2. leht 3-st
Re: Hammasrihm ja märgid.
Postitatud: L Mär 07, 2015 9:04 am
Postitas Mr.Spurway
Ei ole ikka need jamad läbi. Kuna salongi sooja ei tulnud ja voolikuid lahti võttes oli näha, et tsirkulatsioon minimaalne, sai kohe veepumpa kahtlustatud. Veepumbaga sai korda.
Kuid nüüd on õlitulega veel probleem.
tühikäigul on kustus, kui pööret anda läheb põlema, tühikäigul kustub jälle ära. Kust viga otsida, klapikambril asuvast korgiaugust sisse piiludes on näha, et õli müttab klapikambris ringi küll.
Googeldades leidsin ainult selliseid probleeme, et tühikäigul põleb ja pööret andes kustub ära. Pumba viga.
Samuti vilkumise probleemi, üldjuhul filtri või anduri viga.
Kuid mis on viga siis, kui süttib alles pööret andes?
@ vahel väsib ikka täitsa ära nende vanade raibete elustamisest.
@ kui see aeg ja raha kokku lüüa, mis ma siiani kulutanud olen, siis saaksin selle eest praegu vist maserati dziibi. (eritellimusel tehtud

)
Re: Hammasrihm ja märgid.
Postitatud: L Mär 07, 2015 9:55 am
Postitas totu
Mr.Spurway kirjutas:Ei ole ikka need jamad läbi. Kuna salongi sooja ei tulnud ja voolikuid lahti võttes oli näha, et tsirkulatsioon minimaalne, sai kohe veepumpa kahtlustatud. Veepumbaga sai korda.
Kuid nüüd on õlitulega veel probleem.
tühikäigul on kustus, kui pööret anda läheb põlema, tühikäigul kustub jälle ära. Kust viga otsida, klapikambril asuvast korgiaugust sisse piiludes on näha, et õli müttab klapikambris ringi küll.
Googeldades leidsin ainult selliseid probleeme, et tühikäigul põleb ja pööret andes kustub ära. Pumba viga.
Samuti vilkumise probleemi, üldjuhul filtri või anduri viga.
Kuid mis on viga siis, kui süttib alles pööret andes?
@ vahel väsib ikka täitsa ära nende vanade raibete elustamisest.
@ kui see aeg ja raha kokku lüüa, mis ma siiani kulutanud olen, siis saaksin selle eest praegu vist maserati dziibi. (eritellimusel tehtud

)
Õlifilter või kogumissõel umbes.
Re: Hammasrihm ja märgid.
Postitatud: L Mär 07, 2015 12:17 pm
Postitas Mr.Spurway
kust otsida kogumissõela? Kontrolliks seda enne õlifiltri vahetust. Visuaalselt paistab kapoti all kaks õlifiltri moodi asja, üks on kindlasti õlifilter, teine on teisel pool mootorit valge ja suurem. Mis too olla võiks ?
EDIT:
kogumissõel peaks siis olema õlipumba küljes karteris, seega karteripõhi maha ja checkout. Lihtsam oleks vist ikka ennem proovida õlifiltri vahetust.
Re: Hammasrihm ja märgid.
Postitatud: L Mär 14, 2015 8:42 am
Postitas Mr.Spurway
Ei tulegi vist midagi teha, õlitule probleem kadus ära. Enam ei löö pööret andes põlema. Ja pirn ei ole läbi põlenud
Tänud kaasamõtlejatele.
Re: Hammasrihm ja märgid.
Postitatud: R Apr 03, 2015 8:37 pm
Postitas Mr.Spurway
Kuna probleem tuli tagasi, siis otsustasin siiski õlifiltrid ja õli ära vahetada ning ühtlasi ka karteripõhja alt ära keerata.
Avanes pilt, kus sõel oli sodi täis.
Nüüd mõtlen, et kas tasub sõel ja ka karteripõhi bensiiniga ära pesta ja läikima lüüa, et vältida mingi sodi jäämist karterisse.
Re: Hammasrihm ja märgid.
Postitatud: R Apr 03, 2015 8:59 pm
Postitas R969
Mr.Spurway kirjutas:Kuna probleem tuli tagasi, siis otsustasin siiski õlifiltrid ja õli ära vahetada ning ühtlasi ka karteripõhja alt ära keerata.
Avanes pilt, kus sõel oli sodi täis.
Nüüd mõtlen, et kas tasub sõel ja ka karteripõhi bensiiniga ära pesta ja läikima lüüa, et vältida mingi sodi jäämist karterisse.
Ikka ju.
Kui kõik kohad tilguvad vanast õlist ja asi on üleni ropp on parem paigaldada või?
Re: Hammasrihm ja märgid.
