on see luku "install". Ainult aega kulub üksjagu (meil ca 6 tundi).
Postitatud: L Mär 24, 2007 7:30 pm
Postitas jr
Patrolil võtsin kaane maha, keevitus kätte sirr ja valmis. Lahti ei pidanud võtma difrit. Sai ilusti ligi puhastama ja keevitama.
EDIT: Vaata alumist pilti, mis panin. Nii sealt ära keevitasingi.
EDIT2: Üldjuhul on soovitatav alati keevitada differ kinni silla sees koos sisselükatud poolassidega. Sest vastasel juhul võib soojaga tussunurru jagu kiiva kiskuda poolassi hammaka, eriti kui ka natuke kulunud kandepind hammakal ja kerge lõtk sees ning katsu siis poolass sisse ajada. Ja kui saadki, siis kiivas hammaka puhul lõhub kas difri korpuse laiali või poolassi pooleks. Keevitada soovitan tasa ja rahulikult, et mitte liiga "kuumaks" seda elu seal ajada, mis muudaks metalli struktuuri. Lühikesed, kuid sügavad õmblused korraga ja alati tee järgmine keevis diagonaalis eelmisega vastaspoolele.
Postitatud: L Mär 24, 2007 9:20 pm
Postitas urmas
Ehh, oleks lähiajal diffri keevitamise õppepäev tulemas, viskaks paar kasti õllet taha ja tooks ta modelliks
Olgugi, et eelnevat õpetust lugedes peaks iga korralik keevitaja selle tööga hakkama saama. Kui asjaks läheb, küsin kõik veelkord üle. Ligi pääseb hästi
Kas olemasolev LSD muudab midagi asja juures? Fotol seda vist ei ole.....
Postitatud: L Mär 24, 2007 9:39 pm
Postitas jr
LSD ei muuda midagi. Dana puhul saab nii Fozzy kui Lincolni teha. Tahasilda soovitaks Lincolni, kuna sõidad sa nii või naa tagasild veab pidevalt ja koormus sinna suurim. Fozzy puhul võib õrnuke Dana, mis Jeepil on ribadeks lennata. Lincolni puhul, kuna hammakad on difri korpusega ühes tükis, siis moodustub ühtne monoliitne tervik, mida ikka annab puruks tallata.
EDIT: No jah, Fozzy puhul saab alati upgradeda Lincolni peale, või hoopiski hammakate väljavahetamisega lihtsalt tavadifri tagasi.
Postitatud: R Apr 13, 2007 1:11 pm
Postitas mangasar
Uazbuka soovituse kohaselt on targem lülitatava esisilla ja hubide puhul teha keevislukk esisilda. Kehtib vast kõikide maasturite puhul millel esisilda ei kasutata pidevaks neliveoks. Seega kui hubid ja esisild väljas saab maanteel täiesti tavapäraselt liigelda.