2. leht 2-st
Re: Linnamaasturi valik
Postitatud: R Mär 11, 2016 2:29 pm
Postitas IndrekS
X-Trailiga kannatab kalale minna küll
http://www.youtube.com/watch?v=9hRpeuaX-dM
Selle perioodi linnakatest antakse hea ülevaade
SIIN
Enne x-traili ostu käisin Outlanderit, Freelander II kah proovimas. X-trail sobis on suure pagasiruumiga kõige paremini. Olgu mainitud, et 2 täiskasvanut magab X-Traili salongis ilusasti ja ma olen poest sellega 185cm kõrguse külmiku ära toonud, tagaluuk kinni. Teisalt Freelander oli märksa mugavam sõita. Kui suur pagasiruum pole oluline, lisaksin Freelander II kah sinna uuritavate nimistusse.
Olgu veel mainitud, et x-traili nelikvedu on neutraalne või pigem ülejuhitav. Ehk et libedal pinnasel saab gaasiga tagaotsa juhtiga.
Re: Linnamaasturi valik
Postitatud: R Mär 11, 2016 2:42 pm
Postitas MarkkoN
No Freelander on kindlasti valikust väljas. Tegin pisut taustauuringut ja Freelanderi kasko on päris päris kirves, lisaks ka üldised pidamiskulud ja vähene teenindusvõrk.
X-Traili häda on selles, et kuigi auto ise tundub aus ja nelikvedu on sarnane Outlanderi omale, siis bens-automaat kooslust liigub ülivähe. Samas, kuna sõidan üsna palju ka linnas, siis diisel ei ole väga mõttekas just.
Re: Linnamaasturi valik
Postitatud: R Mär 11, 2016 3:32 pm
Postitas ahto42
Diisel-automaat ka just väga ülepakkumises pole.
Re: Linnamaasturi valik
Postitatud: R Mär 11, 2016 3:35 pm
Postitas IndrekS
Kui Bensukat tahad, võta Subaru turbokas. Kuigi automaadiga pole neil 50/50 nelikvedu aga asi siiski.
Re: Linnamaasturi valik
Postitatud: R Mär 11, 2016 4:24 pm
Postitas rato
Kas grand vitara pole asjalik linnakas?
Re: Linnamaasturi valik
Postitatud: R Mär 11, 2016 5:09 pm
Postitas MarkkoN
Grand Vitara on rohkem selline pärismaasturi moodi asi ikka juba. Olen sõitnud, ja näiteks 2. gen CR-V´ga võrreldes on GV ikka päris veoauto kohati. Maastikul muidugi oli väga hea.
Forester turbokas on ehk natuke liiga julm relv, lisaks pidavat olema päris kulukate mootoriprobleemidega kah. Ma muidugi ei kahtle, et minek ja kõik on sigaägedad, kuid siiski.
Hetkel on jäänud nagu siis rohkem ikka sõelale Outlander. Piilun vaikselt ka X-Traile, kuna välimuselt täitsa sümpaatne aparaat. Sõbra soovitusel olen ka Läti autoturul natuke silma peal hoidnud nüüd ja on sealt silma jäänud paar päris OK pakkumist isegi...
Re: Linnamaasturi valik
Postitatud: R Mär 11, 2016 7:51 pm
Postitas honkomees
MarkkoN kirjutas:Rav4 on sel põhjusel välja jäänud, et on teistes tunduvalt väiksem, just siseruumi poolest. ... Maastikul sõidan niipalju, kui suviti käin kalal mõne metsajärve ääres, kuhu teed väga ei lähe (st kuhu sõiduautoga ei roni), vahest vaja paati vedada ning talvel maakodust vaja iga ilmaga välja saada. ...
Valikus olnud autodest on endal kogemus vaid töö juures sõita olnud Foresteri ja RAV-4-ga. Forester on väga väikese siseruumiga, Rav ikka tunduvalt avaram, üldse ruumikuse koha pealt on RAV päris OK. RAV on aga väga kehva heliisolatsiooniga, rehvimüra võtab kuulmise ära ja üleüldse tundub selline vedela olemisega. Lumisel teel puskleb vaevaliselt, oma kastikaga ei anna võrreldagi. Foresteri nelivedu on asisem, meil oli manuaalkastiga mudel ja selle sidur on paras ikaldus.
Re: Linnamaasturi valik
Postitatud: P Mär 13, 2016 12:50 pm
Postitas MarkkoN
Tänasega on siis nii palju selgemaks saanud, et valikus on Outlander 2.4CVT, X-Trail 2.5CVT ja lisandunud ka Outback 2.5 AT (vist on ka CVT). Üks variante on ka 3. põlve CR-V, aga seda siis kas bens-manuaal või diisel-automaat. Viimast sai proovitud eile ning jättis tõsiselt hea mulje- edasi läks väga hästi, vaikne, ökonoomne.
Re: Linnamaasturi valik
Postitatud: P Mär 20, 2016 6:43 pm
Postitas Keeraja
2,5 se Outbacki asemel soovitaks vaadata 3.0 või 3.6 mootoriga mudeleid. Neil on tavasõidul 45/55 suhte peal ja rasketes oludes kuni 50/50. Siiani (3 a) pole mingeid ekstreemsusi pakkunud sellega, et ise mõtleks. Nendel mudelitel on tehase poolt tagasilda veel LSD lisatud, mis tuleb raskemal maastikul ja suures lumes abiks. Ise paati ja treilerit vedanud ja endast suuremaid teele tagasi aidanud. Miinus on natuke uimane 5 käiguline käigukast, aga selle kompenseerib si-drive, kus saab natuke muuta mootori ja käigukasti tööd vastavalt soovile, kas rahulikult sõita, või äkilisemat sõita. Lisaks pole sellel kasti "veniva kummi efekti". Kütusekulu samasse auku mis 2,5 kui mõistusega võtta, kui mitte, siis kulub rohkem, aga saab palju rohkem. Lisaks teiste võrdluses olevatega on rohkem sõiduautom.