Postitatud: R Apr 03, 2015 10:28 pm
Postitas MetsaVikat
Mul oli sama mure, kui sul seda sodi väga palju oli, siis saad seda sõela veel mõned korrad puhastada.
Edu ehitamisel.
Terv. Villu
Re: Hammasrihm ja märgid.
Postitatud: L Apr 04, 2015 6:36 am
Postitas Mr.Spurway
R969 kirjutas:Mr.Spurway kirjutas:Kuna probleem tuli tagasi, siis otsustasin siiski õlifiltrid ja õli ära vahetada ning ühtlasi ka karteripõhja alt ära keerata.
Avanes pilt, kus sõel oli sodi täis.
Nüüd mõtlen, et kas tasub sõel ja ka karteripõhi bensiiniga ära pesta ja läikima lüüa, et vältida mingi sodi jäämist karterisse.
Ikka ju.
Kui kõik kohad tilguvad vanast õlist ja asi on üleni ropp on parem paigaldada või?
Mu küsimus oli ajendatud pigem sellest kahtlusest, et kas bensiin on ikka õige vahend, bensiin küll lahustab õli kuid võib-olla on selleks tegevuseks olemas õigemaid vahendeid.
Re: Hammasrihm ja märgid.
Postitatud: L Apr 04, 2015 5:47 pm
Postitas R969
Kindlasti on kuskil kaugel seitsme maa ja mere taga olemas selleks spetsiaalne vedelik.
Maalt ja hobusega olles, siis mis vahet seal on millega pesta kui õli lahustab?
Kindlasti lahustab atsetoon veel paremini õli, niiet kui huvi on, miks mitte?
Re: Hammasrihm ja märgid.
Postitatud: L Apr 04, 2015 6:00 pm
Postitas MetsaVikat
Kui on kõrbenud õli, siis seda asja ei bensiin, brake cleaner ei lahusta(mõtlen siis lühiajaliselt peale pritsides), atsetooni ei proovinud. Ei proovinud ka räigelt leotada asja. Mina eemaldasin kruvika ja terasharjaga seda asja omal.
Edu
Terv. Villu
Re: Hammasrihm ja märgid.
Postitatud: L Apr 04, 2015 6:01 pm
Postitas Praks1
Lihtsalt infoks, et atsetoon ei lahusta üldse õli.
Re: Hammasrihm ja märgid.
Postitatud: L Apr 04, 2015 8:03 pm
Postitas Mr.Spurway
karteripõhi on räigelt metallipuru täis.
Kaks probleemi on nüüd.
Mida oleks paslik kasutada karteripõhja tihendiks, punast silikooni? Ei tihka nagu väga seda kasutama.
Varem oli seda kasutatud ja vist natuke üle pingutatud, oli lausa karterisse pressinud see. Peab üritama õige tihendi leida.
Ning mis sellel krdi õlifiltril viga on, et nii palju jõudu vaja rakendada tema peale keeramiseks. Keere vale ?
Re: Hammasrihm ja märgid.
Postitatud: L Apr 04, 2015 11:25 pm
Postitas Rehvikelder
Mr.Spurway kirjutas:karteripõhi on räigelt metallipuru täis.
Kaks probleemi on nüüd.
Mida oleks paslik kasutada karteripõhja tihendiks, punast silikooni? Ei tihka nagu väga seda kasutama.
Varem oli seda kasutatud ja vist natuke üle pingutatud, oli lausa karterisse pressinud see. Peab üritama õige tihendi leida.
Ning mis sellel krdi õlifiltril viga on, et nii palju jõudu vaja rakendada tema peale keeramiseks. Keere vale ?
Elring silikoon osta parem. See kindlasti parem. Ja pane nii et et sul äärele oleks natuke rohkem silikooni. See elring maksab 4 eurot vist.
Õlifilter oli siis ennem kõvasti kinni keeratud ..kui vana filter ja ei saa lahti. Mõne kord võtad kruvikeeraja ja teed seal augu siis keerad ilusti välja. Aga kui sul filter element ikka tuleb veidi pingutama et seda filtri karbi lahti saada
Re: Hammasrihm ja märgid.
Postitatud: P Apr 05, 2015 10:03 am
Postitas R969
Kui juba metallipuru on näha siis eeldatavalt on saaled ka kontrollitud, seda enam, et õlirõhuga on probleemid?
mis aga tihendavaid aineid puudutab, siis mõõdukus kasutamisel on võlusõna.
Re: Hammasrihm ja märgid.
Postitatud: E Apr 06, 2015 10:46 pm
Postitas erik
Kui metallipuru on karteris "räigelt", siis sellise mootori sama targalt kokku panemine, on aja, õli ja krt teab mille raiskamine, kui kõik see viimane polegi eesmärk...